Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Proiectare, DDE, AS Built si executie Modernizare statie de transformare 110/20 kV Blejesti, judetul Teleorman?


Anunt de participare (utilitati) numarul 130995/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  Cristian BUDU, Tel. 0372523362, Email:  [email protected], Fax:  0372385210, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Proiectare, DDE, AS Built si executie Modernizare statie de transformare 110/20 kV Blejesti, judetul Teleorman?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Blejesti, judetul Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea circuitelor primare si secundare celule 110 kV
Modernizarea circuitelor primare si secundare celule 20 kV
Modernizarea circuitelor secundare generaleAlte lucrari, constand in: - Hidrofobizarea suprtilor de rigle si a riglelor de 110 kV;
- Inlocuirea actualei prizei de pamant si a instalatiei de protectie contra supratensiunilor atmosferice;
- Refacerea canalelor de cabluri conform noii configuratii a echipamentelor primare;
- reamenajare cladire corp comanda si distribuitor 20 kV conform cu cerintele si destinatia echipamentelor ce urmeaza a fi montate (reabilitare tencuieli, zugraveli, etc.);
- Realizarea unui sitem de securizare antiefractie si antiincendiu a statiei constand in asigurarea de sisteme fizice de blocare a accesului in statie, monitorizare si inregistrarea accesului in diverse zone de pe teritoriul statiei, realizeze alarmarea si semnalizarea zonei protejate, supraveghere video pe intreg teritoriul statiei de transformare, etc.;
- Reamenajarea imprejmuiri TSI si BS;
- Reabilitarea termica a corpului de comanda prin inlocuire usi si ferestre;
- Modernizare iluminat interior, exterior si de siguranta;
- Securizare impotriva patrunderii animalelor mici.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45312100-8-Lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea circuitelor primare si secundare celule 110 kV
Modernizarea circuitelor primare si secundare celule 20 kV
Modernizarea circuitelor secundare generaleAlte lucrari, constand in: - Hidrofobizarea suprtilor de rigle si a riglelor de 110 kV;
- Inlocuirea actualei prizei de pamant si a instalatiei de protectie contra supratensiunilor atmosferice;
- Refacerea canalelor de cabluri conform noii configuratii a echipamentelor primare;
- reamenajare cladire corp comanda si distribuitor 20 kV conform cu cerintele si destinatia echipamentelor ce urmeaza a fi montate (reabilitare tencuieli, zugraveli, etc.);
- Realizarea unui sitem de securizare antiefractie si antiincendiu a statiei constand in asigurarea de sisteme fizice de blocare a accesului in statie, monitorizare si inregistrarea accesului in diverse zone de pe teritoriul statiei, realizeze alarmarea si semnalizarea zonei protejate, supraveghere video pe intreg teritoriul statiei de transformare, etc.;
- Reamenajarea imprejmuiri TSI si BS;
- Reabilitarea termica a corpului de comanda prin inlocuire usi si ferestre;
- Modernizare iluminat interior, exterior si de siguranta;
- Securizare impotriva patrunderii animalelor mici.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 017, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 80200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii, prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare: declaratie de eligibilitate, declaratie privind inexistenta starii de faliment, certificate constatatoare privind plata catre bugetul de stat si bugetul local, cazier judiciar administrator societate, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 12000000 ron fara TVAofertantul va prezenta bilantul contabil pentru anul 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Experienta similara: se solicita prezentarea de maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de minim 7000000lei, prin care candidatul sa demonstreze experienta similara in domeniile viitorului contract; Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport;Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani; ATESTAT ANRE tip C1B, C2B, E1 si E2; Copii dupa carnetele de electricieni autorizati vizate la zi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata garantiei lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2011 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ Distributie SA
Adresa postala:  STR. NICOLAE TITULESCU NR. 187, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer