Licitatie Publica - Proiectare DDE, AS Built si executie Modernizare statie de transformare 110/20kV loc. Alunu, judetul Valcea
Anunt de participare (utilitati) numarul 140052/30.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 372523261, In atentia: Mihaela Ilie, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187) jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 372523261, In atentia: Mihaela Ilie, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187) jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 372523261, In atentia: Mihaela Ilie, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala administratain sistem dualist
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare DDE, AS Built si executie Modernizare statie de transformare 110/20kVloc. Alunu, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: loc. Alunu -jud. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea va cuprinde: Modernizare circuite primare si secundare 110kV: Inlocuirea actualelor panouri de comanda, protectie si automatizare cu dulapuri de comanda-control- protectie si masura echipate cu terminale numerice de protectie cu functii SCADA incluse.Inlocuirea actualei prize de pamant si a instalatiei de protectie contra supratensiunilor atmosferice;inlocuire transformatoare de tensiune existente cu transformatoare de tensiune in ulei cu trei infasurari secundare cu izolatie compozita (cate trei pe fiecare linie);montarea de izolatorisuportcu izolatie compozita pentru racordul traafo de forta; Inlocuire separatoarede linie tripolare de exteriormontaj in seriecu separatoare noicu 2 CLP , cu dispozitiv de actionare electric la cutitele principale si CLP; Montare separatorde nul monopolar pentru fiecaretrafo 110/20 kV
Modernizare circuite primare 20 KV: Inlocuirea celulelor actuale 20kV cu celule noi echipate cu intreruptoare debrosabile cu camere de stingere in vid, cu terminale numerice de protectie cu functii SCADA incluse;realizare un sistem simplu de bare sectionat;Inlocuire cabluri intrare in celulele 20 kV, pana la gardul statiei prin mansonare cu cablurile existente de iesire in reteaua aeriana , cu cabluri cu izolatia din polietilena reticulata;Inlocuire transformatoarelede servicii interne existente cutransformatoare20/0, 4 kV-100 kVA noi;Inlocuire bobine de stingere cu altele noi de aceiasi putere cu rezistente aditionaleracordate in secundar; inlocuirea barelor exterioare de aluminiu cu cabluri noi cu izolatia din polietilena reticulata de tip3x (1x240mm2) din Cu pe fiecare faza;Inlocuire separatoare de nul trafo servicii interne, cu separatoare monofazate20 kV cu actionare electrica si manuala.
Modernizare circuite secundare generale: Inlocuirea panourilor de servicii interne c.c. si c.a. cu altele moderne integrabile in sistemul SCADA., Panoul de semnalizari centrale va fi inlocuit cu un anunciator cu functii de semnalizari optice si acustice, Montarea a doua baterii de acumulatoare, faraintretinere, 220 Vcc, 100 Ah si a doua redresoare 220 Vcc, 40 A, Inlocuirea tuturor cablurilordecircuitesecundare din statie, Inlocuirea cutiilor de cleme exterioare, Montarea unei statii de lucru in camera de comanda pentru preluarea tuturor functiilor de comanda-control-semnalizare din statia de transformare.
Alte lucrari: Realizare instalatii de protectie impotriva descarcarilor atmosferice cu dispozitive de captare tip PDA (2 buc), Securizare impotriva patrunderii animalelor mici;Realizarea unui sistem de securizare antiefractie si antiincendiu a statiei constand in asigurarea de sisteme fizice de blocare a accesului in statie, monitorizarea si inregistrarea accesului in diverse zone de pe teritoriul statiei, realizeze alarmarea si semnalizarea zonei protejate, supraveghere video pe intreg teritoriul statiei de transformare, management al incidentelor, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45312100-8-Lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarile efectuate in statia de transformare 110/20kV Alunu constau in: modernizarea circuitelor primare si secundare 110kV; modernizarea circuitelor primare 20kV; modernizarea circuitelor secundare generale; alte lucrari, conform caietului de sarcini.SC CEZ DISTRIBUTIE SA va pune la dispozitie urmatoarele materiale : -Dulap rack 19 inch avand dimensiunile minim 800x800 mmm echipate cu termocuple si ventilatoare 1buc-Server date comunicatii + software Mikrodispencink 1 buc-Switch-uri pentru comunicatia la distanta 2 buc-UPS din rack SCADA 1buc-Router GPRS 1bucValoarea estimata a achizitiei este de 6.163.500, 00 lei, fara TVA din care valoarea echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar este: 50.000, 00 lei fara TVA.Oferta financiara va cuprinde pentru materialele puse la dispozitie de catre beneficiar numai contravaloarea transportului de la Depozitul Central din Craiova, strada Caracal nr. 244, pana la lucrare.In lista cu cantitatile de lucrari, in Formularul F3, materialele puse la dispozitie de catre beneficiar vor fi prinse cu valoarea 0.Contractorulva elabora oferta tehnico-economica tinand cont de faptul ca toate lucrarile de mentenanta, inclusiv teste, verificari, etc., vor fi executate si suportate de catre ofertant in perioada de garantie.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 163, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 62000 lei (31000 lei pentru IMM-uri) Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractantava retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare suma de 8176, 34 lei calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate.Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. SC CEZ DISTRIBUTIE SA nu se supune HG 1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se poate constitui si prin: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante pentru intreaga valoare a lucrarii (10% din valoarea de oferta);
-retineri succesive de 10% din val. facturilor acceptate si onorate la plata;
- prin instrument de garantare emis in conf.legii de o soc. bancara/soc. de asigurari. In cazul retinerii succesive prima depunere se va face inainte de semnarea contractului de executie si va fi in cuantum de: total garantie/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia SC CEZ Distributie SA, la o banca agreata de ambele parti. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC alimenteaza acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului. Contul este purtator de dobanda in favoarea ofertantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii candidaturilor, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.
-Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M. (daca este cazul) :
In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia:
- Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)
- ATESTAT ANRE tip C1B, C2B, E1, E2 emis in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. In cazul unui grup de operatori economici care depun candidature/oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.
- Atestat emis de Inspectoratul General al Politiei Romane in termen de valabilitate, conform Legii 333/2003 cu actualizarile HG 1010/2004 si OG 16/2005. Atestatul se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.
- Atestat emis de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta in termen de valabilitate conform Legii 307/2006, art 19, lit e, Ord. MAI 163/2007, art 140, al 1, Ord. MIRA 252/2007. Atestatul se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 12.000.000, 00 lei.Pentru cifra de afaceri se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2009 (1 euro=4.2373 lei), 2010 (1 euro= 4.2099 lei), 2011 (1 euro=4, 2379 lei).
Cerinta nr. 2: Bilantul contabil pe anul 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiar -indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de urmatoarele documente: -copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara;
-procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate;
-certificari de buna executie (recomandari/ certificate constatatoare)care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;b) daca pe parcursul indeplinirii contractului au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri totale sau partiale de lucrari, respectiv servicii;
c) daca lucrarile, respectiv serviciile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta prin prezentarea unui singur contract sau cel mult 3 contracte similare duse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 6.000.000, 00 lei fara TVA.
In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru una sau mai multe tipuri de lucrari de executie constand in lucrari de proiectare si executie in instalatii si echipamente energetice aferente statiilor de transformare atat pe parte de 110KV cat si pe parte de 20KV, inclusiv integrarea in SCADA a acestora, instalare si configurare sisteme SCADA in statii de transformare, posturi de transformare, montare sisteme de securizare, antiefractie si antiincendiu in obiective energetice (statii/post) oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile art 36 alin.(1). lit b) din HG nr 925/2006.Ofertantul poate prezenta si distinct, contracte de proiectare si de executie conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr 509/2011. Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte executia de lucrari de tipul celor supuse licitatiei in retelele electrice de distributie. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Cerinta 2: Declaratie cu dotarile de care dispune candidatul pentru indeplinirea contractului (utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare autorizate si alte mijloace fixe).Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere, in copie semnate si stampilate de ofertant. Daca candidatul nu detine in proprietate un utilaj/echipament/
statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament. Se vor prezenta certificatele de autorizare pentru laboratoarele autorizate pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective si pentru tipurile de incercari ce urmeaza a fi efectuate. Daca candidatul nu detine in proprietate un astfel de laborator se va prezenta copie dupa contractul de inchiriere si dupa certificatul de autorizare a laboratorului.
Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat
Cerinta 4: Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului.a) -CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului si vor descrie principalele lucrari executate;
b)-Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995. Se va depune atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995 pentru responsabilul tehnic.
c)-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. Se va depune atestat emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri .
d) -Electricieni autorizati de ANRE. Se vor prezenta carnetele electricienilor autorizati, vizate la data limita de depunere a candidaturilor.
Cerinta 5: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Documentul va prezenta partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordulacestuia/acestora.
Cerinta 6: Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul) si propriul dosar de calificare intrucat criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si la standardele de asigurare a calitatii trebuie respectate de fiecare asociat in parte. Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si
profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Cerinta nr. 1: Dovada certificarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.
Cerinta nr. 2: Dovada certificarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv.b)Pentru alt pret decit cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn= (pretul minim/pret n) x punctaj maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii exclusiv TVA.
2.
Durata garantiei lucrarii
10%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata garantiei lucrarii? se acorda astfel: a)Pentru durata cea mai mare a garantiei lucrarii se acorda punctajul maxim alocat;b)Pentru o durata a garantiei lucrarii mai mica decit cea prevazuta la lit. a) se acordapunctajul astfel: Pn=(durata acordata /durata maxima) x punctajul maxim acordat.Durata minima acceptata a garantiei lucrarii este de 24 luni, sub aceasta durata oferta este neconforma. Durata maxima acceptata este de 10 ani, peste aceasta durata oferta nu va fi punctata suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 12:00
Locul: Craiova, str. Calea Severinului nr. 25, etaj III- Departament Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare (precizate la cap. III.2.1 lit. a si b, III.2.2, III.2.3 lit a si b) insotite de documentele de prezentare (cap. IV.4.3: pct. 1, 2, 3, 4, 5, 6), urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc, dupa derularea rundelor de negocieri, au punctaje egale, autoritatea contractanta tinand cont de art. 2 alin 2 lit f) din OUG 34/2006 va compara preturile. In cazul in care si acestea sunt egale se va solicita reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal, conform art. 256^2 din O.U.G.nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2012 11:54