Licitatie Publica - Proiectare de reabilitare cladire scoala la Grup Scolar Industrial Constructii de Masini "Independenta"
Anunt de participare numarul 34446/01.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SIBIU
Adresa postala: str.Samuel Brukenthal, nr.2, etaj 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA ANCAS, Tel.0269212645, Email: [email protected], Fax: 0269212645
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare de reabilitare cladire scoala la Grup Scolar Industrial Constructii de Masini "Independenta"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Sibiu, str.Ocnei, nr.33
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare de inlocuire sarpanta, de reabilitare fatada, de inlocuire instalatii de incalzire, de inlocuire instalatii electrice, de inlocuire instalatii apa-canal, inlocuirea cosului de fum existent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare faza PAC si PT
Valoarea estimata fara TVA: 85, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Grantie de paricipare 2000 lei constituita prin scrisoare de garantie bancara, in original sau prin virament bancar , garantie de buna executie este de 7% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare a contractului care urmeaza sa fie atribuit: bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
forma juridica in care trebuie sa se legalizeze, daca este cazul, asocierea grupului de ofertanti: contact de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat fiscal emis de organele competente ale Min.Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul de stat consolidat care sa ateste inexistenta da obligatii restante; - cartificat fiscal emis de catre orgenele competente ale Adm.Publice locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul local, care s ateste inexistenta de obligatii restante;
- cerinte privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dare de seama contabila la data de 31.12.2006 cu numar de inregistrare de la Directia Generala a Finantelor Publice, declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea listei de servicii similare executate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie date de beneficiari; -declaratii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; - declaratie privind serviciile executate de subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul serviciului contra sumei de 50 lei achitate in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2007 12:00
Locul: Serviciul Public de Administrare a Unitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare din cadrul Serviciului Public de Administrare a Unitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat Sibiu, reprezentanti autorizati ai ofertantilor, cu scrisoare de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Serviciului Public de Administrare a Unitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat Sibiu
Adresa postala: str.Samuel Brukenthal, nr.2, etaj 3, cam. 304, Localitatea: sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel.0269/212645, Fax: 0269/212645
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 12:16