Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare + DDE + executie lucrari "Amenajarea unor centre de preventie, tratament medical primar si a punctelor de salvamar din zona litorala a judetului Constanta


Anunt de participare numarul 80441/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel.0241708413, Email: [email protected], Fax: 0241708411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare + DDE + executie lucrari "Amenajarea unor centre de preventie, tratament medical primar si a punctelor de salvamar din zona litorala a judetului Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: zona litorala a judetului Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare + DDE + executie lucrari "Amenajarea unor centre de preventie, tratament medical primar si a punctelor de salvamar din zona litorala a judetului Constanta"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216127-0 - Lucrari de constructii de posturi pentru servicii de urgenta si de salvare (Rev.2)
45216124-9-Lucrari de constructii de posturi de salvamar (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare + DDE + executie lucrari "Amenajarea unor centre de preventie, tratament medical primar si a punctelor de salvamar din zona litorala a judetului Constanta";
Se vor depune cel putin doua oferte alternative fata de solutia propusa in Studiul de fezabilitate;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GP in cuantum de 100.000 lei constituita prin scrisoare de garantie bancara sau OP in contul RO08TREZ2315006xxx000433, deschis la Trezoreria Mun. Constanta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, conform HG 426/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de incheierea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate, Declraratie neincadrare art. 181 din OUG 34/2006;
Certificate atestare fiscala de la bugetul consolidat al statului si buget local, valabile licitatie;
Certificat constator ORC valabil, emis cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea procedurii
Certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pentru ultimii 3 ani 2006, 2007, 2008.
Fisa informatii generale- cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani.
Scrisoare de bonitate bancara cu principalii indicatori economici ai operatorului economic: solvabilitate patrimoniala, lichiditate generala, grad de indatorare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani min. 4.000.000 euro (echivalent lei la 10 iunie 2009);Solvabilitate patrimoniala peste 30%Lichiditate generala peste 100%Grad de indatorare sub/egal 50%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari si/sau proiectare, executate in ultimii 5 ani;
Experienta similara
Copii contract, certificari buna executie, recomandari, proces verbal receptie la terminarea lucrarilor / proces verbal de receptie finala;
Declaratie privind echipamentele si dovezi detinere ale acestora;
Declaratie privind personalul propus pentru realizare obiectiv, CV-uri pentru personalul cheie
ISO9001 sau echivalent;ISO 14001 sau echivalent; OHSAS 18001 sau echivalent, valabile cel putin pentru perioada de executie lucrarii; nu se admit operatori in curs de certificare
Autorizari livrare principalele categorii de materiale si oferte de pret de la furnizori
Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara, cel putin un contract finalizat cu valoare de min. 1.000.000 euro (echivalent lei la 10 iunie 2009);Personalul propus min. pentru realizare obiectiv: -proiectant specialitate, sef santier, inginer constructor responsabil de proiect, responsabil cu executia RTE, autorizat; responsabil CQ autorizat; personal propus pe meserii pt. indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Deschiderea sezonului estival si necesitatea urgenta de asigurare servicii salvamar ; Ordinul 51/2009 al ANRMAP, coroborat cu art. 110 alin. 1 lit.c)
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
Nu este limitat numarul de canididati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
03.07.2009
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241.616.003, Fax: 0241.616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului sau faptului contestat;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul judetean Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241.708.413, Email: [email protected], Fax: 0241.488.411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 22:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer