Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare- fazele PT+PAC+CS+DE si verificarea acestora, doc. obtinere avize, acorduri solicitate prin CU si executie lucrari Reabilitare termica blocuri de locuinte


Anunt de participare numarul 109464/12.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SULINA (PRIMARIA ORASULUI SULINA)
Adresa postala:  str. a I-a nr.180, Localitatea:  Sulina, Cod postal:  825400, Romania, Punct(e) de contact:  ALINA PICU, Tel. 0240543003, In atentia:  compartimentului achizitii publice, Email:  [email protected], Fax:  0240543661, Adresa internet (URL):  www.primaria-sulina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare- fazele PT+PAC+CS+DE si verificarea acestora, doc. obtinere avize, acorduri solicitate prin CU si executie lucrari Reabilitare termica blocuri de locuinte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasul Sulina, judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare - fazele PT+PAC+CS+DE si verificarea acestora, doc. obtinere avize, acorduri solicitate prin CU si executie lucrari reabilitare termica blocuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45261000-4-Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
proiectare - fazele PT+PAC+CS+DE si verificarea acestora, doc. obtinere avize, acorduri, solicitate prin CU si executie lucrari reabilitare termica blocuri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 742, 786RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 17.428 lei, garantia de buna executie este de 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat: 50%, buget local: 30% si asociatie de proprietari: 20%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. privind eligibilitate, decl. privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006, decl. privind calitatea de participant la procedura, certificate const. privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, inclusiv cele locale, cert. const. emis de Of. Reg. Com, cert. unic de inreg. emis de Of. Reg. Comert,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, nu trebuie sa fie mai mica de 3.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princ. prestari de serv. in ultimii 3 ani, decl privind utilajele, instalatiile, mij. de transport, echip. tehnice, decl privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, cert. in sist. de management al calitatii SRENISO 9001:2001 (2008) sau echiv. cert. in sist. de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 sau echiv. cert. ISO OHSAS 18001:2004 sau echiv, dec. privind lista princ. lucrari executate in ultimii 5 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul trebuie sa faca dovadaca a finalizat in ultimii 3 ani, cel putin un ctr. de prestari serv. similar al carui valoare sa fie de cel putin 71.000 lei fara TVA; ca a finalizat in ultimii 5 ani sau are in derulare cel putin un ctr. de executie similar al carui valoare sa nu fie mai mica de 1.670.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2010 14:00
Locul: Primaria orasului Sulina, str. I, nr. 180, jud. Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Se recomanda vizitarea amplasamentului pe data de 20.10.2010, orele 15.30, impreuna cu reprezentantii achizitorului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 35c, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  541600, Romania, Tel. 0241616003, Email:  [email protected], Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice
Adresa postala:  Sulina, str. I, nr. 180, jud. Tulcea, Localitatea:  Sulina, Cod postal:  825400, Romania, Tel. 0240543001, Email:  [email protected], Fax:  0240543661
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 18:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer