Licitatie Publica - "Proiectare DDE, AS Built si executie: Modernizare statie de transformare 110/20KV Bals, jud. Olt"
Anunt de participare (utilitati) numarul 140043/30.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: ADINA MONAFU, Tel. +40 372523243, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr. 25, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: Deparatment Achizitii, Tel. +40 372523243, In atentia: ADINA MONAFU, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr. 25, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: Deparatment Achizitii, Tel. +40 372523243, In atentia: ADINA MONAFU, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala administrata in sistem dualist
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Proiectare DDE, AS Built si executie: Modernizare statie de transformare 110/20KV Bals, jud. Olt"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Bals, judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare DDE, AS Built si executie: Modernizare statie de transformare 110/20KV Bals, jud. Olt: ?Inlocuirea partiala a echipamentelor de 110kV si anume a separatoarelorde 110kV din statia exterioara:
?Inlocuirea izolatorilor debare 110kV cu izolatori compozit;
?se pastreaza suportii existenti pentru separatoare.
?separatoarele 110kV noi montate vor fi compatibile din punct de vedere al suportului cu cele existente
?Inlocuire cleme racord aferente echipamentelor ce se vor inlocui;
?Modernizarea actualelor panouri de comanda, protectie si automatizare?Realizarepriza de pamant de-a lungul imprejmuirii statiei care se va lega la prize de pamant existenta a statiei exterioare;
?Inlocuirea instalatiei de protectie contra supratensiunilor atmosferice cu paratrasnete tip captor;?Reabilitare transformatoarelor de putere 110/20 kV existente, ?Realizarea unei retele de iluminat exterior si perimetral a statiei.
?Montare cutii de cleme existente de la celulele trafo 110 kV , LEA 110 kV,
?Inlocuirecabluride circuite secundare din toata statia;
?Modernizarea circuitelor primare si secundare celule 20kV;
?Modernizarea circuitelor secundare generale; ?Alte cerinte constand in : Realizarea unui sistem de securizare antiefractie si antiincendiu a statiei;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45312100-8-Lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare DDE, AS Built si executie: Modernizare statie de transformare 110/20KV Bals, jud. Olt: ?Inlocuirea partiala a echipamentelor de 110kV si anume a separatoarelorde 110kV din statia exterioara:
?Inlocuirea izolatorilor debare 110kV cu izolatori compozit;
?se pastreaza suportii existenti pentru separatoare.
?separatoarele 110kV noi montate vor fi compatibile din punct de vedere al suportului cu cele existente
?Inlocuire cleme racord aferente echipamentelor ce se vor inlocui;
?Modernizarea actualelor panouri de comanda, protectie si automatizare?Realizarepriza de pamant de-a lungul imprejmuirii statiei care se va lega la prize de pamant existenta a statiei exterioare;
?Inlocuirea instalatiei de protectie contra supratensiunilor atmosferice cu paratrasnete tip captor;?Reabilitare transformatoarelor de putere 110/20 kV existente, ?Realizarea unei retele de iluminat exterior si perimetral a statiei.
?Montare cutii de cleme existente de la celulele trafo 110 kV , LEA 110 kV,
?Inlocuirecabluride circuite secundare din toata statia;
?Modernizarea circuitelor primare si secundare celule 20kV;
?Modernizarea circuitelor secundare generale; ?Alte cerinte constand in : Realizarea unui sistem de securizare antiefractie si antiincendiu a statiei;SC CEZ DISTRIBUTIE SA va pune la dispozitie urmatoarele materiale:
-Dulap rack 19 inch avand dimensiunile minim 800x800 mmm echipate cu termocuple si ventilatoare 1buc
-Server date comunicatii + software Mikrodispencink 1 buc
-Switch-uri pentru comunicatia la distanta 2 buc
-UPS din rack SCADA 1buc
-Router GPRS 1buc
Valoarea estimata este de 13.423.120, 00lei, din care valoarea totala a materialelor si echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar este de 50.000, 00 lei fara TVA.
Oferta financiara va cuprinde pentru materialele puse la dispozitie de catre beneficiar numai contravaloarea transportului de la Depozitul Central din Craiova, strada Caracal nr. 244, pana la lucrare. In lista cu cantitatile de lucrari, in Formularul F3, materialele puse la dispozitie de catre beneficiar vor fi prinse cu valoarea 0. Contractorul isi va elabora oferta tehnico-economica tinand cont de faptul ca toate lucrarile de mentenanta, inclusiv teste, verificari, etc., vor fi executate si suportate de catre ofertant in perioada de garantie. Contractorul isi va elabora oferta tehnico-economica tinand cont de faptul ca toate echipamentele primare si toate echipamentele principale care compun sistemul de comanda-control-protectie si sistemul SCADA vor fi obligatoriu achizitionate de la acelasi producator. Se considera inacceptabile ofertele tehnice care contin echipamente sau materiale care au o rata de defectare mai mare de 2% in perioada de garantie.In vederea reducerii costurilor cu exploatarea, mentenanta si instruirea personalului CEZ Distributie s-a intocmit o politica tehnica ce prevede obligativitatea ofertantilor de a-si elabora oferta cu principalele echipamente primare si SCADA de la acelasi producator.Cerinta este valabila pentru o singura statie, nu pentru toate statiile CEZ Distributie.Argumente care au stat la baza acestei optiuni/decizii au fost urmatoarele: -Reducerea numarului/tipodimensiunilor echipamentelor din stocul de securitate al CEZ Distributie;
-Reducerea riscurilor de producere a accidentelor de munca si incidentelor din vina personalului;
-Reducerea timpului de interventie in perioadele de garantie si post-garantie cu efecte asupra indicatorilorde continuitate in alimentarea cu energie electrica a consumatorilor;
-Performante tehnice net-superioare ale instalatiilor de distributie si ale sistemului protectie-comanda-control in care sunt integrate datorita gradului maxim de compatibilitate intre echipamentele aceluiasi producator-Micsorarea timpului de executie a lucrarilor de modernizare statii cu impact pozitiv asupra indicatorilor de continuitate in alimentarea cu energie electrica a consumatorilor.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 423, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 135000 lei (67500 lei pentru IMM-uri) Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractantava retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare suma de 8902, 31 lei calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate.Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA. Aceasta se poate constitui si prin: scrisoare de garantie bancara in cuantum de 10% din valoarea contractului(5% pt.IMM); retineri succesive de 10% din valoarea facturilor acceptate la plata; un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari. Daca GBE se constituie prin retineri succesive, ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantului. SC CEZ DISTRIBUTIE nu se supune HG1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr.27)- ATESTATE ANRE tip C1B, C2BE1 si E2 emise in conformitate cu Regulamentul nr.24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita de depunere a candidaturilor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.-Atestat emis de Inspectoratul General al Politiei Romane in termen de valabilitate, conform Legii 333/2003 cu acualizarile HG 1010/2004 si OG 16/2005. Atestatul se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.
-Atestat emis de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta in termen de valabilitateconform Legii 307/2006, art 19, lit e, Ord. MAI 163/2007, art 140, al 1, Ord. MIRA 252/2007. Atestatul se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 26.000.000, 00 lei.
Bilantul contabil pe anul 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta prin prezentarea unui singur contract sau cel mult 3 contracte similare duse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 13.000.000, 00 lei fara TVA.
In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru una sau mai multe tipuri de lucrari de executie constand in lucrari de proiectare si executie in instalatii si echipamente energetice aferente statiilor de transformare atat pe parte de 110KV cat si pe parte de 20KV, inclusiv integrarea in SCADA a acestora, instalare si configurare sisteme SCADA in statii de transformare, posturi de transformare, montare sisteme de securizare, antiefractie si antiincendiu in obiective energetice (statii/post) oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile art 36 alin.(1). lit b) din HG nr 925/2006.Ofertantul poate prezenta si distinct, contracte de proiectare si de executie conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr 509/2011. Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte executia de lucrari de tipul celor supuse licitatiei in retelele electrice de distributie. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Cerinta 2: Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului (utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare autorizate si alte mijloace fixe).
Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere, in copie conform cu originalul, semnate si stampilate de ofertant. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament. Se vor prezenta certificatele de autorizare pentru laboratoarele autorizate pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective si pentru tipurile de incercari ce urmeaza a fi efectuate. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate un astfel de laborator se va prezenta copie dupa contractul de inchiriere si dupa certificatul de autorizare a laboratorului respectiv.
Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat
Cerinta 4: Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului.Declaratia va fi insotita de: a)CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului;
b)Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995.Se va prezenta atestatul in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995 pentru responsabilul tehnic.
c)Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005.Se va prezenta atestatul emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005.
d)Electricieni autorizati de ANRE. Se vor prezenta carnetele electricienilor autorizati, vizate la data limita de depunere a candidaturilor.
Cerinta 5: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se va completa formularul 12G: Declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii. Documentul va prezenta partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.
Cerinta 6: Informatii privind asociatii- Acord de asociere (daca este cazul). In cazul asocierii- se va depune acordul de asociere, si propriul dosar de calificare intrucat criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si la standardele de asigurare a calitatii trebuie respectate de fiecare asociat in parte. Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de urmatoarele documente: copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara; procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate; certificari de buna executie (recomandari/certificate constatatoare).
Dovada certificarii sistemului de management al mediului in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.
Dovada certificarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Pentru alt pret decit cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn= (pretul minim/pret n) x punctaj maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii exclusiv TVA.
2.
Durata garantiei lucrarii
10%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata garantiei lucrarii? se acorda astfel: a) pentru durata cea mai mare a garantiei lucrarii se acorda punctajul maxim alocat; b) pentru o durata a garantiei lucrarii mai mica decit cea prevazuta la lit. a) se acordapunctajul astfel: Pn=(durata acordata /durata maxima) x punctajul maxim acordat; c) durata minima acceptata a garantiei lucrarii este de 24 luni, sub aceasta durata oferta este neconforma; durata maxima acceptata este de 10 ani peste aceasta durata oferta nu va fi punctata suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2012 12:00
Locul: SC CEZ Distributie SA, Craiova, str Severinului nr 25, etaj 3, Departament Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare (precizate la cap. III.2.1 lit. a si b, III.2.2, III.2.3 lit a si b) insotite de documentele de prezentare (cap. IV.4.3: pct. 1, 2, 3, 4, 5, 6), urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal, conform art. 256^2 din O.U.G.nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Calea Severinului nr 25, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel. +40 372523243, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2012 09:30