Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare, consolidare, renovare si reamenajare spatii cladiri Spital Clinic Judetean de Urgenta Brasov (corp spital+corp ambulator) conform prevederilor Ordinului 914/2006


Anunt de participare numarul 41091/07.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Punct(e) de contact: GIORGETA DRAGOI, Tel.0268/321023, Email: [email protected], Fax: 0268/321023
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare, consolidare, renovare si reamenajare spatii cladiri Spital Clinic Judetean de Urgenta Brasov (corp spital+corp ambulator) conform prevederilor Ordinului 914/2006
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, str Calea Bucuresti, nr.25-27
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, consolidare, renovare si reamenajare spatii cladiri Spital Clinic Judetean de Urgenta Brasov (corp spital+corp ambulator) conform prevederilor Ordinului 914/2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrare: Proiectare, consolidare, renovare si reamenajare spatii cladiri Spital Clinic Judetean de Urgenta Brasov (corp spital+corp ambulator) conform prevederilor Ordinului 914/2006
Valoarea estimata fara TVA: 6, 532, 588.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 32665.00 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de catre Consiliul Judetean Brasov (Hot.327/oct.2007)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii, inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind inexistenta starii de faliment
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat- Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat ;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creante bugetare de plata catre bugetul localCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani de minim 8, 000, 000.00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor executii de lucrari in domeniul sanitar, in ultimii cinci ani, prezentare copie de pe contracte de executie si acte aditionale
Declaratie privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine cel putin buldoexcavator, vibrocompactor, excavator, autobasculanta min. 2 bucati; automacara de minim 12 ToF
1. prezentare lista experienta similarade lucrari executate in spitale. Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a cel putin doua lucrari similare la o valoare minima impusa de 1, 900, 000.00 lei
recomandari din partea altor beneficiari, cel putin 2 recomandari
1. prezentare informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate- copie de pe contractul de munca, necesar realizarii lucrarii CV responsabil tehnic cu executia
declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat )personal de conducere si personal de executie_. Ofertantul trebuie sa faca dovada unui personal mediu de 150 angajati.
Completare formular privind subcontractantii si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
55%
Descriere:
2.
perioada de executie
25%
Descriere:
3.
garantia lucrarilor executate
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: De la sediul institutiei, str.Calea Bucuresti, nr.25-27, Serviciul Tehnic, persoana de contact: ing.Stoian Gheorghe
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2008 10:30
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, str.Calea Bucuresti, nr.25-27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. BULEVARDUL EROILOR NR. 5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268411081, Email: [email protected], Fax: 0268411081
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, BIROU ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR CALEA BUCURESTI NR.25-27, BRASOV, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500326, Romania, Tel.0268327998, Email: [email protected], Fax: 0268327998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2008 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer