Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE ?DRUMURI COMUNALE INTERIOARE COMUNA TETOIU - ASFALTARE"


Anunt de participare numarul 142405/07.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TETOIU
Adresa postala: STR. PRINCIPALA F.N., Localitatea: Tetoiu, Cod postal: 247695, Romania, Punct(e) de contact: Antonie Lucian, Tel. +40 0250867902, Email: [email protected], Fax: +40 0250867804, Adresa internet (URL): http: //www.primariatetoiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE ?DRUMURI COMUNALE INTERIOARE COMUNA TETOIU - ASFALTARE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Tetoiu, Jud. Valcea, Romania
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize si acorduri, verificare tehnica a proiectarii, asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului) si executie lucrari pentru obiectivul ?Drumuri comunale interioare comuna Tetoiu - asfaltare?, conform documentatiei tehnice postate pe SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4.762.180 lei si 5.005.861 lei.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea procentului de diverse si neprevazute .
Valoare estimata fara tva executie :4.698.680 leiValoare estimata fara tva proiectare :63.500 lei
Valoare diverse si neprevazute executie :243.392 lei
valoare diverse si neprevazute proiectare :8.747 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul : Proiectare si executie conform Documentatiei tehnice atasate in SEAPValoarea estimata fara TVA: intre 4.762.180 lei si 5.005.861 lei.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea procentului de diverse si neprevazute .
Valoare estimata fara tva executie :4.698.680 leiValoare estimata fara tva proiectare :63.500 lei
Valoare diverse si neprevazute executie :243.392 lei
valoare diverse si neprevazute proiectare :8.747 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 762, 180 si 5, 005, 861RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 40.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul nr nr. RO62TREZ67924840271XXXXX deschis la TREZORERIA Balcesti, judetul Valcea, Cod fiscal 2541746. sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.data curs valutar :15.02.2013 Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf.art.90 alin.1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a investitiilor se constituie in conformitate cu legislatia in vigoare si constau din fonduri de la bugetul de local, fonduri guvernamentale si alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul - Imputernicire pentru semnatarul ofertei;
2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
6. Formularul nr. 3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura7. Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Antonie Lucian Primar , Solomon Silvia Doina , Bolocan Aurelia jurist, Buretea Emilia, Turbureanu Nicusor Alin .
8. Formularul nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta;Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/ consortiului /asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat la sectiunea ? Modele de formulare. In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei Cerinta 1
Certificate inregistrare persoane juridice romane:
Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca : obiectul contractului are corespondent in codul CAEN; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Nota: din acestdocument trbuie sa reiasa ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta va fi indeplinita prin cumul. . Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;
b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Certificate inregistrare persoane juridice straine:
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). si art 69^1 .
Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in suma de 450000 lei pentru o perioada de 2 luni
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), operatorii economici avand posibilitatea sa depuna orice document prin care sustin indeplinirea cerintei.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform conform legii nr. 346/2004va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM conform Legii346/2004).
In cazul unei asocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMMpentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la valoarea cifrei de afaceri.
Cerinta nr. 2
Media Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie egala sau mai mare decat9.000.000 lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati (www.bnr.ro).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formularul15Scrisoare bonitate bancara sau alte mijloace.Operatorii economici au posibilitatea sa depuna orice document prin care sustin indeplinirea cerintei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se completeaza Formularul 6Operatorul economic poate prezenta orice document prin care dovedeste indeplinirea cerintei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Modul pe prezentare al documentelor de calificare:
Pentru a se evita aparitia de erori pe parcursul analizarii si verificarii documentelor, se solicita operatorilor economici sa procedeze la prezentarea documentelor in ordinea cerintelor solicitate, numerotarea de la prima la ultima pagina a tuturor paginilor din cadrul documentelor de calificare, prezentarea unui opis, astfel incat aceste documente sa poata fi identificate in mod facil.
Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)
Completare 15;
Completare Formular 16 si/sau Formular 17 (dupa caz);
Cerinta nr. 6
Informatii privind asociatii
Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.
Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.
In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
Prezentare-?Acord de asociere?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente in conformitate cu partea din contract pe care o executa, cerintele minime fiind indeplinite cumulat.
Cerinta nr. 5
Informatii privind subcontractantii
Completare -?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?
Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr. nominalizat in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pt. indepl. contr. nu este necesara subcontractarea, op.ec. va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului atasat in sectiunea Formulare. Resursele materiale si umane ale subcontr. decl. se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contr.ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate doc. relevante in acest sens de catre of.care invocasustinerea din partea subcontractantilor.
Completare cerinta 4
Pentru proiectare :
- sef proiect : inginer cu studii de inginerie CFDP, minim 5 ani experienta
- verificator tehnic atestat domeniul drumuri
- inginer topo ? minim 3 ani experienta
- inginer geotehnician ? minim 3 ani experientaNota:
Pentru fiecare dintre specialistii propusi se solicita: extras Revisal/contract de colaborare/ angajament de participare si declaratie de disponibilitate in original; CV in original ? semnat, datat; copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru functia pentru care au fost propusi.
Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
Cerinta nr. 4
Prezentare informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Prezentare informstii privind personalul de specialitate ce va fi angajat in contract- Formular 10
Cerinte minimepersonal de executie- Manager de Proiect/Reprezentant Contractor
-Responsabil cu controlul calitatii (CQ) autorizat, in domeniul constructiilor de drumuri;
-Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat in domeniul constructiilor de drumuri;
- Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata in inginerie CFDP;
-Inginer- specializarea topografie, experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata;
Completare Cerinta 3
In contractele de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul executiei lucrarii.Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 8;
Cerinta nr. 2
Prezentare: declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus.
Pentru lucrari:
Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, mijloace fixe si a alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului astfel:
- Statie de preparare betoane, autorizata conform prevederilor legale;
- Statie de sortare agregate si balastiera, autorizate conform prevederilor legale;
- Statie de preparare asfalt, autorizata conform prevederilor legale;
- Laborator de incercari minim de gradul II autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului.
-buldoexcavator , -basculanta- repartizor asfalt
Pentru servicii:
- calculator
- plotter A0
- imprimanta A3
- soft specializat pentru proiectare drumuri
- soft specializat intocmire devize
- statie topo .
Completare Cerinta 1
se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Cerinta nr. 1
Completare Formular nr.7 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani (raportat la data limita depunere oferte) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Completare Formular nr.7a Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani (raportat la data limita depunere oferte) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Pentru lucrari: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani (raportat la data depunerii ofertelor) - cel putin un contract sau cel mult doua contracte privind lucrari de constructii de drumuria caror valoare cumulata sa fie de minim 4.698.680 lei fara TVA .
Pentru servicii: Ofertantul trebuie sa fiprestat in ultimii 3 ani (raportat la data depunerii ofertelor) cel putin un contract de servicii de Proiectare si Asistenta tehnica avand ca obiect proiectare de drumuri/strazi in valoare de minim 63.500 lei fara TVA .
Cerinta nr. 2
Certificat SR EN ISO-14001 valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in vigoare la data depunerii ofertelor.Se accepta doar ofertanti certificati, sau caredovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un
astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare
in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011,
al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si
Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de
calificare si selectie.
Cerinta nr. 1
Certificat SR EN ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in vigoare la data depunerii ofertelor.Se accepta doar ofertanti certificati, sau caredovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un
astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare
in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011,
al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si
Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de
calificare si selectie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a se evita aparitia de erori pe parcursul analizarii si verificarii documentelor, se solicita operatorilor economici sa procedeze la prezentarea documentelor in ordinea cerintelor solicitate, numerotarea de la prima la ultima pagina a tuturor paginilor din cadrul documentelor de calificare, prezentarea unui opis, astfel incat aceste documente sa poata fi identificate in mod facil.Completare Formular 15Completare Formular 16 (dupa caz);Completare Formular 17 (dupa caz);Completare Formular 13si Formular 14In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Completare Formular 12 -?Prezentare extras Revisal/ contract de colaborare/angaajamnet participare sideclaratie de disponibilitate in original; CV in original ? semnat, datat; copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele.Formularul 11 ? Declaratie disponibilitate completat si semnat in original.Completare Formular 9Completare Formular 10Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 8;Completare Formularul nr. 8Certificari de buna executie ;? Copie pentru certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitCompletare Formular nr.7 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani;Completare Formular nr.7.aDeclaratie privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 aniSe va prezenta certificatul SR EN ISO-14001 sau echivalent in vigoare la data depunerii ofertelor, in copie lizibila ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul SR EN ISO-9001 sau echivalent in vigoare la data depunerii ofertelor, in copie lizibila ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: a) Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.b)Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret min / Pret(n) x punctajul maxim alocat , unde, P(n) = Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?;
2.
Perioada de garantie acordata lucrarii
10%
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat, unde, P(n) = Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ;perioada max = perioada maxima;perioada n= perioada ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Durata de garantie minima acceptata este de 24 luni, ofertele cu o durata de garantie mai mica vor fi considerate neconforme. Durata de garantie maxima acceptata este 60 luni, ofertele cu o durata de garantie mai mare nu vor fi punctuate suplimentar.
3.
Durata de prestare a serviciilor de proiectare (predarea proiectului tehnic)
10%
Descriere: Termen minim ?7 zile; termen maxim ? 30 de zile. a) Pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte). b) Pentru celelalte termene ofertate punctajul de acorda proportional, astfel: P(n) = Tmin / T(n) x punctajul maxim alocat, unde, P(n) = Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ;Tmin = Termenul minim;T(n)= Termenul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Ofertele care vor prezenta un termen mai mic decit cel minim nu vor fi punctate suplimentar, iar cele care vor prezenta un termen mai mare decit cel maxim vor fi declarate neconforme.
4.
Termen de executie
20%
Descriere: Termen minim ?6 luni; termen maxim ? 12 luni.a) Pentru cea mai scurta perioada se acorda punctajul maxim alocat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte); b) Pentru celelalte termene ofertate punctajul de acorda proportional, astfel: P(n) = Tmin / T(n) x punctajul maxim alocat, unde, P(n) = Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ;Tmin = Termenul minim;T(n)= Termenul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Ofertele care vor prezenta un termen mai mic decit cel minim nu vor fi punctate suplimentar, iar cele care vor prezenta un termen mai mare decit cel maxim vor fi declarate neconforme.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2013 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2013 09:00
Locul: COMUNA TETOIU, JUDETUL VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea (art.11 alin.4 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).In afara situatiei de mai sus, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa , neprezentarea documentelor in forma si conditiile solicitate prin fisa de datesau neconformitatea unuia dintre documentele pentru demonstrarea cerintelor minime de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006. Nu este permisa completarea ulterioara a documentelor ofertei.2. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, criteriul de departajare va fi oferta financiara cu pretul cel mai scazut. In cazul in care si ofertele financiare sunt egale, pentru deparatajare, autoritatea contractanta va solicita reofertarea propunerii financiare in plic inchis. In acest caz oferta declarata castigatoare va fi oferta cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA TETOIU
Adresa postala: Localitatea Tetoiu, Comuna Tetoiu, Localitatea: Tetoiu, Cod postal: 247695, Romania, Tel. +40 250867902, Email: [email protected], Fax: +40 250400250
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2013 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer