Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare DDE, AS BUILT si executie - Modernizare statie 110/20 kV Rucar, judetul Arges


Anunt de participare (utilitati) numarul 133227/20.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Rosca, Tel. +40 372523242, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 187, etaj 3, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 372523242, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare DDE, AS BUILT si executie - Modernizare statie 110/20 kV Rucar, judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Rucar, jud.Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea circuitelor primaresi secundare celule 110 kV, Modernizarea circuitelor primare si secundare celule 20 kV, Modernizarea circuitelor secundare generale, Alte lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
45312100-8-Lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SC CEZ DISTRIBUTIE SA va pune la dispozitie urmatoarele materiale :
-Dulap rack 19 inch avand dimensiunile minim 800x800 mmm echipate cu termocuple si ventilatoare 1buc-Server date comunicatii + software Mikrodispencink 1 buc-Switch-uri pentru comunicatia la distanta 2 buc-UPS din rack SCADA 1buc-Router GPRS 1bucValoarea totala a materialelor si echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar este: 50.000, 00 lei fara TVA.Oferta financiara va cuprinde pentru materialele puse la dispozitie de catre beneficiar numai contravaloarea transportului de la Depozitul Central din Craiova, strada Caracal nr. 244, pana la lucrare.In lista cu cantitatile de lucrari, in Formularul F3, materialele puse la dispozitie de catre beneficiar vor fi prinse cu valoarea 0.Contractorul isi va elabora oferta tehnico-economica tinand cont de faptul ca toate lucrarile de mentenanta, inclusiv teste, verificari, etc., vor fi executate si suportate de catre ofertant in perioada de garantie.Contractorul isi va elabora oferta tehnico-economica tinand cont de faptul ca toate echipamentele primare si toate echipamentele principale care compun sistemul de comanda-control-protectie si sistemul SCADA vor fi obligatoriu achizitionate de la acelasi producator.In vederea reducerii costurilor cu exploatarea, mentenanta si instruirea personalului CEZ D s-a intocmit o politica tehnica ce prevede obligativitatea ofertantilor de a-si elabora oferta cu principalele echipamente primare si SCADA de la acelasi producator. Cerinta este valabila pentru o singura statie, nu pentru toate statiile CEZ D.Argumente care au stat la baza acestei optiuni/decizii au fost urmatoarele: -Reducerea numarului/tipodimensiunilor echipamentelor din stocul de securitate al CEZ D;
-Reducerea riscurilor de producere a accidentelor de munca si incidentelor din vina personalului;
-Reducerea timpului de interventie in perioadele de garantie si post-garantie cu efecte asupra indicatorilor de continuitate in alimentarea cu energie electrica a consumatorilor;
-Performante tehnice net-superioare ale instalatiilor de distributie si ale sistemului protectie-comanda-control in care sunt integrate datorita gradului maxim de compatibilitate intre echipamentele aceluiasi producator-Micsorarea timpului de executie a lucrarilor de modernizare statii cu impact pozitiv asupra indicatorilor de continuitate in alimentarea cu energie electrica a consumatorilor.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 818, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 48.000, 00 lei ; Daca CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG34/2006;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau OP in contul nr.RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova, sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe OP este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul cu documentele de eligibilitate. Cuantumul GBE a contract.de lucr, reprez.10%din val.contr.GBE se poate constit.si prin: -scris.de garant.banc.in fav.AC pt.intr.val.a lucrarii(10% din val.de oferta);
-ret.succes.de 10% din val.fact.accept.si onorate la plata;
- printr.instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig, care devine anexa la contract.Daca GBE se va constit.prin ret.succes, prima dep.se va face inainte de semn.contract.de ex.si va fi in cuantum de: total garant/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5%din pretul contract.Ofertant.are oblig.de a deschide un cont la dispoz.AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indepl.contract., autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantului.b)Perioada garant.de buna executie acordata pentru intreaga lucrare va fi de min 24 luni.AC este societate comerciala care nu se supune prevederilor HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii, prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara), vor trebui sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.
In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.- Prezentarea de documente edificatoare prin care sa faca dovada ca:
1. Nu se incadreaza in situatia de a fi condamnat in ultimii cinci ani printr-o hotarire judecatoresca definitiva;2.Nu participa la activitati ale unei organizatii criminale
-coruptie
-frauda
-spalare de bani
3.Nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau comiterea unei greseli in materie profesionala.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoane juridice / fizice romane - Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data licitatiei.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in cazul in care acesta a prezentat actul in copie conforma cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru autentificare Certificatul in original sau copie legallizata; Certificat de inregistrare fiscala; ATESTAT ANRE tipC1B, C2B, E1 si E2 in termen de valabilitate, cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza inst. el. din sistemul electroenergetic.Documente care dovedesc inregistrarea ca IMM: In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr.27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)Persoane juridice / fizice straine - Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: -Pentru situatia in care persoanele juridice straine nu au reprezentanta (filiala, punct de lucru sau sucursala) deschisa in Romania, cerintele de la punctele V.1, V.2 si V.3 (cu exceptia Formularelor 12A, 12B care vor fi completate ca atare de catre ofertant), vor fi prezentate sub forma de documente edificatoare echivalente celor solicitate mai sus, provenind din tara in care este inregistrat sediul social al acesteia.Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat. ntru persoanele juridice straine se accepta documentele care se elibereaza o data pe an si care atesta respectarea obligatiilor financiare in anul precedent.-Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii a)cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 9.000.000, 00 lei Pentru cifra de afaceri se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2008, 2009, 2010 sau cursul de pe site-ul http: //ec.europa.eu.buget, care va fi utilizat la calculul nivelului minim impus.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
b) ofertantul va prezenta bilantul contabil pe anul 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va prezenta o lista a lucrarilor executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, incepand de la data limita de depunere a ofertelor, conform formularului 12 F- sectiunea III (formulare) Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, periaoda si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit
Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta din insumarea a maxim 3 lucrari similare finalizate in ultimii cinci ani, ale caror obiecte au fost proiectarea si executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini cu o valoare cel putin egala cu: 4.500.000, 00 lei fara TVA, constand in lucrari de proiectare si executie in instalatii si echipamente energetice aferente statiilor de transformare, atat pe parte de 110kV, cat si pe parte de 20kV, inclusiv integrarea in SCADA a acestora, instalare si configurare sisteme SCADA in statii de transformare, posturi de transformare, montare sisteme de securizare, antiefractie si antiincendiu in obiective energetice(statii/posturi). Ofertantul poate prezenta si distinct, contracte de proiectare si de executie conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr 509/2011.
2.Declaratie care contine informatii privind instalatiile, utilajele, echipamentele tehnice pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, conform formularului 12H. Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere.
3.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, CONFORM FORMULARULUI 12I.
4.CV ale persoanelor cheie in indeplinirea contractului Declaratia ofertantului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor descrie principalele lucrari executate. -Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructiilor conform Legii 10/1995. -Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de MEC in conformitate cu prevederile Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA.
5.Se vor prezenta in copie carnetele de electricieni autorizati vizate la zi.
6.Atestat emis de Inspectoratul General al Politiei Romane in termen de valabilitate, 7.Atestat emis de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta in termen de valabilitate,
conform art.183 din OUG nr.34/2006
Prezentare generala Formularul B2-Informatii generale din Sectiunea Formulare
? Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardului ISO 9001/2008 si al protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent emise de organisme acreditate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata garantiei lucrarii
10%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2012 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2012 12:00
Locul: str.Calea Severinului, nr.25 (fosta str.Nicolae Titulescu, nr.187), judetul Dolj, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul prevazut in invitatia de participare se vor depune decat documentele de calificare, urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse numai de candidatii calificati dupa primirea invit.partic. la neg.Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand of.prelim. nu mai poate fi imbunatatita.Detalii algoritm de calcul: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv.Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn=(pretul minim/pret n)xpunctaj maxim alocat.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii exclusiv T.V.A. 2.Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata garantiei lucrarii? se acorda astfel: a)Pentru durata cea mai mare a garantiei lucrarii se acorda punctajul maxim alocat;b)Pentru o durata a garantiei lucrarii mai mica decit cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: Pn=(durata acordata/durata maxima)xpunctajul maxim acordat.Durata minima acceptata a garantiei lucrarii este de 24 de luni, sub aceasta durata oferta este neconforma.Durata maxima acceptata este de 10 ani pentru care oferta nu va fi punctata suplimentar. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager department ec.Mariana Breciuga, director directie ing.Ion Dobrescu, membru al directoratului Director Executiv ing.Doina Vornicu.In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin, in cadrul prop.fin., acelasi pret minim, atunci in ved.atrib.contr.de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti/candidati, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Nicolae Titulescu, nr. 187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 372523242, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer