Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE , VERIFICARE SI EXECUTIE MODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARE STR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIRE PENTRU ASISTENTA DUP APROGRAMUL SCOLAR AFTER SCHOOL SI AMENAJARE PUNCT ARHEOLIGIC


Anunt de participare numarul 116581/08.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNACOSTINESTI
Adresa postala:  Constanta, Localitatea:  Costinesti, Cod postal:  907090, Romania, Punct(e) de contact:  MARIN BADUICA, Tel. 0241 / 734342, Email:  [email protected], Fax:  0241 / 734711, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE , VERIFICARE SI EXECUTIE MODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARESTR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIRE PENTRU ASISTENTA DUP APROGRAMUL SCOLAR AFTER SCHOOL SI AMENAJARE PUNCT ARHEOLIGIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA COSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE , VERIFICARE SI EXECUTIE MODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARESTR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIRE PENTRU ASISTENTA DUP APROGRAMUL SCOLAR AFTER SCHOOL SI AMENAJARE PUNCT ARHEOLIGIC, IN COMUNA COSTINESTI, JUDETUL CONSTANTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45220000-5-Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ELABORARE PT+CS , DE, DOAC , VERIFICARE PROIECTSI EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTIIMONTAJ LA OBIECTIVULDE INVESTITIIPROIECTARE , VERIFICARE SI EXECUTIE MODERNIZARE DRUMURI ZONA NORD , ASFALTARE STR. MANASTIRII , CONSTRUIRE CLADIREPENTRU ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR SI AMENAJARE PUNCT ARHEOLOGIC , DIN COMUNA COSTINESTI , JUDETUL CONSTANTA
Valoarea estimata fara TVA: 9, 525, 183RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 47.250 LEI PENTRU INTREPRINDERI MARI ; GARANTIA DE PARTIICPARE23.625 LEI PENTRU INTREPRINDERI MICI; GARANTIADE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUIFARA TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREASEASIGURADINFONDURIEUROPENE FEADR SICOFINANTAREDELABUGETUL DESTATSI BUGETULLOCALALCONSILIULUILOCALCOSTINESTI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatiigeneraledespreofertant ;
2. Cazierfiscalpentrufirma ;
3. Declaratieprivindeligibilitatea ;
4. Declaratieprivindneincadrareainart 188din OG nr. 34/2006 ;
5. Declaratieprivindcalitateadeparticipantlaprocedura ;
6. Certificatdeparticiparelalicitatiecuofertaindependenta ;
7. Certificat deatestarefiscala privindimpozitelesitaxelelocale , valabilla datadepunerii ofertelor ;
8. Certificatdeatestarefiscalaprivindimpozitele , taxelesicontributiiledeasiguraricatrebugetulgeneralconsolidat , valabil ladatadepunerii ofertei ;
9. Certificatdeinmatriculare ORC ;
10. Certificat deinregistrareinscopurideTVA;
11. CertificatconstatatoremisdeORC cucelputin30zile inainte de data depunerii ofertei .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantruile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 aprobate si inregistrate la organele competente in copie semnate si stampilate pe fiecare pagina ;
2. Declaratieprivindciframediedeafaceriglobalapeanii 2007 , 2008 , 2009 ;
3. Declaratieprivindobligatiile contractuale in desfasurare - daca existaaceste obligatiicontractuale in desfasurare _formular).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframedie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin 19.000.000 lei ; IMM -urilebeneficieazade reducere de 50% a cifrei de afaceri .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAPACITATE TEHNICA
EXPERIENTA SIMILARA - PROIECTAREContract de proiectarepentru constructii de drumuri si contract de proiectare pentru constructii de cladiri , ambele realizate in ultimii 3 aniEXPERIENTA SIMILARA EXECUTIEContracte executie lucraridrumuri si contracte executie de lucrari cladiri, ambele in ultimii 5 ani
EXPERIENTA SIMILARA VERIFICARE PROIECT: Minim un contract verificare a unui proiect de constructii de drumuri in ultimii 3 ani .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXPERIENTA SIMILARA PROIECTARE: Contracte de proiectare pentru constructii drumuriin valoareminima de 170.000 lei si contracte de proiectare pentru constructii de cladiri in valoare minima de 35.000 lei , ambele realizate in ultimii 3 ani;EXPERIENTA SIMILARA EXECUTIE: Contracte executie lucrari drumuri (inclusiv asfaltare) in valoare de 8.000.000 LEI si contracte executie lucrari cladiri in valoare de 800.000 lei ambele in ultimii 5 aniEXPERIENTA SIMILARA VERIFICARE PROIECT: Minim un contract verificare a uni proiect de constructii de drumuri in ultimii 3 ani .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
293/19.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, cel mult 2 reprezentantiai ofertantilor cu procura notariala/delegatiesi act de identitate, experti externi cooptati, observatori desemnati de catre CRPDRP 2 S - ECONSTANTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALAFEADR - MASURA 322
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
CRITERII DEATRIBUIREI) OFERTA FINANCIARA - 60 PCTII) OFERTA TEHNICA- 40 PCT din care :1) Programul calitatii 18 pct;2) planul de management pentru mediu 4 pct ; 3) planul de securitate si sanatate in munca 4 pct; 4) prezentarea graficului executiei sub forma grafic fizic valoric 4 pct ; 5) metode de lucru pentru realizarea investitiei 10 pct.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS , NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 3104641, Fax:  021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic PrimariaCostinesti
Adresa postala:  st. Catedrala Tineretului , nr. 8, Localitatea:  Costinesti, Cod postal:  907090, Romania, Tel. 0241 / 734342, Email:  [email protected], Fax:  0241 / 734711, Adresa internet (URL):  www.primariacostinesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2011 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer