Licitatie Publica - PROIECTARE , VERIFICARE SI EXECUTIE MODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARE STR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIRE PENTRU ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR SI AMENAJARE PUNCT ARHEOLOGIC , DIN COMUNA COSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA
Anunt de participare numarul 114991/03.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNACOSTINESTI
Adresa postala: Constanta, Localitatea: Costinesti, Cod postal: 907090, Romania, Punct(e) de contact: MARIN BADUICA, Tel. 0241 / 734342, Email: [email protected], Fax: 0241 / 734711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE , VERIFICARE SI EXECUTIEMODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARE STR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIRE PENTRU ASISTENTA DUPAPROGRAMUL SCOLAR SI AMENAJARE PUNCT ARHEOLOGIC , DIN COMUNA COSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA COSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE , VERIFICARE SI EXECUTIEMODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARE STR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIRE PENTRU ASISTENTA DUPAPROGRAMUL SCOLAR SI AMENAJARE PUNCT ARHEOLOGIC , DIN COMUNA COSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45220000-5-Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ELABORARE PT+CS, DE , DOAC, VERIFICAREPROIECT SI EXECUTIEDE LUCRARI DE CONSTRUCTII MONTAJ LA OBIECTIVUL DE INVESTITII PROIECTARE , VERIFICARE SI EXECUTIEMODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARE STR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIRE PENTRU ASISTENTA DUPAPROGRAMUL SCOLAR SI AMENAJARE PUNCT ARHEOLOGIC , DIN COMUNA COSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA
Valoarea estimata fara TVA: 9, 525, 183RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE47.250 LEI PENTRU INTREPRINDERI MARI ; GARANTIA DE PARTICIPARE 23.625 LEI PENTRU INTREPRINDERI MICI ; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE5% DIN VALOAREACONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREASEASIGURADINFONDURIEUROPENEFEADRSI COFINANTAREDELABUGETULDESTAT SIBUGETULLOCAL AL CONSILIULUILOCALCOSTINESTI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generaledespreofertant ;
2. Cazierfiscalpentrufirma;
3. Declaratieprivindeligibilitatea ;
4. Declaratieprivindneincadrareainart. 181 oug 34/2006;
5. Declaratieprivindcalitateadeparticipantlaprocedura ;
6. Certificatdepartiicparelalicitatiecuofertaindependenta;
7.Certificatdeatestarefiscalaprivindimpozitelesitaxelelocale , valabilladatadepunerii ofertelor ;
8. Certificatdeatestarefiscalaprivindimpozitele, taxelesicontributiiledeasigurari catrebugetulgeneral consolidat, valabilladatadepunerii ofertei ;
9. Certificat de inmatriculare ORC;
10.Certificat de inregistrare inscopuri deTVA ;
11.Certificatconstatatoremisde ORC cucelmult30 zile inaintededatadepunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2009 , 31.12.2009 aprobate si inregistrate la organelecompetente incopie semnate si stampilate pe fiecare pagina;
2. Declaratieprivindciframediedeafaceri glabalapentru anii 2007 , 2008 , 2009
3. Declaratieprivindobligatiile contractuale in desfasurate- daca exista aceste obligatii contractuale in desfasurare- (formular)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframediedeafaceri safiecelputin 19.000.000 lei ; IMM-urile beneficieazadereduxcerede 50% a cifrei de afaceri .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAPACITATE TEHNICAEXPERIENTA SIMILARA - PROIECTARE
Contract de proiectare pentru constructie de drumurisi contracte de proiectare pentru constructii de cladiri, ambele realizate in ultimii 3 ani ;
EXPERIENTA SIMILARA VERIFICARE PROIECTEMinimun contractde verificare a unui proiectde constructii de drumuri in ultimii 3 ani ;
EXPERIENTA SIMILARA EXECUTIEContracte executielucrari drumuri si contracte executie de lucrari cladiri , ambele in ultimii 5 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contracte de proiectare pentru constructii de drumuri in valoare minima de 170.000 lei si Contracte de proiectare pentru constructii de cladiri in valoare minima de 35.000 lei , ambele realizatein ultimii 3 ani ;EXPERIENTA SIMILARA VERIFICARE PROIECTE - Minimun contract de verificare a unui proiect de constructii de drumuri in ultimii 3 ani ;EXPERIENTA SIMILARA EXECUTIE - Contracte executie lucrari drumuri (inclusiv asfaltare) in valoare de 8.000.000 lei si contracteexecutie lucraricladiri in caloare de 800.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
293/ 19.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei , cel mult 2 reprezentanti ai ofertantilor pe baza de procuranotariala si act de identitate , experti externi cooptati, si observatori desemnati de catre CRPDRP 2 S - E CONSTANTA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMULNATIONALDEDEZVOLTARERURALA FEADR - MASURA322
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european:
VI.3) Alte informatii
CRITERII DEATRIBUIRE: I) OFERTA FINANCIARA - 40 pct ;II) OFERTATEHNICA - 60 pct , din care :1) Programul calitatii 15 pct. : a) procedrua de executie 4 pct ; b) organizarea executiei lucrarii - 4 pct ; c) planul de control al calitatii - 4 pct ; d) programul verificarilor de laborator - 3 pct ; 2) Prezentareagraficuluideexecutiesubforma degrafic fizic valoric - 15 pct ; 3) Metode de lucru pentru realizarea investitiei - 30 pct .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS , NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/ 3104641, Fax: 021 / 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment JuridicPrimariaCostinesti
Adresa postala: str. CatedralaTineretului , nr. 8, Localitatea: Costinesti, Cod postal: 907090, Romania, Tel. 0241 / 734342, Email: [email protected], Fax: 0241 / 734711, Adresa internet (URL): www.primariacostinesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2011 13:25