Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor in baza proiectului respectiv si executie lucrari, pentru "Proiect integrat Modernizare drumuri comunale - ulite -, Achizitionare utilaje, Organizare festival "Targ la Babiciu" si I


Anunt de participare numarul 106733/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Babiciu (Primaria Comunei Babiciu)
Adresa postala:  Comuna Babiciu, Judetul Olt, Localitatea:  Babiciu, Cod postal:  237015, Romania, Punct(e) de contact:  Emilian Andrei, Tel. 0249/532033, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.primariababiciu.judetulolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor in baza proiectului respectiv si executie lucrari, pentru "Proiect integrat Modernizare drumuri comunale - ulite -, Achizitionare utilaje, Organizare festival "Targ la Babiciu" si Infiintare centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school, in comuna Babiciu, judetul Olt.?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Babiciu, jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractulcuprinde urmatoarele: Servicii de proiectare, asistenta proiectantului si executie lucrari pentru : Lucrari de Modernizare drumuri comunale - ulite - in localitatea Babiciu.Servicii de proiectare, asistenta proiectantului si executie lucrari pentru : Infiintare centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school, in comuna Babiciu, judetul Olt. Lucrari de arhitectura si constructie a cladirilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
43310000-9-Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare, asistenta proiectantului si executie lucrari pentru : Lucrari de Modernizare drumuri comunale - ulite - in localitatea Babiciu.Servicii de proiectare, asistenta proiectantului si executie lucrari pentru : Infiintare centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school, in comuna Babiciu, judetul Olt. Lucrari de arhitectura si constructie a cladirilor.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 286, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 150000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PNDR, prinFEADR , Masura322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere autentificata pt. castigatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii despre ofertant
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modif. si completarile ulterioare;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice/fizice romaneCerinta minima obligatorie pentru ofertantul principal / asociati, Operatorul economic trebuie sa fie firma inregistrata specializata pentru lucrari/servicii aferente contractului de lucrari;Cerinta minime obligatorie: Prezentarea de catre fiecare ofertant/asociat a urmatoarelor documente:
1. Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, In original sau copie legalizata
2. Certificatul de inregistrare in scopuri TVA ( CIF ) eliberat de Ministerul Finantelor Publice, In original sau copie legalizata
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta minima obligatorie pentru ofertantul principal si asociati, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse si legalizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie pentru ofertantul principal si asociati.
1. Identificarea financiara. Ofertantul va prezenta documentul de identificare financiara pentru Trezorerie, conform cu: Formularul nr. F8 din Sectiunea IV;
2. Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate Autoritati competente.
3. Completarea si prezentarea ? Fisa de informatii generale conform cu : Formularul nr. F5 din Sectiunea IV;.Informatii privind capacitatea financiara de executie a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Bilanturile se vor prezenta numai in copie legalizata3. Cerinta minima obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor : - Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de cel putin 18.000.000 lei, (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);
- 2 . Lichiditate generala > 100%; (medie in cazul societatilor mixte/ consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);Ofertantul trebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente, numai in original, emise de banca cu maxim 6 (sase) zile inainte de data limita a depunerii documentelor de calificare, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de cel putin 2.500.000 lei pentru realizarea partiala a contractului care va fi incredintat in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie. (Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta numai in original).Operatorul economic trebuie sa prezinte o asigurare de raspundere profesionala a proiectantului in valoare de minim 285.000 lei, cu valabilitate cel putin pana la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completarea si prezentarea Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completata conform cuFormularul nr. F9 din Sectiunea IV;Servicii de proiectare Proiect Tehnic care sa includa activitatiile prevazute in studiul de fezabilitateDovada se face prinprezentareaurmatoarelor documente justificative: - Contractele pentru serviciile de proiectare si executie lucrari.- Procesele verbale de receptie la terminarea serviciilor de proiectare/lucrarilor cat si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
- Recomandari semnate de beneficiar Formularul nr. F22 din Sectiunea IV;3. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea;
4. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani - in conformitate cuFormularul nr. F11 din Sectiunea IV;5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Programe, licente, hardware, software, etc.inconformitate cuFormularul nr. F12 din Sectiunea IV;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 3 ani a prestat minim 1 contract similar cu finantare din fonduri structurale a carui valoare sa fie de minim: -284.000 lei pentru servicii de proiectare: (Servicii de proiectare drumuri si servicii de proiectare cladiri), similar, cu finantare din fonduri structurale.-810.000 lei pentru lucrari de: Lucrari de constructie cladiri cu destinatie de invatamant cu finantare din fonduri structurale sau nationale-7.400.000 lei pentru lucrari de: Lucrari de amenajare drumuri, cu finantare din fonduri structurale sau nationale.Echipamente cu care realizeaza urmatoarele lucrari: - minim 2 buldoexcavatoare- minim 2 echipamente de tip autograder- minim 1 echipament finisare asfalt- minim 2 basculante trasport material- minim 2 echipamente miniexcavator- minim 1 excavator cu senile- minim 1 buldozer- minim 1 cisterna- minim 1 echipament pentru determinarea capacitatii portante, inclusiv software pentru prelucrarea datelor si calculul structurii rutiere;
- minim 1 echipament pentru determinarea planeitatii, determinarea rugozitatii;
- cel putin un laborator de gradul II (se vor prezenta in acest sens autorizatia de functionare si domeniile de activitate pe care le acopera
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Vor fi select. pt. etapa a doua primii 10op. ec.calificati, prioritizati in ordinea descrescatoare a mediei cifrei de afaceri pe anii (2007, 2008, 2009). pt. IMM cifra de afac.50 % din cuantum.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2010 14:00
Locul: Consiliul Local(Primaria) Babiciu, jud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii mandatati ai ofertantilor, UCVAP si CRPDRP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, prinFEADR , Masura322.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Studiile de fezabilitate pot fi consultate la Consiliul Local(Primaria Babiciu), jud. Olt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Olt
Adresa postala:  Str. Manastirii, nr. 2, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230038, Romania, Tel. 0249414989, Email:  [email protected], Fax:  0249435782
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local(Ptimaria) Babiciu, jud. Olt
Adresa postala:  Str. Caracal, nr. 97, Localitatea:  Babiciu, Cod postal:  2377015, Romania, Tel. 0249532033, Fax:  0249532033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer