Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: dj701 | dj701 teleorman | dj703i | dj703l | dj704 | dj720a | dj734 | dj764 | dj764a | djaov +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare tehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari de retele de canalizare si statie de epurare, extindere retele de apa, modernizare camin cultural, infiintare centru de zi , targ saptamanal , modernizare drumuri de inte


Anunt de participare numarul 104160/21.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Ghimpati Giurgiu
Adresa postala:  comuna Ghimpati, judetul Giurgiu, Localitatea:  Ghimpati, Cod postal:  087095, Romania, Punct(e) de contact:  Constantin Carapanceanu, Tel. 0246276409, Email:  [email protected], Fax:  0246276256, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectaretehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari deretele de canalizare si statie de epurare, extindere retele de apa, modernizare camin cultural, infiintare centru de zi , targ saptamanal , modernizare drumuri de intertes local in comuna Ghimpati jud Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Ghimpati
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari deretele de canalizare si statie de epurare, extindere retele de apa, modernizare camin cultural, infiintare centru de zi , targ saptamanal , modernizare drumuri de intertes local in comuna Ghimpati jud Giurgiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE
Servicii de proiectare pentru EXTINDERE RETELE DE APA SAT COPACIU
Servicii de proiectare pentru MODERNIZARE CAMIN CULTURAL IN SATUL GHIMPATI
Servicii de proiectare pentru CENTRU SOCIAL DE ZI IN SATUL GHIMPATI
Servicii de proiectare pentru TARG SAPTAMANAL
Servicii de proiectare pentru MODERNIZAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL IN COMUNA GHIMPATI
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru EXTINDERE RETELE DE APA SAT COPACIU
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru MODERNIZARE CAMIN CULTURAL INSATUL GHIMPATI
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru CENTRU SOCIAL DE ZI IN SATUL GHIMPATI
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru TARG SAPTAMANAL
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru MODERNIZAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL IN COMUNAGHIMPATI
Lucrari de executiepentru RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE
Lucrari de executiepentru EXTINDERE RETELE DE APA SAT COPACIU
Lucrari de executiepentru MODERNIZARE CAMIN CULTURAL IN SATUL GHIMPATI
Lucrari de executiepentru CENTRU SOCIAL DE ZI IN SATUL GHIMPATI
Lucrari de executiepentru TARG SAPTAMANAL
Lucrari de executiepentru MODERNIZAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL IN COMUNA GHIMPATI
Valoarea estimata fara TVA: 10, 535, 266RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoarede 150000 ron.Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 7 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana si sau straina sau asocieri de persoane juridice si sau straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati, si sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a aprticipa la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Date privindsituatiile financiare anuale pe anii 2007, 2008, 2009 (bilanturilecontabilela 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 impreuna cu anexele la bilant, inregistrate la Administratia financiara ).Valorile vor fi exprimate in lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indepliniri contractului.
Ofertantul trebuie sa fie atestat in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si autorizatiei degospodarire a apelor conform Ordinului nr. 1671/25.10.2007 sau va prezenta contract de asociere sau subcontractare cu o firma atestata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2010 14:00
Locul: Comuna Ghimpati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1)membrii comisiei de evaluare2)reprezentantii autorizati ai ofertantilor;3)alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta;4)observatori din partea CRPDRP5) reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Servicii de proiectare tehnica 71322000-1; Servicii de asistenta tehnica 71311100-2; Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa 45232150-8; Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale45232400-6; Lucrari de constructii de drumuri4 5233120-6;Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi 45215221-2; Lucrari de constructii de piata(amenajare targ saptamanal) 45213140-6;Lucrari de interventie la caminul cultural (Lucrari de renovare) 45453100-8
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021-319.51.80, 021-319.51.81, 021-319.51.83, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  BIRP 3191674, cabinet 3191649, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Natrional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr 6, Sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Ghimpati
Adresa postala:  Str.Soseaua Bucuresti Alexandria, nr. 162, comuna Ghimpati, satul Ghimpati, Judetul Giurgiu, Localitatea:  Ghimpat, Cod postal:  087095, Romania, Tel. 0246276409, Email:  [email protected], Fax:  0246276256, Adresa internet (URL):  -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer