Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE , VERIFICARE SI EXECUTIE MODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARE STR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIRE PENTRU ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR AFTER SCHOOL SI AMENAJARE PUNCT ARHEOLOGIC , DIN COMUNA COSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA


Anunt de participare numarul 111432/15.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNACOSTINESTI
Adresa postala:  Constanta, Localitatea:  Costinesti, Cod postal:  907090, Romania, Punct(e) de contact:  MARIN BADUICA, Tel. 0241 / 734342, Email:  [email protected], Fax:  0241 / 734711, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii administratie publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE , VERIFICARESI EXECUTIE MODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARE STR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIREPENTRU ASISTENTADUPA PROGRAMULSCOLAR AFTER SCHOOL SI AMENAJAREPUNCTARHEOLOGIC , DIN COMUNA COSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNACOSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE , VERIFICARESI EXECUTIE MODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARE STR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIREPENTRU ASISTENTADUPA PROGRAMULSCOLAR AFTER SCHOOL SI AMENAJAREPUNCTARHEOLOGIC , DIN COMUNA COSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45220000-5-Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ELABORARE PT+CS, DE, DOAC , VERIFICARE PROIECT SI EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII MONTAJ LAOBIECTIVUL DE INVESTITII MODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARE STR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIREPENTRU ASISTENTADUPA PROGRAMULSCOLAR AFTER SCHOOL SI AMENAJAREPUNCTARHEOLOGIC , DIN COMUNA COSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA
Valoarea estimata fara TVA: 9, 532, 071RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 47.250 LEI PENTRUINTREPRINDERI MARI ; GARANTIE DE PARTICIPARE 23.625 LEI PENTRU INTREPRINDERI MICI ; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINNATAREASEASIGURADINFONDURIEUROPENE F.E.A.D.RSICOFINNATAREDELABUGETULDESTATSIBUGETULLOCALALCONSILIULUILOCALCOSTINESTI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACTDEASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FISAPRIVINDINFORMATII GENERALEDESPREOFERTANT;
2. CAZIERFISCALPENTRUFIRMA ;
3. DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA ;
4. DECLARATII PRIVINDNEINCADRAREAINPREVEDERILEART. 181 DIN OUG NR. 34/20065.DECLARATIEPRIVINDCALITTAEADEPARTICIPANTLAPROCEDUTA ;
6. CERTIFICATDEATESTAREFISCALAPRIVINDIMPOZITELESITAXELELOCALE , VALABILLADATRADESCHIDERII OFERTELOR ;
7. CERTIFICATDEATESTAREFISCALA PRIVIND TAXELE , IMPOZITELE SI CONTRIBUTIILE DE ASIGURARI SOCIALE CATRE BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT , VALABILLA DATADESCHIDERII OFERTELOR;
8. CERTIFICAT DE INMATRICULARE LA ORC ;
9. CERTIFICAT DE INREGISTRATEIN SCOPURI DE TVA ;
10. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC CU CEL MULT 30 ZILE INAINTE DE DATA DESCHIDERII OFERTELOR .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. BILANTURILECONTABILELA 31.12.2007 , 31.12.2008 , 31.12.2009 APROBAT SI INREGISTRAT LA ORGANELE COMPETENTE , IN COPIE SEMNATE SI STAMPLATE PE FIECARE PAGINA ;
2. DECLARATII PRIVIND CIFRA MEDIE DE AFACERI GLOBALAPENTRU ANII 2007 , 2008 , 2009 ;
3. DECLARATII PRIVIND OBLIGATIILE CONTRACTUALEINDESFASURARE (FORMULAR)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRAMEDIEDEAFACERI PEULTIMII 3 ANISAFIEDECEL PUTIN 18.900.000 LEI . IMM-URILE BENEFICIEAZADE REDUCERECU 50% A CIFREI DE AFACERI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAPACITATEA TEHNICAEXPERIENTA SIMILARAPENTRU ACTIVITATEA DE PROIECTARE: MINIM UN CONTRACT DE PROIECTARE PENTRU CONSTRUCTII DE DRUMURI IN ULTIMII 3 ANISI MINIMUN CONTRACT DE PROIECTARE PENTRU CONSTRUCTII DE CLADIRI INULTIMII 3 ANI ;
PENTRU ACTIVITATEA DE VERIFICARE : MINUM UN CONTRACT DE VERIFICARE A UNUI PROIECT PENTRU CONSTRUCTII DE DRUMURI IN ULTIMII 3 ANI ;
PENTRUACTIVITATEADEEXECUTIE : MINIM UN CONTRACT DE EXECUTIE PENTRU ACTIVITATEA DE CONSTRUCTII DE DRUMURIIN ULTIMII 5 ANI SI MINIM UN CONTRACT DE EXECUTIE PENTRU LUCRARII CONSTRUCTII CLADIRI IN ULTIMII 5 ANI.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PENTRU ACTIVITATEA DE PROIECTARE : CONTRACT PROIECTARE CONSTRUCTII LUCRARI DRUMURI MINIM 170.000 LEI ; CONTRACT PROIECTARE LUCRRAI CLADIRI MINIM 50.000 LEI ;PENTRUACTIVITATEA DEVERIFICARE : MINUM UN CONTRACT DE VERIFICARE A UNUI PROIECT PENTRU CONSTRUCTII DE DRUMURI ;PENTRUACTIVITATEADEEXECUTIE : MINIM UN CONTRACT DE EXECUTIE A UNUR LUCRARI DE CONSTRUCTII DEDRUMURI IN VALOARE DE CEL PUTIN 8.000.000 LEI SI MINIM UN CONTRACT DE CONSTRUCTII CLADIRI IN VALOARE DE CEL PUTIN 800.000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6135DIN 22 OCTOMBRIE 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2010 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI SICELMULT DOIREPREZENTANTIAI CANDIDATILORPEBAZADE PROCURANOTARIALASIACTDEIDENTITATE .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALAF.E.A.D.R. MASURA 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
CRITERII DEATRIBUIRE: I. OFERTA FINNACIARA - 40%II. OFERTA TEHNICA - 60% , DIN CARE :1. PROGRAMUL CALITATII - 15 PCT;2. PREZENTAREA GRAFICULUI DE EXECUTIE SUB FORMA GRAFIC FIZIC VALORIC - 5 PCT ;3. CARACTERISTICI TEHNICE DE PROIECTARE - 40 PCT , DIN CARE : a) solutii privindocupareaterenului 5 pct ;b) solutii arhitecturale privind fatadele - 10 pct ;c) solutii arhitecturale privind invelitorile - 5 pct ;d) caracteristitii sislolutii tehnicepropuse ptr. realizarea lucrarilor ( planuri de situatie, profile longitudinale si transversale , sectiuni orizontale) - 20 pct .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Cosiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos , nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 3104641, Fax:  021 / 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CurteadeApelConstanta - sectiacontenciosadministrativ
Adresa postala:  str. Traian , nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241 / 606003, Email:  [email protected], Fax:  0241 / 616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Primariei Costinesti
Adresa postala:  str. Catedrala Tineretului , nr. 8, Localitatea:  Costinesti , Judetul Constanta, Cod postal:  907090, Algeria, Tel. 0241 / 734342, Email:  [email protected], Fax:  0241 / 734711, Adresa internet (URL):  www.primariacostinesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2010 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer