Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Proiectare DDE, AS Built si executie: Modernizare statie 110/20KV BASARABI, jud. Dolj"


Anunt de participare (utilitati) numarul 134105/20.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 20581, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 372523256, In atentia: Gabriela Olariu, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Craiova, str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, et.3, Tel. +40 372523256, In atentia: Gabriela Olariu, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Craiova, str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, et.3, Tel. +40 372523256, In atentia: Gabriela Olariu, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Proiectare DDE, AS Built si executie: Modernizare statie 110/20KV BASARABI, jud. Dolj"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: localitatea Basarabi, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Proiectare DDE, AS Built si executie: Modernizare statie 110/20KV BASARABI, jud. Dolj"
Modul de alimentare a statiei 110/20kV RA Basarabi:
-Mentinerea actualului mod de alimentare a statiei RA ? LEA 110 kV,
-Realizare cabina metalica cu circuit de incalzire si climatizare adecvata in vederea montarii dulapului de protectie si al centralei antiefractie in RA,
-Inlocuirea cablurilor pilot (alimentare utilitati trafo in c.a. si alimentare panou de protectie trafo RA) dintre statia Basarabi si RA,
-Montare fibra optica intre cele doua statii pentru realizarea functiei de teleprotectie
Modernizarea statiei de transformare 110/20 kV Basarabi:
-Modernizarea circuitelor primaresi secundare celule 110 kV,
-Modernizarea circuitelor primare si secundare celule 20 kV-Modernizarea circuitelor secundare generale,
Alte lucrari, constand in:
-Modernizare instalatie de protectie contra supratensiunilor atmosferice, cu paratrasnete tip captor ;
-Modernizarea camera de comanda, cladire corp comanda si distribuitor 20 kV (zugraveli interioare/exterioare, tencuieli, astupare canale de cabluri ramase libere prin dezafectarea panourilor de protectie, inlocuire usi, ferestresi izolare exterioara, instalatie de incalzire, etc);
-Amenajarea incaperii pentru personalul de exploatare;
-Modernizare iluminat interior, exterior si de siguranta ;
-Realizare imprejmuire pentruTSI+BS1 si TSI+BS 2;
-Realizare imprejmuire statie compatibila cu automatizarea pentru sistemul de antiefractie;
-Securizare impotriva patrunderii animalelor mici ;
-Realizarea unui sistem de securizare antiefractie si antiincendiu a statiei constand in asigurarea de sisteme fizice de blocare a accesului in statie, monitorizarea si inregistrarea accesului in diverse zone de pe teritoriul statiei, realizeze alarmarea si semnalizarea zonei protejate, supraveghere video pe intreg teritoriul statiei de transformare, management al incidentelor, etc;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
45232221-7-Statie electrica de transformare (Rev.2)
45312100-8-Lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"Proiectare DDE, AS Built si executie: Modernizare statie 110/20KV BASARABI, jud. Dolj"
Modul de alimentare a statiei 110/20kV RA Basarabi:
-Mentinerea actualului mod de alimentare a statiei RA ? LEA 110 kV,
-Realizare cabina metalica cu circuit de incalzire si climatizare adecvata in vederea montarii dulapului de protectie si al centralei antiefractie in RA,
-Inlocuirea cablurilor pilot (alimentare utilitati trafo in c.a. si alimentare panou de protectie trafo RA) dintre statia Basarabi si RA,
-Montare fibra optica intre cele doua statii pentru realizarea functiei de teleprotectie
Modernizarea statiei de transformare 110/20 kV Basarabi:
-Modernizarea circuitelor primaresi secundare celule 110 kV,
-Modernizarea circuitelor primare si secundare celule 20 kV-Modernizarea circuitelor secundare generale,
Alte lucrari, constand in:
-Modernizare instalatie de protectie contra supratensiunilor atmosferice, cu paratrasnete tip captor ;
-Modernizarea camera de comanda, cladire corp comanda si distribuitor 20 kV (zugraveli interioare/exterioare, tencuieli, astupare canale de cabluri ramase libere prin dezafectarea panourilor de protectie, inlocuire usi, ferestresi izolare exterioara, instalatie de incalzire, etc);
-Amenajarea incaperii pentru personalul de exploatare;
-Modernizare iluminat interior, exterior si de siguranta ;
-Realizare imprejmuire pentruTSI+BS1 si TSI+BS 2;
-Realizare imprejmuire statie compatibila cu automatizarea pentru sistemul de antiefractie;
-Securizare impotriva patrunderii animalelor mici ;
-Realizarea unui sistem de securizare antiefractie si antiincendiu a statiei constand in asigurarea de sisteme fizice de blocare a accesului in statie, monitorizarea si inregistrarea accesului in diverse zone de pe teritoriul statiei, realizeze alarmarea si semnalizarea zonei protejate, supraveghere video pe intreg teritoriul statiei de transformare, management al incidentelor, etc;
Valoarea estimata fara TVA: 9, 637, 681RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 100000 lei. Daca CNSC respinge o contestatie ca nefondata, AC va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare suma de 8523, 77 lei calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe OP este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta este o societate comerciala care nu se supune HG1045/2011.Cuantumul GBE a contract.de lucr, reprez.10%din val.contr.Aceasta se poate constit.si prin: -scris.de garant.banc.in fav.AC.pt.intr.val.a lucrarii(10% din val.de oferta);
-ret.succes.de 10% din val.fact.accept.si onorate la plata;
- printr.instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig, care devine anexa la contract.Daca GBE se constit.prin ret.succes, prima dep.se va face inainte de semn.contract.de ex. si va fi in cuantum de: total garant/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5% din pretul contract.Ofertant.are oblig.de a deschide un cont la dispoz.AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indepl.contract., AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantului.Perioada garant.de buna executie acordata pentru intreaga lucrare va fi de min. 24 luni.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii si din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12E din sectiunea Modele de formulare- in original. Candidatul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe candidaturi individuale si/sau comune, sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de: ofertant; asociat(daca este cazul); tertul sustinator(daca este cazul - va depune declaratia de neincadrare la art.181 lit.a), c1), d))- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 12 D din Sectiunea ?Modele de formulare? ?in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Membru al Directoratului Ing.Doina Vornicu, Director Directie Ing.Ion Dobrescu, Manager Departament Ec.Mariana Breciuga. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Persoanele juridice/fizice romane:
-Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M. (daca este cazul) : In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/ 26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)- ATESTAT ANRE tip C1B, C2B, E1, E2 emis in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabile la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.
- Atestat emis de Inspectoratul General al Politiei Romane in termen de valabilitate, conform Legii 333/2003 cu acualizarile HG 1010/2004 si OG 16/2005. Atestatul se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.
- Atestat emis de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta in termen de valabilitateconform Legii 307/2006, art 19, lit e, Ord. MAI 163/2007, art 140, al 1, Ord. MIRA 252/2007. Atestatul se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 18000000lei. Pentru cifra de afaceri se va folosi cursul mediu anual BNR de pe site-ul http: //www.bnr.ro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotita de urmatoarele documente: -copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca experienta similara; -procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate; -certificari de buna executie (recomandari/ certificate constatatoare).
Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta din insumarea a maxim 3 lucrari similare duse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, avand ca obiect proiectarea si executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini cu o valoare cel putin egala cu: 9000000lei fara TVA, constand in lucrari de proiectare si executie in instalatii si echipamente energetice aferente statiilor de transformare, atat pe parte de 110kV, cat si pe parte de 20kV, inclusiv integrarea in SCADA a acestora, instalare si configurare sisteme SCADA in statii de transformare, posturi de transformare, montare sisteme de securizare, antiefractie si antiincendiu in obiective energetice(statii/posturi). Ofertantul poate prezenta si distinct, contracte de proiectare si de executie conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr 509/2011.
Cerinta 2: Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe).
Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat
Cerinta 4: Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de: a) -CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului; - declaratii de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate/angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoane)- in temeiul Ordinului Presedintelui ANRMAP 509/14 sept. 2011
b)-Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995.
c)-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005.
d) -Electricieni autorizati de ANRE. Se vor prezenta carnetele electricienilor autorizati, vizate la data limita de depunere a candidaturilor.
Cerinta 5: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Cerinta 6: Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul)
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate
Certificarea sistemului de protectie a mediului conform ISO 14001/2005 emis de organisme acreditate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat. b)Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn= (pretul minim/pret n) x punctaj maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii exclusiv TVA
2.
Durata grantiei lucrarii
10%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata garantiei lucrarii? se acorda astfel: a) Pentru durata cea mai mare a garantiei lucrarii se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru o durata a garantiei lucrarii mai mica decit cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: Pn=(durata acordata /durata maxima) x punctajul maxim acordat. Durata minima acceptata a garantiei lucrarii este de 24 de luni, sub aceasta durata oferta este neconforma.Durata maxima acceptata este de 10 ani peste aceasta durata oferta nu va fi punctata suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 12:00
Locul: Craiova, str. Nicolae Titulescu nr, 187, Departament Achizitii, etaj 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), prin operatiunea 4.1 b) : "Sprijinirea investitiilor in extinderea si modernizarea retelelor de distributie a energiei electrice si gazelor naturale, in scopul reducerii pierderilor in retea si realizarii in conditii de siguranta si continuitate a serviciilor de distributie"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare, urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au acelasi punctaj modalitatea de departajare va fi pretul. In vederea departajarii ofertelor clasate la egalitate se va solicita depunerea unei noi oferte financiare intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal, conform art. 256^2 din O.U.G.nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr.187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer