Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare detalii de executie si executia lucrarilor de Consolidare corp drum DN1 km 544+565 - 544+650.


Anunt de participare numarul 119981/21.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Achizitii, Tel. 0264-432552, In atentia:  ing. Ambrozie Fodor, Email:  [email protected], Fax:  432446;432415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Achizitii, Tel. 0264-432552, In atentia:  ing. Ambrozie Fodor, Email:  [email protected], Fax:  432446;432415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariatul DRDP Cluj., Tel. 0264-432552, In atentia:  ing. Ambrozie Fodor, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare detalii de executie si executia lucrarilor de Consolidare corp drum DN1 km 544+565 - 544+650.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN1 km 544+565-544+650 in apropierea loc. Poieni, jud. Cluj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare corp drum.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de conolidare a platformei drumului cu ajutorul unor tiranti verticali si ancore autoforante.
Valoarea estimata fara TVA: 338, 096RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 3390 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat;Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat sau subcontractantul nu se afla in situatiile prevazute de art. 181din OUG 34/2006 modificata; Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata, pentru ofertant; Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate in ORC/echivalent , valabil la data de deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP sau ANAF;Certificat de inmatriculare; Certificat ORC; Caziere fiscale; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii;Bilantul contabil pe anul 2009 vizat si inregistrat la organele competente si balanta pe luna decembrie 2010 vizata si inregistrata; Caziere fiscale, certificari ; sau echivalent; Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile ? si dovada acestora, Angajament ferm, incheiat in forma autentica, daca ofertantul este sustinut conf. art.186/OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani: 676192 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; O lista cu serviciile executate in ultimii 5 ani ? pentru ofertant, ofertanti asociati; Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul;Declaratie privind informatii de personal;Experienta similara;Recomandare (Document constatator) din partea altor beneficiari care sa ateste desfasurarea de activitati similare; Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008 / Echivalent; Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2004 /Echivalent. Certificat ISO 18001/2007 privind implementarea si mentinerea unui sistem de instruire pe linie de securitate si sanatate in munca in conformitate cu Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, Normelor metodologice de aplicare aprobate prin H.G. nr. 1425/2006, H.G. 955/2010 si H.G. nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santiere temporare si mobile ;Declaratie pe proprie raspundere ca vor fi respectate cerintele Standardului SA 8000, Declaratie pe proprie raspundere ca se vor face asigurari pentru tehnica si personal, conform cerintelor din contract, Angajament ferm, incheiat in forma autentica, daca ofertantul este sustinut conf. art.190/OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani, a unui contract sau maxim 3 contracte de lucrari similare , cu o valoare egala sau mai mare decat val. minima impusa de :165298lei.Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani, a unui contract sau maxim 3 contracte de proiectare lucrari similare , cu o valoare egala sau mai mare decat val. minima impusa de :3750lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2011 10:00
Locul: Sediul DRDP Cluj, str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori MF (daca e cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
CNADNR SA Bucuresti organizeaza proceduria prin DRDP Cluj. Adresa DRDP Cluj este: loc. Cluj-Napoca, str. Decebal nr.128.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj- Sectia Comerciala
Adresa postala:  str. Dorobantilor nr.2-4, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264-596110, Email:  [email protected], Fax:  026-504366
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Tel. 0264-432552, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446;432415
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2011 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer