Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor in baza proiectului respectiv si executie lucrari, pentru "Proiect integrat Modernizare drumuri comunale - ulite -, Achizitionare utilaje, Organizare festival "Targ la Babiciu" si I


Anunt de participare numarul 110821/05.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Babiciu (Primaria Comunei Babiciu)
Adresa postala:  Comuna Babiciu, Judetul Olt, Localitatea:  Babiciu, Cod postal:  237015, Romania, Punct(e) de contact:  Emilian Andrei, Tel. 0249/532033, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.primariababiciu.judetulolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare, asistentaproiectantului pe parcursul executarii lucrarilor in baza proiectului respectiv si executie lucrari, pentru "Proiect integrat Modernizare drumuri comunale - ulite -, Achizitionare utilaje, Organizare festival "Targ la Babiciu" si Infiintare centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school, in comuna Babiciu, judetul Olt.?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Babiciu, jud.Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor in baza proiectului respectiv si executie lucrari, pentru "Proiect integrat Modernizare drumuri comunale - ulite -, Achizitionare utilaje, Organizare festival "Targ la Babiciu" si Infiintare centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school, in comuna Babiciu, judetul Olt.?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, asistentaproiectantului pe parcursul executarii lucrarilor in baza proiectului respectiv si executie lucrari, pentru "Proiect integrat Modernizare drumuri comunale - ulite -, Achizitionare utilaje, Organizare festival "Targ la Babiciu" si Infiintare centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school, in comuna Babiciu, judetul Olt.?
Valoarea estimata fara TVA: 9, 286, 042RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 150000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PNDR, prin FEADR , Masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere autentificata pt. castigatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant;
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratie privind situatia personala, art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modif. si completarile ulterioare;
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetul de sta;
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate;
Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine; Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
Cazier judiciar al societatii;Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii;
Imputernicire de semnatura pentru persoana autorizata sa semneze oferta, documentele ofertei si contractului; Declaratiei privind calitatea de participant la procedura.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Cerinta minima obligatorie pentru ofertantul principal / asociati-operatorul economic trebuie sa fie firma inregistrata specializata pentru lucrari/servicii aferente contractului de lucrari;Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Certificatul de inregistrare in scopuri TVA ( CIF );
Persoane juridice /fizice straine-Cerinta minima obligatorie pentru ofertantul principal si asociati, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse si legalizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie pentru ofertantul principal si asociati.
1. Identificarea financiara pentru Trezorerie;
2. Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate de Autoritatile competente;
3. Informatii privind capacitatea financiara de executie a lucrarii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Bilanturile se vor prezenta numai in copie legalizata;3.Cerinta minima obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor : - Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de cel putin 18.000.000 lei, (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);
- Lichiditate generala > = 100%; (medie in cazul societatilor mixte/ consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);Nivel minim impus: - unul sau mai multe documente, numai in original, emise de banca prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de cel putin 2.500.000 lei pentru realizarea partiala a contractului. (Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta numai in original).- asigurare de raspundere profesionala a proiectantului in valoare de minim 284.000 lei, cu valabilitate cel putin pana la 31.03.2011; (polita de asigurare de raspundere profesionala- declaratie pe propria raspundere si constituireaacesteia de catre castigator).- Declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca ofertantii nu au datorii , debite rezultate din contracte anterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie pe proprie raspundere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
1.Completarea si prezentarea Lista principalelor servicii/lucrari executate in ultimii 3/5 ani;
Servicii de proiectare Proiect Tehnic care sa includa activitatiile prevazute in studiul de fezabilitate
Dovada se face prin prezentarea urmatoarelor documente justificative:
- Contractele pentru serviciile de proiectare si executie lucrari.
- Procesele verbale de receptie la terminarea serviciilor de proiectare/lucrarilor cat si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
- Recomandari semnate de beneficiar. 3. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea;
2.Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului;
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
4. Informatii privind, subcontractantii;
5.Informatii privind asociatii.personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani - in conformitate cu Formularul nr. F11 din Sectiunea IV;
5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Programe, licente, hardware, software, etc. in conformitate cu Formularul nr. F12 din Sectiunea IV;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare si a resurselorasociatilor.1.Completarea Lista principalelor servicii/lucrari executate in ultimii 3/5 ani;In cazul societatilor mixte/consortiilor/ asocierilor, toti membrii impreuna sa fi executat cel putin ( minim ): I) Un contract de proiectare servicii similare drumuri, 261.655 lei fara TVA;Respectiv: Un contract de executie lucrari de modernizare drumuri de8.189.096 lei fara TVA.II) Un contract de proiectare cladiri cu destinatie publica care a avut ca obiect executarea unor servicii similare de minim 23.000 lei fara TVA , cod CPV 71322000-1Respectiv: Uncontract de lucrari de executie constructie de valoare 812.291 lei fara TVA.Experienta similara poate fi demonstrata si prin prezentarea unui singur contract.2.Cerinte minime obligatorii: Pentru proiectare: 1.Inginer Proiectant drumuri2.Arhitect - cu drept de semnatura3.Inginer de structura.4.Inginer proiectant instalatii electrice.5.Auditor EnergeticPentru Executie: 6.Sef Santier drumuri7.Sef santier constructii civile8.Manager proiect- absolvent de studii superioare economice/tehnice de lunga durata.9.Expert financiar10. minim 1 (un) Atestat RTE pentru lucrari de drumuri11.minim 1 (un) Atestat RTE, sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de instalatii electrice;12.minim 1 (un) Atestat CQ.Cerinte minime obligatorii: se vor atasa CV-uri, copie dupa diplome, atestate sau autorizatii, precum si copii ale contractelor de munca/ colaborare mentionate anterior.Verificarea proiectului: -operatorul economic trebuie sa faca dovada ca poate asigura verificarea tehnica a proiectului de catre verificatori tehnici atestati care sa acopere cerintele A1, B1, C, D, E, F, Is, It, Ie.3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari4. Declaratie privind partea/partile, proportia (fizica si valorica) din contract care sunt indeplinite de subcontractanti specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Vor fi selectati operatorii economici calificati, prioritizati in ordinea descrescatoare a valorii contractelor de lucrari prezentate in "Formular nr. F 9 -lista princ. lucrari ex.in ultimii 5 ani"
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii mandatati ai ofertantilor, UCVAP si CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, prin FEADR , Masura 322.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Studiile de fezabilitate pot fi consultate la Consiliul Local(Primaria Babiciu), jud. Olt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Olt
Adresa postala:  Str. Manastirii, nr. 2, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230038, Romania, Tel. 0249414989, Email:  [email protected], Fax:  0249435782
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local(Ptimaria) Babiciu, jud. Olt
Adresa postala:  Str. Caracal, nr. 97, Localitatea:  Babiciu, Cod postal:  2377015, Romania, Tel. 0249532033, Fax:  0249532033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2010 18:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer