Licitatie Publica - PROIECTARE APARARI DE MALURI LA PODUL PESTE RIUL IALOMITA PE DJ. 101 A ,KM 18+800 - COMUNA POIENARII BURCHII,"JUD.PRAHOVA
Anunt de participare numarul 63137/08.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA- ETAJ 4, CAMERA 419
Adresa postala: B-dul Republicii, nr.2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/529602, Fax: 0244/511611
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - REGISTRATURA, PARTER, INTR. D, CAMERA 66.
Adresa postala: B-dul Republicii, nr.2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514844, Fax: 0244/511611
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE APARARI DE MALURI LA PODUL PESTE RIUL IALOMITA PE DJ. 101 A , KM 18+800 - COMUNA POIENARII BURCHII, "JUD.PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SEDIUL PRESTATORULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Faze de proiectare - R.T, S.G, S.F, P.T, D.E, C.S, conform Temei de proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Faze de proiectare - R.T, S.G, S.F, P.T, D.E, C.S, conform Temei de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.GARANTIE DE PARTICIPARE= 2100 LEI2.GARANTI DE BUNA EXECUTIE = 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181.
3.DOCUMENTE CARE CONFIRMA PLATA IMPOZITELOR SI A TAXELOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT
4.CERTIFICAT INREGISTRARE FIRMA
5.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.BILANTUL CONTABIL DIN ANUL PRECEDENT (31.12.2007), VIZAT SI INREGISTRAT DE D.G.F.P.
2.FISA INFORMATII GENERALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE DE MINIM 1000000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani .Fisa experienta similara .Formularele de experienta similara vor fi insotite de copiile dupa contractele nominalizate si recomandarea beneficiarului.Declaratie privin utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinire contractului de servicii.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalilui angajatsi a cadrelor de conducere .Declaratia va contine informatii privind numarul de personal angajat si al cadrelor de conducere , asigurarea cu personal de specialitate , insotit de CV-ul expertilor cheie in realizarea acestui contract, precum si de CV-ul sefului de proiect responsabil cu realizarea acestui contract.Certificat de calitate ISO 9001 valabil.Contractul cadru insusit , semnat si stampilat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va face dovada indeplinirii cel putin a unui contract similar, in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 100000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PUNCTAJ FINANCIAR
50%
Descriere:
2.
PUNCTAJ TEHNIC
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: DAse va achizitiona in urma unei solicitari scrise la fax.0244- 511611, si achitarii la caserie etaj 2, cam.206
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2008 11:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA ETAJ 4, CAM. 415- 416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: SRT.EMIL ZOLA NR.4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-dul Republicii nr.2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Fax: 0244/529289
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2008 13:03