Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare tehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari de modernizare drumuri de interes local sat Valea Dragului, infiintare after school in comuna Valea Dragului, modernizare camin cultural in comuna Valea Dragului, judetul


Anunt de participare numarul 104282/21.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valea Dragului (Primaria Valea Dragului)
Adresa postala:  COMUNA VALEA DRAGULUI, JUDETUL GIURGIU, Localitatea:  Valea Dragului, Cod postal:  087240, Romania, Punct(e) de contact:  DRAGNE CHIRITA, Tel. 0246/258872, Email:  [email protected], Fax:  0246/258872, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectaretehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari demodernizare drumuri de interes local sat Valea Dragului, infiintare after school in comuna Valea Dragului, modernizare camin cultural in comuna Valea Dragului, judetul Giurgiu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA VALEA DRAGULUI, JUD. GIURGIU
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru proiectul « Modernizare drumuri de interes local sat Valea Dragului, infiintare after school in comuna Valea Dragului, modernizare camin cultural in comuna Valea Dragului, judetul Giurgiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45453100-8-Lucrari de renovare (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SAT VALEA DRAGULUI
Servicii de proiectare pentru INFIINTARE AFTER SCHOOL IN COMUNA VALEA DRAGULUI,
Servicii de proiectare pentru MODERNIZARE CAMIN CULTURAL IN COM VALEA DRAGULUI, JUD GIURGIU
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SAT VALEA DRAGULUI
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru INFIINTARE AFTER SCHOOL IN COM VALEA DRAGULUI,
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru MODERNIZARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA VALEA DRAGULUI, JUDETUL GIURGIULucrari de executiepentru MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SAT VALEA DRAGULUI
Lucrari de executiepentru INFIINTARE AFTER SCHOOL IN COMUNA VALEA DRAGULUI,
Lucrari de executiepentru MODERNIZARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA VALEA DRAGULUI,
Valoarea estimata fara TVA: 9, 527, 278RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 135000 RON. Se va constitui garantie de buna executie in procent de 7% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoana juridica romana si/sau straina sau asocieri de persoane juridice romane si/sau straine.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati, si sa aiba inregistrate domeniile de activitate ce urmeaza a fi realizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Date privindsituatiile financiare anuale pe anul 2009 (bilantul contabil la 31.12.2009 impreuna cu anexele la bilant, inregistrat la Administratia financiara ).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indeplinirii contractului
Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna depersoanal necesar indeplinirii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 14:00
Locul: Strada Soseaua Principala, Comuna valea Dragului, Jud Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1) membrii comisiei de evaluare2) reprezentantii autorizati ai ofertantilor;3) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta;4) observatori din partea CRPDRP5) reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021-319.51.80, 021-319.51.81, 021-319.51.83, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  BIRP 3191674, Cabinet 3191649, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI VALEA DRAGULUI
Adresa postala:  Str.Soseaua Principala , comuna Valea Dragului, satul Valea Dragului, Judetul Giurgiu, Localitatea:  Valea Dragului, Cod postal:  087240, Romania, Tel. 0246258872, Email:  [email protected], Fax:  0246258872
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer