Licitatie Publica - PROIECTARE RETEA ALIMENTARE CU APA
Anunt de participare numarul 48446/01.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALBESTI-PALEOLOGU (Primaria Comunei Albesti-Paleologu)
Adresa postala: Str. Urlatiului, nr.15, Localitatea: Albesti-Paleologu, Cod postal: 107010, Romania, Punct(e) de contact: ZINA DARVAREANU, Tel.0244.232853, Email: [email protected], Fax: 0244.232853, Adresa internet (URL): www.primariealbesti.plusmediapro.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARERETEAALIMENTARE CU APA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Albesti- Paleologu , strada DN 1B , nr.451 , judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de servicii :
-Elaborare studiu fezabilitate ;
-Elaborare proiect tehnic;
-Intocmire caiet sarcini;
-Intocmire detalii de executie ;
-Realizare documentatii pentru avize , acorduri si autorizatii;
-Obtinere viza verificator tehnic atestat proiect , pentru fiecareproiect tehnic;
-Obtinere certificate , avize , acorduri si autorizatii aferente lucrarilorde reabilitare siamenajare ;
-Asigurarea asistentei tehnice de specialitate pe toata durata executiei lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74210000-4 - Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 225EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Plata contractului de servicii se va face in momentul in care proiectul devine eligibil .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.05.2008 pana la 08.09.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 6.000 lei .Cuantumul garantiei de buna executie este de 0, 2 %din pretul contractului fara t.v.a.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetullocal 2 % ;Bugetul de stat 13 %;Fonduri structurale 85 % .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata conform cu art.180 si 181 din OUG nr.34 / 2006.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si bugetele localeCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inregistrare (C.U.I.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei aniCerinta minima : Cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2004 - 2007 , inclusiv : valoare minima impusa :400.000 Ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei aniCerinta minima : indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani de contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii in valoare totala de peste 6000000Euro;
Resurse tehnice - asigurarea acelor echip. tehnice , resurse de studiu si cercetare care sunt disponibile pt.realizarea contractului de servicii;Cerinta minima : prezentarea listei echip. tehnice considerate necesare pt.indeplinirea contractului;Resurse umane -asigurarea personalului de specialitate .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2008 13:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Cosiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu , nr.38 Cod postal010873Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic -Primaria comunei Albesti-Paleologu
Adresa postala: Strada DN 1B , nr.451, Localitatea: Albesti Paleologu, Cod postal: 107010, Romania, Tel.0244 / 232853, Email: [email protected], Fax: 0244 / 232853
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 14:27