Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare, executie, instalare si punere in functiune a unei statii de tratare a namolurilor din Uzina de apa Potabila Arcuda. Locul de indeplinire a contractului ? Uzina de apa Potabila Arcuda.


Anunt de participare (utilitati) numarul 108990/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Dedu, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare, executie, instalare si punere in functiune a unei statii de tratare a namolurilor din Uzina de apa Potabila Arcuda. Locul de indeplinire a contractului ? Uzina de apa Potabila Arcuda.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Uzina de apa Potabila Arcuda
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, executie, instalare si punere in functiune a unei statii de tratare a namolurilor din Uzina de apa Potabila Arcuda. Locul de indeplinire a contractului ? Uzina de apa Potabila Arcuda.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42996900-3 - Echipament de prelucrare a namolului (Rev.2)
45252140-1-Lucrari de constructii de statii de deshidratare a namolului (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, executie, instalare si punere in functiune a unei statii de tratare a namolurilor din Uzina de apa Potabila Arcuda. Locul de indeplinire a contractului ? Uzina de apa Potabila Arcuda.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare-700.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
? certificat constator priviind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala care sa contina informatii despre: capital social, puncte de lucru, date identificare asociati; Domeniul de activitate al operatorului economic sa cuprinda cod CAEN corespunzator obiectului principal al contractului.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, respectiv: Copie certificat de inregistrare societate/persoana juridica (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 31.12.2008 si respectiv la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente.
- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
Conditii minime: - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ?cel putin egala cusumade 70.000.000 lei.Conditii minime obligatorii: - lichiditate generala: active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de minim 99, 5%;
-solvabilitate patrimoniala: capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de minim 30%.
Coeficientii ?Lichiditate generala? si ??Solvabilitate patrimoniala?? se prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti, cu date din bilantul contabil de la 31.12.2009, iar acestia se vor calcula conform O.M.F. 3055/2009 ? pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va dovedi experienta similara prin prezentarea de referinte obligatorii (contracte) in tratarea namolurilor provenite din producerea apei potabile pentru o valoare de minim 35.000.000 lei fara TVA in ultimii 5 ani in calitate de proiectant; executarea de statii de tratare namoluri cu o capacitate minima de 10TSU/zi cu precizarea capacitatii, amplasamentului, continutului de substanta uscata in procente. Valoarea limita de 35.000.000 lei fara TVA va fi considerata numai pentru procese de tratare a namolurilor rezultate din producerea apei potabile si nu pentru uzina de producere apa potabila in ansamblu.De asemenea se vor prezenta documente din care sa reiasa:
-valoarea totala a contractului;valoarea aferenta instalatiei de namol;data semnarii contractului
data inceperii lucrarii;data finalizarii lucrarii (anterioara datei depunerii ofertei);Lista solicitata, va contine in dreptul fiecarei pozitii, o persoana de contact (nume, telefon, adresa email), care face parte din organizatia clientului si care poate furniza referinte legate de acel contract. Ulterior depunerii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita verificarea datelor declarate.In cazul in care nu se poate prezenta o valoare defalcata ci se prezinta un pret total pentru un intreg ansamblu se considera valoarea instalatiei de tratare namol 20% din valoarea totala cu conditia prezentarii dovezii prin care aceasta instalatie sa existe in cadrul proiectului.
Ptr. fiecare contract depus ca exp.simil.se va depune si o recomandare din partea clientului. Recomandarilor aferente lucr. exec. ptr.beneficiari/clienti din Romania, trebuie sa le fie atasate si procesele verbale de receptie la terminarea lucr. vizate de institutiile abilitate.Certificate ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001 sau echivalente. Aceste certificate trebuie sa fie emise si pentru activitati ce includ obiectul contractului.Certificatele trebuie emise de organisme independente pentru lucrarile ce fac obiectului prezentului contract, valabil in orice tara UE tradus in limba romana si legalizat valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 10:30
Locul: Directia Logistica-Splaiul Independentei, nr. 235, corp c1, parter, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
poate participa un singur reprezentant al fiecarui ofertant cu imputernicire scrisa semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Spaliul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. Banului, nr. 3A, etaj 2, ap.7, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer