Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare (documentatie de avizare a lucrarilor de investitii , fazele PT +PAC+CS+DE si verificarea acestora ) si executie lucrari ,, Reabilitare termica blocuri de locuinte ?


Anunt de participare numarul 108788/04.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ISACCEA (PRIMARIA ISACCEA , JUD. TULCEA)
Adresa postala:  str. 1 Decembrie , nr 1, Localitatea:  Isaccea, Cod postal:  825200, Romania, Punct(e) de contact:  VALENTIN GHERGHINA, Tel. 0240540112, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0240540716, Adresa internet (URL):  Isaccea , str. 1 Decembrie , nr 25, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare (documentatie de avizare a lucrarilor de investitii , fazele PT +PAC+CS+DE si verificarea acestora ) si executie lucrari , , Reabilitare termica blocuri de locuinte ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Isaccea , judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 989, 261 si 4, 365, 943RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui acord cadru pentru reabilitarea termica a unui numar de 9 blocuri de locuinte .
Componenta 1: Elaborare proiect tehnic si detalii de executie
dupa cum urmeaza:
? Proiect tehnic intocmit in conformitate cu Ordin 863/2008 pentru aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotararea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii", detalii de executie, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor si autorizatiei de construire.
? Verificarea proiectului tehnic de catre un verificator tehnic atestat apartinand altui agent economic, diferit de cel care a intocmit proiectul;
? Documentatia necesara obtinerii cerificatului de urbanism, ? Asistenta tehnica pe durata executiei asigurata de proiectant.Componenta 2: Executie lucrari
dupa cum urmeaza:
? Realizarea lucrarilor de reabilitare termica in concordanta cu prevederile proiectului de executie elaborat: termoizolare pereti exteriori, termoizolare planseu de pe ultimul nivel, realizarea sarpanta de lemn+invelitoare , termoizolare planseu de peste subsol, inlocuire tamplarie din lemn cu tamplarie PVC si geam termoizolant.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45261000-4-Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile constau in 25960 mp suprafata proiectatacat si 26867 mp suprafata anvelopata
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 989, 261 si 4, 365, 943RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 50.000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice de la data deschiderii ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50% bugetul de stat , 30% bugetul local , 20% asociatia de proprietari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
autoritatea contractanta poate solicita ca asocierea operatorilor sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 , 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitii publice.
Pentru persoane juridice/fizice romane
? Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau copii legalizate certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? formulare tip emise de autoritatile competente in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine
? Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Prezentare:
?Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri ?cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 5.950.000 lei-Bilant contabil la data de 31.12.2009 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani:
- cel putin un contract de prestari serviciisimilar obiectului contractului , din care sa reiasa caserviciile prestate similare sunt in valoare de 290.000 lei (fara TVA), ) prezentate in copie si insotite de copii legalizatedupa procese verbale de predare a serviciilor prestatesi recomandari;
Ofertantul trebuie sa faca dovada cainperioada 2005-2010 afinalizat sau are in derulare:
- unul sau mai multe contracte de executie lucrari similare obiectului contractului in valoare totala de 2.900.000 lei (fara TVA), dintre care cel putin un contract finalizat in valoare minima de 1.700.000 lei (fara TVA, prezentat/e in copie si insotit/e de copii legalizate dupa procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari;
Pentru contractele finalizatese vor prezenta copii dupa contracte, si copii legalizate dupa procese verbale de receptie si recomandari
Pentru contactele in derulare se vor prezenta copii ale contractelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 13:00
Locul: PRIMARIA ISACCEA , JUDETUL TULCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la licitatie reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  str. Traian , nr. 35 C , localitatea Constanta, judetul Constanta, Localitatea:  CONSTANTA, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003, Email:  [email protected], Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI ISACCEA , COMPARTIMENTUL CONTENCIOS JURIDIC SI ADMINISTRATIV
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie , nr 25 , Isaccea , jud Tulcea, Localitatea:  Isaccea, Cod postal:  825200, Romania, Tel. 0240540112, Email:  [email protected], Fax:  0240540716
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer