Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE - REFACERE POD LOT I ? KM 40+141 LINIA 328 ARAD ? ORADEA; LOT II ? KM 41+886 LINIA 328 ARAD ? ORADEA


Anunt de participare (utilitati) numarul 135535/14.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Timisoara, Str.Garii nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Gurza Vasile, Tel. +40 256494158, In atentia: Gurza Vasile, Email: [email protected], Fax: +40 256494158, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PROIECTARE - REFACERE POD LOT I ? KM 40+141 LINIA 328 ARAD ? ORADEA; LOT II ? KM 41+886 LINIA 328 ARAD ? ORADEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Linia 328 Arad ? Oradea km 40+141;41+886
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de proiectare : Refacere pod km 40+141; km 41+886 linia 328 Arad ? Oradea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE - REFACERE PODLOT I ? KM 40+141 LINIA 328 ARAD ? ORADEALOT II ? KM 41+886 LINIA 328 ARAD ? ORADEA
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. pt. particip. este de 1600 lei pentru o per. de valab. de 120 zile (50% pentru IMM-uri) de la data limita de depunere a ofertei si se constituie: a) prin OP in cont nrRO19BPOS36003306688ROL01 deschis la Banc Post Timisoara sau a unei file CEC in contul autorit. contact cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ;b) dep.unei sume in numerar la casieria aut. contr.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, at. cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ac.;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare : * nu constituie gar. de buna exec. asa cum este stabilit in doc. de atribuire si contract;* refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la CNSC contestatie, iar cons.o respinge ca nefondata, autorit. contr. va retine din gar. de particip. 800 lei conf. Art. 278.1 din OUG nr.34/2006 compl. si modif. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea contractului fara TVA- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractsau- garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile emise de prestator in conditiile art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ( formular A din sectiunea formulare )
-Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, si anume:
-Ofertantii / candidatii / ofertantii asociati / subcontractantii/tertii sustinatori care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoana din cadrul Sucursalei CREIR CF Timisoara cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie este dl.ing.Trica Valeriu ? Directorul sucursalei ( conform notei justificatine nr.3/1/3/BAP/216/2012 ? atasata la ? documentatie ? ).
In acest sens, ofertantii / candidatii / ofertantii asociati / subcontractantii/tertii sustinatorivor depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 ( Formularul B.2. din Sectiunea Formulare ).
Declaratiile se depun in original.
-Ofertantii/sustinatorii vor depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34/2006 ( formular 12 B din sectiunea formulare ).
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP nr.314/2010 ( formular P din sectiunea formulare ).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din ordonanta : Cerinta obligatorie: Formularul nr. 12B din Sectiunea Formulare.
-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul);
-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (in original ;copie legalizata sau copie copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), in termen de valabilitate din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru servicii de proiectare in domeniul infrastructurii feroviare- poduri si podete de cale ferata valabila la data deschiderii ofertelor ( conform prevederilor Ordinului minstrului transporturilornr.290/2000 );
Ofertantii au obligativitatea de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic feroviarpe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora, in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostiinta autoritatii contractante.
Certificat de atestare emis de Ministerul Mediului si Padurilor pentru elaborarea documentatiilor in vederea obtinerii avizului/autoriz. de gosp apelor in termen de valab conf.Ord 965/2001; 820/2003; 50/2004; 589/2005; 1671/25.10.2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
- ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anul 2010 sau 2011vizat si inregistrate de organele competente.
copie bilant 2010 sau 2011cu mentiunea ? conform cu originalul ? .
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de mai mare de80.000 lei.
- informatii generale (Formular G din Sectiunea Formulare).
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani se va calcula la urmatoarele cursuri mediiBNR anuale :
Pentru anul 2009:4, 2373 lei/euro;
Pentru anul 2010:4, 2099 lei/euro;
Pentru anul 2011 :4, 2379 lei/euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
- Formular L din Sectiunea Formulare
b) experienta similara prezentarea unei liste de servicii prestate in ultimii 3 ani
Formular E ? experienta similara din Sectiunea Formulare;
Listapentru cele mai importante servicii va fi insotita de certificari de buna executie, perioade si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
c)Experienta similara se va demonstra prin prezentarea cel putin a unui contract de proiectare poduri si podete de cale ferataexecutat in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 40.000 de lei
Formular E2 din Sectiunea Formularese vor prezenta copii , , conform cu originalul , , de pe parti relevante ale contractelor prezentate (din care sa rezulte experienta similara solicitata), indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati insotite de proces verbal de receptie a serviciilor sau recomandaredin partea beneficiarului.
d) Declaratie privind efectivele medii anuale si a personalului angajat in ultimii 3 ani asigurarea cu personal de specialitate, numarul si personalul cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct cu prestarea serviciului
Formular 12I din Sectiunea FormulareDeclaratia va fi insotita de :
-CV ?urile personalului de conducere in original semnate si datate.
- copii , , conform cu originalul , , dupa diplome , alte documente din care sa rezulte calificarea personalului implicat in derularea contractului sau alte dovezi in acest sens.
e)Informatii privind subcontractantii
Se solicita completarea formularului 12G din Sectiunea Formulare cu subcontractantii si specializarea acestora
OBSERVATII :
Toate certificatele, autorizatiile, agrementele, procesele verbale, recomandarile si documentele mentionate mai sus vor fi prezentate in original la solicitarea comisiei de evaluare, pentru confruntare cu documentele depuse in oferta.
Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001-2008, in copie
Se vor prezenta certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001/2005, in copie
Ofertantul va prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001/2005 sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara prestatorului.
OBSERVATII :
In cazul in care ofertantul va prezenta certificatele in copie , , conform cu originalul , , , la solicitarea comisiei de evaluare ofertantul le va prezenta pe acestea in original pentru confruntare cu cele depuse in oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: a. Propunere financiara ( P f ) maxim 80 puncte
2.
Durata propusa pentru derularea serviciului ( Dl = 20 puncte )
20%
Descriere: b. Durata propusa pentru derularea serviciului ( Dl ) ? maxim 20 de puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3/1/3/BAP/26/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 10:00
Locul: Sucursala CREIR CF Timisoara, str. Garii. nr.2, et. II, Biroul Achizitii Publice, camera 232
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte au acelasi numar de puncte, autoritatea contractanta va solicita ofertanttilor care s-au clasat pe primul loc, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai mic.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcula. Propunere financiara ( P f ) maxim 80 puncte se acorda astfel : - Punctajul maxim de 80 de puncte se acorda ofertei cu pretul cel mai scazut;
- Pentru alt pret se acorda punctajul astfel : Pf n = ( pret minim/pret n )x 80.b. Durata propusa pentru derularea serviciilor ( Dl ) ? maxim 20 de puncte- Pentru o durata de prestare mai mica de 45 de zile si mai mare de 60 de zile se acorda zero puncte;
- Pentru o durata de prestare cuprinsa in intervalul 45-60 de zile se acorda punctajul astfel : cea mai scazuta durata de prestare primeste 20 de puncte, iar unei alte durate din interval i se acorda punctajul astfel : Dln = ( durata minima/durata n ) x 20 ( ponderea maxima alocata ).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala CREIR CF Timisoara - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Garii nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel. +40 256494158, Fax: +40 256494158
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer