Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari " Infiintare sistem de alimentare cu apa in cartierele : Colacu, Sabiesti,Balanesti, Stanesti si Ghimpati- Orasul Racari , judetul Dambovita ".


Anunt de participare numarul 84899/20.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OrasulRacari
Adresa postala: STR. ANA IPATESCU , NR 155, ,Localitatea: Racari, Cod postal: 137385, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIANA ENE, Tel.0245658611, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0245658070
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectaresi executielucrari " Infiintare sistem de alimentare cu apa in cartierele : Colacu, Sabiesti, Balanesti, Stanesti si Ghimpati- Orasul Racari , judetul Dambovita ".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasul Racari , judetul Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii deproiectaresi executie in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, intocmirea de documentatii de obtinere avize si autorizatii , asistenta tehnica din partea proiectantuluisi executia lucrarii " Infiintare sistem de alimentare cu apa in cartierele : Colacu, Sabiesti, Balanesti, Stanesti si Ghimpati- Orasul Racari , judetul Dambovita ".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii deproiectaresi executie in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, intocmirea de documentatii de obtinere avize si autorizatii , asistenta tehnica din partea proiectantuluisi executia lucrarii " Infiintare sistem de alimentare cu apa in cartierele : Colacu, Sabiesti, Balanesti, Stanesti si Ghimpati- Orasul Racari , judetul Dambovita ".
Valoarea estimata fara TVA: 6, 162, 812RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.de part. de 120.000, 00 lei, se const.prin vir.bancar /instr.de garantare emis de o soc. bancara /soc. de asig, - in orig;
-garantia de buna executie 10 % din valoareacontractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HGR nr 577/1998buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cf OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia de participant la procedura
- informatii generale despre ofertanti
- date despre societatea mixta/consortiu
- trecutul litigios(cazierul judiciar)
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie pentru neincadrarea in sit. prev. de art 181- certificat constatator ORC
- certificat atestare fiscala - DGFPCFS
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- scrisoare de bonitate bancara- declarartie privind cifra de afaceri si profitul- rapoarte de audit la data de 31.12.2006;31.12.2007;31.12.2008
- bilant contabil31.12.2006;31.12.2007;31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- acces la lichiditatipeste 3.000.000, 00 lei pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani , mai mare sau egala cusuma de 12.300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificatele ISO 9001 , ISO 14001, OHSAS 18000 - valabile la data depunerii ofertei , in copie legalizata ;
- experienta ca anteprenor;
experienta in contracte similare
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani , respectiv 3 ani pt proiectare
- 1 manager de proiect , inginer mecanic sau inginer instalatii pentru constructii , cu o experienta in domeniu mai mare de 10 ani ;
- 1 responsabil SSMatestat/autorizat
- 1 responsabil de mediu , absolvent de studii superioare de specialitate
-1 inginer proiectant de instalatii de aplimentare cu apa si statii de tratare a apei potabile- 1 verificator proiecte;
- autorizatia /atestatul(RTE) si(RTC) in copie ;
- 1 inginer topograf/geodez, autorizat si atestat pentru masuratori topografice- declarartioe privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .
declarartie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara in executie : - cel putin un contract de executie lucari cu o valoare minima de 5.800.000, 00 leipentru lucrari de alimentare cu apa si statii de tratare a apei potabileexperienta similara proiectare : - un proiect cu o valoare minima de 300.000, 00 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
dosar nr 5/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 11:00
Locul: Primaria orasului Racari , judetul Dambovita , str. Ana Ipatescu , nr 155
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris sa reprezinte interesuloperatorilor economici ofertanti .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1.Documentatia de atribuire NU VA FI POSTATA ELECTRONIC , DIN MOTIVE TEHNICE ( art 40 al 2 din OUG nr 34/2006), aceasta se va ridica de la sediul autoritatii contractante -Primaria orasului Racari , str. Ana Ipatescu , nr 155, judetul Dambovita , in baza solicitarii scrise a ofertantilor , prin delegat imputernicit , zilnic intre orele 9, 00-15, 00.2 Vizitarea amplasamentului ce face obiectul prezentului anunt , se va face in data de 26.08.2009, orele 12, 00 , pentru a putea evalua corespunzator volumul si complexitatea lucrarilor ce vor fi executate .Relatii suplimentarela telefon 0245658611 fax 0245658070.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr 6, sectorul 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DAMBOVITA
Adresa postala: Calea Bucuresti , nr 3, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130141, Romania, Tel.0245612345, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de aspectul pe care acesta il considera nelegal ;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Racari ,
Adresa postala: str. Ana Ipatescu , nr 155, Localitatea: Racari, Cod postal: 137385, Romania, Tel.0245658611, Email: [email protected], Fax: 0245658070
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2009 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer