Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUIRE A COMPLEXULUI SPORTIV SI DE AGREMENT


Anunt de participare numarul 101220/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNACOSTINESTI
Adresa postala:  Constanta, COMUNACOSTINESTI , STR. CATEDRALATINERETULUI, NR. 3, Localitatea:  Costinesti, Cod postal:  907090, Romania, Punct(e) de contact:  MARIN BADUICA, Tel. 0241 / 734342, Email:  [email protected], Fax:  0241 / 734711, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritatepublica locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARESIEXECUTIELUCRARIDECONSTRUIREACOMPLEXULUISPORTIV SIDEAGREMENT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNACOSTINESTI , JUDETULCONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARESIEXECUTIELUCRARIDECONSTRUIREACOMPLEXULUISPORTIV SIDEAGREMENT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212220-4 - Lucrari de constructii de complexe sportive polivalente (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura proiectarea si executia unui obiectiv complex de investitii, compus din urmatoarele obiecte:
1.stadion - teren de fotbal, pista de atletism; vestiare si tribune;
2.sala de sport;
3.piscina olimpica;
4.terenuride sport neacoperite ; vestiare si tribuna;
5.amenajare parc;
6.parcari , circulatii auto si pietonale.7.retele exterioare de incinta8.racordarea laretelele de utilitati: alimentare cuapa, colectoare menajere, racordurielectrice, si infrastructura rutiera
Valoarea estimata fara TVA: intre 31, 267, 899 si 32, 721, 218RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 620 000 lei.Garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MinisterulDezvoltariiRegionalesiTurismului siBugetullocalalConsiliuluiLocalCostinesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contractdeasociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sevorprezenta urmatoareledocumente :1.Fisa privind informatii generale despre ofertant
2.Declaratie privind eligibilitatea3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
5.Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent, din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul de stat pana la data de 31.03.2010.
6.Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal al autoritatii administratiei publice locale, din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul local pana la data de 31.03.2010.
7.Certificat de cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi prezentate urmatoarele:
1.bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla)
2.declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2007, 2008, 20093.raport de audit financiar pentru anul 2009
4.declaratie privind obligatiile contractuale in desfasurare (Formularul V.3.2)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: 1.Cifra medie de afaceriin domeniul constructii civile pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 62 530 000 lei (sau echivalentul in euro, calculat la cursul mediu anual conform datelor statistice publicate de Banca Nationala a Romaniei – www.bnro.ro )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitate tehnica
 Experienta similara
Pentru activitatea de proiectare
Dovedirea experientei similare se va realiza prin raportarea la proiectarea in ultimii 5 ani (2005-2009) a unor proiecte complexe de constructii, prin acestea intelegandu-se cel putin 1 proiect cu o valoare individuala de investitie mai mare de 4.000.000 lei.Pentrulucrari dovedirea experientei se va realiza prin raportarea la executie in ultimii 5 ani a unor proiecte compelxe de constructii (cel putin 2 constructii avandca functiuni 2 tipuri de activitati sportive din cadrul urmatoarelor : sala de sport , bazin de innot , teren de fotbal , teren de tenis, teren de sport , pista de atletism. Personal de specialitate
Va fi prezentata o declaratie privind numele persoanelor cu rol important in ducerea la indeplinire a viitoruluicontract, specializarea acestora si rolul pe care il vor indeplini – se vacompleta Formularul V.4.2.1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: Cerinta minima: prezentarea unui contract similar (copie simpla) in baza caruia s-au executat si finalizat lucrarile pana la 31.12.2009. Contractul va fi insotit de urmatoarele documente: Anexele contractului din care sa rezulte cu exactitate obiectul contractului (sa se poata stabili ce tipuri de constructii au fost proiectate);Copiile referatelor intocmite de verificatorii de proiecte pentru domeniile constructii si arhitectura si pentru instalatii.Recomandarea beneficiarului din care sa rezulte ca lucrarile executate in baza conatractului similar prezentat s-au finalizat, iar calitatea serviciilor prestate de proiectant a fost cel putin buna.Pentru lucrariDovedirea experientei similare se va realiza prin raportarea la executia in ultimii 5 ani (2005-2009) a unor proiecte complexe de constructii, prin acestea intelegandu-se acele proiecte in cadrul caruia s-au executat cel putin doua constructii avand ca functiuni doua tipuri de activitati sportive din cadrul urmatoarelor: sala de sport, bazin competitional de inot (cu lungimea culoarelor de cel putin 25m), teren de fotbal (cu instalatie de drenaj), teren de tenis, teren de sport multifunctional si pista de atletism.Cerinta minima: prezentarea unui contract similar (copie simpla) in baza caruia s-au executat si finalizat lucrari pana la 31.12.2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Situatia economico-financiara actuala si nevoia autoritatii comtractante de a spori veniturile bugetului local prin atragerea de turisti si de cluburi sportive care sa utilizeze viitorul complex.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Criterii de preselectie : Experienta similara , Cifradeafaceri , Asigurareacupersonalde specialitate .Detalii la pct. VI.3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2287/11.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si cel mult doi reprezentanti ai candidatilor pe baza de procura notariala si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Criterii de selectie, ponderi, punctaje, mod de acordare a punctajelorCandidatii care indeplinesc conditiile minime impuse pentru calificare vor fi clasificati pe baza criteriilor si punctajelor specificate mai jos. In etapa a doua a procedurii se vor califica doar primii zececandidati.Criterii de selectie: 1. Experienta similara ES – pondere 60%, din care 20% proiectare si 40% executie2. Cifra de afaceri CA – pondere 30%3. Asigurare cu personal de specialitate PS – pondere 10%, din care 5% proiectare si 5% executie.Mod de acordare a punctajului: Experienta similara a proiectantului ESp- 2 contract similare – 1 pct- 3 contracte similare – 2 pcte- 4 contracte similare sau mai multe – 3 puncteExperienta similara a executantului ESe- 1 contract similar – 1 pct- 2 contracte similare – 2 pcte- 3 contracte similare sau mai multe – 3 puncteCifra de afaceri CA- Intre 62 530 000 si 65 000 000 – 1 pct- Intre 65 000 001 si 70 000 000 – 2 pcte- Mai mare de 70 000 000 – 3 punctePersonal de specialitate proiectant PSp- 2 arhitecti membri OAR + 1 proiectant constructii civile – 1 pct- 3 arhitecti membri OAR+ 2 proiectanti constructii civile – 2 pcte- 4 /mai multi arhitecti membri OAR + 3 sau mai multi proiectanti constructii civile – 3 pctePersonal de specialitate executant PSe- 1 sef santier constructii civile+ 1 inginer constructii civile – 1 pct- 2sefi santier constructii civile+ 2 ingineri constructii civile – 2 pcte- 2sau mai multi sefi santier constructii civile+ 1 sef santier sau mai multi cu experienta in constructia terenurilor de fotbal cu instalatii de drenaj + 2 sau mai multi ingineri constructii civile– 3 pcte
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6 sector 3 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta - Sectia contencios administrativ
Adresa postala:  Str. Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003, Email:  [email protected], Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic din cadrul primariei Costinesti
Adresa postala:  Str. Catedrala Tineretului nr. 8, Localitatea:  Costinesti, jud. Constanta, Cod postal:  907090, Romania, Tel. 0241734342, Fax:  0241734711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2010 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer