Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE CENTRUL PENTRU ENERGIE VERDE BUCOV, Judetul Prahova


Anunt de participare numarul 65285/03.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244/529.602, Email: [email protected], Fax: 0244/511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: B-dul. Republicii nr. 2-4, cam. 420, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244/529.602, Email: [email protected], Fax: 0244/511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: B-dul. Republicii nr. 2-4 - Registratura Consiliul Judetean Prahova - Intrarea D, parter, cam. 66, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244/514.545, int. 167, Email: [email protected], Fax: 0244/511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE CENTRUL PENTRU ENERGIE VERDE BUCOV, Judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE CENTRUL PENTRU ENERGIE VERDE BUCOV ( Realizarea unui complex care sa cuprinda o constructie de baza si echipamentele necesare pentru producerea energiei electrice si termice, prin folosirea tuturor surselor de energie neconventionala disponibile in zona )
Faze de proiectare:
- Studiul de pre-fezabilitate;
- Studiul de fezabilitate ( SF ), intocmit in conformitate cu prevederile H.G.nr. 28/2008 si cu modelul din Anexa 1 G din Ghidul Solicitantului ( inclusiv studiul topo vizat OCPI );
- Documentatia necesara pentru obtinerea Certificatului de Urbanism;
- Documentatia necesara pentru obtinerea avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism, inclusiv documentatia pentru avizele speciale ( daca sunt solicitate );
- Studiul de impact asupra mediului;
- Cererea de Finantare, intocmita in conformitate cu formatul standard al cererii de finantare prezentat in Anexa nr.1 din Ghidul Solicitantului si instructiunile de intocmire cuprinse in Anexa 1 C, inclusiv bugetul proiectului;
- Anexele la cererea de finantare, conform modelului 1 E din Ghidul Solicitantului, si fisele de post daca aceste pozitii sunt ocupate / fisele de post ale acestor persoane si cerintele solicitantului privind experienta acestora daca aceste pozitii nu sunt ocupate;
- Autoevaluarea in raport cu criteriile de mediu ( conform Anexei 1 F din Ghidul Solicitantului);
- Proiectul Tehnic;
- Caietul de sarcini pentru lucrari;
- Detalii de executie;
- PAC documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire;
- Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului, pentru lucrarile de constructii si pentru instalatiile de producere a energiei neconventionale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE CENTRUL PENTRU ENERGIE VERDE BUCOV ( Realizarea unui complex care sa cuprinda o constructie de baza si echipamentele necesare pentru producerea energiei electrice si termice, prin folosirea tuturor surselor de energie neconventionala disponibile in zona ) conform Caietului de Sarcini si Documentatiei de atribuire
- Studiul de pre-fezabilitate;
- Studiul de fezabilitate ( SF ), intocmit in conformitate cu prevederile H.G.nr. 28/2008 si cu modelul din Anexa 1 G din Ghidul Solicitantului ( inclusiv studiul topo vizat OCPI );
- Documentatia necesara pentru obtinerea Certificatului de Urbanism;
- Documentatia necesara pentru obtinerea avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism, inclusiv documentatia pentru avizele speciale ( daca sunt solicitate );
- Studiul de impact asupra mediului;
- Cererea de Finantare, intocmita in conformitate cu formatul standard al cererii de finantare prezentat in Anexa nr.1 din Ghidul Solicitantului si instructiunile de intocmire cuprinse in Anexa 1 C, inclusiv bugetul proiectului;
- Anexele la cererea de finantare, conform modelului 1 E din Ghidul Solicitantului, si fisele de post daca aceste pozitii sunt ocupate / fisele de post ale acestor persoane si cerintele solicitantului privind experienta acestora daca aceste pozitii nu sunt ocupate;
- Autoevaluarea in raport cu criteriile de mediu ( conform Anexei 1 F din Ghidul Solicitantului);
- Proiectul Tehnic;
- Caietul de sarcini pentru lucrari;
- Detalii de executie;
- PAC documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire;
Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului, pentru lucrarile de constructii si pentru instalatiile de producere a energiei neconventionale.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 840, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de 10.000 lei;Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri nerambursabile.Programul operational Sectorial Cresterea Competitivitatii EconomiceAxa prioritara 4 -(vezi cap. VI.3)-Alte informatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat-se va prezenta in original sau copie legalizata; Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata taxelor si impozitelor locale-se va prezenta in original sau copie legalizata;Certificat de inregistrare -cpoie;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluide pe langa Tribunalul de care apartine operatorul respectiv emis cu maxim 30 de zile inainte de depunere-se va prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an, respectiv Bilantul contabil din anul precedent (31.12.2007), vizat si inregistrat de D.G.F.P. copie;
2. Fisa de informatii generale conform formular B 2 in care se va prezenta cifra de afaceri in domeniul Surselor Regenerabile de Energie ( SRE ), pe ultimii 3 ani, 2005, 2006, 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare, cifra de afaceri medie anuala a operatorului, in domeniul Surselor Regenerabile de Energie - SRE, pe ultimii trei ani sa fie de minim: 1.000.000 lei ( echivalent a 280.000 euro )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte certificarea privind elaborarea documentatiilor pentru proiectare in domeniul energiei eliberata de ANRE, tip E 1, in conformitate cu prevederile Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice in sistemul electroenergetic ;
Declaratia privind efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere- formular nr. 12 I;Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-formular nr.12 E;Fisa/fise de informatii privind experienta similara- conform - formular-Exp.;Recomandari din partea altor beneficiari/clienti-Recomandarea trebuie sa contina date care sa permita identificarea si contactarea celui care a semnat-o; Certificat ISO 9001 sau echivalent; Certificat ISO 14001 sau echivalent;Grafic de executie, cu esalonare fizica si valorica, pe cele trei etape;Model de contract de servicii (formular nr. 4 )- insusit-prin semnatura si stampila
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul trebuie sa documenteze prin declaratia persoanei in cauza sau prin CV-ul semnat(a) in original: - ca dispune de personal pentru realizarea contractului, respectiv echipa de proiect avind in componenta sa minim: seful de proiect, specialist cu experienta in CercetareDezvoltare-Proiectare in domeniul Surselor Regenerabile de Energie, de minim 5 ani si minim un proiect similar.Pentru calificare se va prezentacel putin un contract similar in domeniul Surselor Regenerabile de Energie in valoare de 540.000 lei, fara TVAechivalent a 150.000 euro, fara TVA sau cel mult trei contracte similare a caror valoare insumeaza 540.000 lei, fara TVA.Prin contract similarse intelege contract in domeniul energiilor regenerabile.Pentru calificare este necesara minim o recomandare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
60%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: D.A. se vaachizitiona numai de lasediul Consiliului Judetean Prahova, Directia Logistica, etaj 4, camera 420, in urma unei solicitari scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul. Republicii nr. 2 - 4, et IV, cam 403, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Programul operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice Axa prioritara 4: Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii in contextul schimbarilor climatice , Domeniul major de interventie 2 : Valorificarearesurselor regenerabile de energie pentru producerea de energii verzi , Operatiunea: Sprijinirea investitiilor in modernizarea si realizarea de noi capacitati de producere a energiei electrice si termice, prin valorificarea resurselor energetice regenerabile: a biomasei, a resurselor hidroenergetice ( in unitati cu putere instalata mai mica sau egala 10 MW ), solare, eoliene, a biocombustibilului, a resurselor geotermale si a altor resurse regenerabile de energie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emil Zola nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522.445, Email: [email protected], Fax: 0244/522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova - Directia Juridic Contencios si Administratie Locala
Adresa postala: B-dul. Republicii nr. 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406.700, Email: [email protected], Fax: 0244/529.289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2008 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer