Licitatie Publica - Proiectare tehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari pentru Sistem centralizat de canalizare ape uzate menajere, extindere retea de apa, modernizare drumuri de interes local, centru de asistenta dupa programul scolar tip
Anunt de participare numarul 110310/27.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VEDEA (PRIMARIA)
Adresa postala: SAT VEDEA, COM. VEDEA, JUD. TELEORMAN, Localitatea: Vedea, Cod postal: 147430, Romania, Punct(e) de contact: GEORGE RADU, Tel. 0247337901, Email: [email protected], Fax: 0247337901, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectaretehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari pentruSistem centralizat de canalizare ape uzate menajere, extindere retea de apa, modernizaredrumuri deinteres local, centru de asistenta dupa programul scolar tip after school, reabilitare camin cultural in comunaVedea, jud Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Vedea, judetul Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin achizitia derulata se doreste realizarea proiectaritehnice , a asistentei tehnice din partea proiectantului, executiei de lucrari pentru realizarea unui Sistem centralizat de canalizare ape uzate menajere, extindere retea de apa, modernizaredrumuri deinteres local, centru de asistenta dupa programul scolar tip after school, reabilitare camin cultural in comunaVedea, jud Teleorman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se doreste realizarea proiectaritehnice , a asistentei tehnice din partea proiectantului, executiei de lucrari pentru realizarea unui Sistem centralizat de canalizare ape uzate menajere (4.619 km), extindere retea de apa (0, 508 km), modernizaredrumuri deinteres local(2.488 km), centru de asistenta dupa programul scolar tip after school, reabilitare camin cultural in comunaVedea, jud Teleorman
Valoarea estimata fara TVA: 9, 010, 474RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 180000 leigarantia de buna executie - 7% din valoarea contractuluifara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri publice nerambursabile in cadrul masurii 322 si fonduri din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati, si sa aiba inregistrate domeniile de activitate ce urmeaza a fi realizate(codurileCAEN prevazute mai jos sau similar acestora): 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, 4299 ? Constructii si alte lucrari ingineresti, 4321 ? Lucrari de instalatii electrice, 4120 ? Constructii cladiri, 4211 ? Constructii drumuri
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fiemai mare decat 18.000.000 lei, Lichiditate generala ? 100%,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indepliniri contractului, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca va avea la dispozitie la momentul semnarii contractului urmatoarele utilaje:
- Statie de betoane (autorizatie de mediu valabila, cu raport de inspectie/ fisa tehnica) ? 1 buc
- Statie de extractie si sortare agregate ( autorizatie de mediu valabila)- 1 buc
- Excavator (cu raport de inspectie/ fisa tehnica) ? 2 buc
- Autoincarcator (cu raport de inspectie/ fisa tehnica) -2 buc
- Compactor (cu raport de inspectie/ fisa tehnica) ? minim 3 buc
- Placa vibratoare ? minim 3 buc
- Compactor 1 to (cu raport de inspectie/ fisa tehnica)- minim 2 buc
- Buldozer (cu raport de inspectie/ fisa tehnica)- minim 1 buc
- Aparat sudura PEHD- Macara ? minim 1 buc
- Autobasculanta ( cu ITP, RCA si licente conforme si valabile) ? minim 4 buc
- autospeciala pentru transport beton ( cu ITP, RCA si licente conforme si valabile) ? minim 4 buc
- buldoexcavator(cu raport de inspectie/ fisa tehnica) ? minim 2 buc
- autogreder (cu raport de inspectie/ fisa tehnica) ? minim 1 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/01.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 13:00
Locul: Primaria comunei Vedea, judetul Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, alte persoane autorizate de, Autoritatea contractanta, observatori din partea CRPDRP, reprezentantii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
masura 322- PNDR
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 Bucuresti, cod postal: 030084, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conf. art.256 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2010 16:49