Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Proiectare alimentare cu apa in comuna Radaseni, judetul Suceava si Retele canalizare si statie epurare in comuna Radaseni, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 34567/01.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RADASENI (PRIMARIA RADASENI)
Adresa postala: PRIMARIA RADASENI, COMUNA RADASENI, JUDETUL SUCEAVA, Localitatea: Radaseni, Cod postal: 727460, Romania, Punct(e) de contact: PAUL BUHLEA, Tel.0230547150, Email: [email protected], Fax: 0230547150
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Proiectare alimentare cu apa in comuna Radaseni, judetul Suceava si Retele canalizare si statie epurare in comuna Radaseni, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Radaseni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Proiectare alimentare cu apa in comuna Radaseni, judetul Suceava si Retele canalizare si statie epurare in comuna Radaseni, judetul Suceava fazele:
- studiu de fezabilitate, ridicari topo si studiu geotehnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
fazele: studiu de fezabilitate, ridicari topo si studiu geotehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare=1.500 Ron, garantia de buna executie a contractului de servicii: 5% din pretul fara TVAal contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu, alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se admite asocierea sau subcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident)Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de primaria locala
Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii procedurii si vor fi prezentate in original sau in copie legalizata
Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorde Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare ( faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale, Bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Cifra medie de afacreri pe ultimii trei ani sa fie de minim300.000 RON sau EURO la curs BNR 28.09.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ( Formularul B2 si anexa 1 la Formularul B2 din sectiunea III);
- experienta similara- finalizarea in ultimii trei ani a cel putin trei contracte similare si care au avut valoarea egala sau mai mare de 150.000 RON ( echivalent euro) .Totodata se va anexa o copie a contractelor de lucrari.
Recomandari din partea unor beneficiari/ clienti privind executarea lucrarilor similare : se vor prezenta minim 3(trei) recomandari din partea altor beneficiari.
Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
a) modul de indeplinire a obligatiilor contractualepe parcursul derularii contractului Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (aparate demasura, copiatoare, computere, auto transport, etc.)Resurse umane. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu , in ultimile 12 luni, al personalului angajat, lista cu personalul calificat, minim-1 specialistin domeniu geotehnic, -2 specialisti in domeniul cadastru, -2 specialisti in domeniu hidrotehnic, care sa fie angajati ai operatorului economic.Este obligatoriu pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului completarea formularului H ( model de CV)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 12:00
Locul: primaria Radaseni, com Radaseni, jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care au depus oferte pentru licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230524022, Fax: 0230216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Radaseni
Adresa postala: com. Radaseni, Localitatea: Suceava, Cod postal: 727460, Romania, Tel.0230-547150, Fax: 0230-547150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 22:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer