Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare, consultanta si management investitie pentru proiectul: " Cresterea calitatii vietii prin imbunatatirea infrastructurii fizice de baza si a infrastructurii socio ? culturale in comuna Deleni, Judetul Constanta "


Anunt de participare numarul 114519/26.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ComunaDeleni
Adresa postala:  Str. Scolii , nr. 103, Localitatea:  Deleni, Cod postal:  907110, Romania, Punct(e) de contact:  DanMarian, Tel. 0241854800, Email:  [email protected], Fax:  0241854884, Adresa internet (URL):  www.primaria-deleni.go.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare, consultanta si management investitie pentru proiectul: " Cresterea calitatii vietii prin imbunatatirea infrastructurii fizice de baza si a infrastructurii socio ? culturale in comuna Deleni, Judetul Constanta "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediulPrimarieiComuneiDeleni
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii profesionale de consultanta si management investitie in sprijinul implementarii proiectului si atingerii rezultatelor propuse. Obiectivul general al contractului este asigurarea unui management eficient pentru realizarea indicatorilor de rezultat propusi in proiectul ?Cresterea calitatii vietii prin imbunatatirea infrastructurii fizice de baza si a infrastructurii socio ? culturale in comuna Deleni, judetul Constanta?.
- Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor necesare obiectivelor investitionale, inclusiv obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor) pentru urmatoarele obiective investitionale: Amenajare si modernizare drumuri comuna Deleni; Infiintare si dotare cresa loc. Pietreni; Reabilitare si extindere camin cultural in loc Deleni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, consultanta si management investitie pentru proiectul: "Cresterea calitatii vietii prin imbunatatirea infrastructurii fizice de baza si a infrastructurii socio ? culturale in comuna Deleni, Judetul Constanta".
Valoarea estimata fara TVA: 627, 605RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita in cuantum de 6276 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prinFEADR, masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44 alineat (2) OUG 34 / 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ofertantul nu trebuie sa faca obiectul art. 180 si art.181 din OUG 34/2006.Documente solicitate:
prezentarea declaratiei pe proprie raspundere, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor Conform Formularului 3 din Sectiunea III Formulare.
Documentul va fi prezentat obligatoriu, in original, la sedinta de deschidere a ofertelorprezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata conform Formularului 4 din Sectiunea III Formulare
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de DGFP
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local
Certificarea obligatiilor de plata sus mentionate trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschideriiofertelor
Declaratie privind calitatea de participant
Cerinteconformfisei dedateatasatesi publicate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea situatiei financiare, respectiv bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva.
Ofertantul sa prezinte informatiile generaleprecum si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) conform Formularului 6 - ?Informatii generale? din Sectiunea III Formulare.Conformfisei dedateaachizitieiatasatesi publicate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte de prestari servicii similare in ultimii 3 ani, conform Formularului 7fise de experienta similara pentru fiecare contract care demonstreaza experienta ofertantului pentru sustinerea viitorului contract, conform Formularul 8Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii se solicita completarea Formularelor 9 si 9a din Sectiunea III Formulare.
Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de servicii conform Formularul 10
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita completarea Formularelor 9 si 9a din Sectiunea III Formulare.Conformfisei dedateatasatesi publicate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Numarul total de ore alocate prestarii serviciilor de consultanta de catre echipa de management)
40%
Descriere:
3.
Acordarea serviciilor de consultanta pentru o perioada de cel putin 5 ani (60 de luni) de la terminarea lucrarii.
5%
Descriere:
4.
Numarul total de ore alocat serviciilor de consultanta, oferite ca bonus in perioada de garantie a lucrarii, in durata de prestare acordata conform punctului precedent
5%
Descriere:
5.
Durata de realizare a serviciilor de proiectare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2011 13:00
Locul: sediulPrimarieiComunei Deleni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conformart 33 (2) din HG 925 / 2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRIN PNDRMasura 322 ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
caietulde sarcinisidocumentatiasuplimentarasuntaccesibile laadresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONALDE SOLUITIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEOS NR.6 , SECTOR 3 , BUCURESTI , COD POSTAL 030084 , ROMANIA , EMAIL : OFFICE @CNSC.RO, FAX :0213104642, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conformprevederilorOUG 34 / 2006 art.256^2, alineat.(1) lit.a-10 zile de ladata luarii la cunostinta .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Localal comunei Deleni -primar Dan Marian
Adresa postala:  str. Scolii nr. 103, localiatateaDeleni , judetul Constanta , cod postal 907110, Localitatea:  Deleni, Cod postal:  907110, Romania, Tel. 0241.854.800, Email:  [email protected], Fax:  0241.854.621
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2011 18:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer