Licitatie Publica - PROIECTARE, EXECUTIE LUCRARI SI FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU OBIECTIVUL : EXTINDEREA SPITALULUI CLINIC COLENTINA ? CONSTRUIREA SI ECHIPAREA PAVILIONULUI CU CENTRU PILOT « STROKE UNIT » SI SECTII CHIRURGICALE
Anunt de participare numarul 140128/02.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Adresa postala: Str. Sfanta Ecaterina, nr. 3, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040154, Romania, Punct(e) de contact: VIRGINIA CALINESCU, Tel. +40 213101059, Email: [email protected], Fax: +40 213101069, Adresa internet (URL): www.assmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE, EXECUTIE LUCRARI SI FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU OBIECTIVUL : EXTINDEREA SPITALULUI CLINIC COLENTINA ? CONSTRUIREA SI ECHIPAREA PAVILIONULUI CU CENTRU PILOT « STROKE UNIT » SI SECTII CHIRURGICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SPITALUL CLINIC COLENTINA, Soseaua Stefan cel Mare, nr. 19-21, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE, EXECUTIE LUCRARI SI FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU OBIECTIVUL: EXTINDEREA SPITALULUI CLINIC COLENTINA ? CONSTRUIREA SI ECHIPAREA PAVILIONULUI CU CENTRU PILOT ?STROKE UNIT? SI SECTII CHIRURGICALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- conform cantitatilor si specificatiilor tehnice din caietul de sarcini (Cerintele Beneficiarului). Valoarea estimata fara TVA este de 233.775.000 lei.
Detalierea valorii estimate a contractului este dupa cum urmeaza:
1.Valoarea estimata a proiectarii si executiei: 118.775.000 lei fara TVA, din care:
-valoare estimata a proiectarii: 3.563.250 lei fara TVA
-valoare estimata a executiei lucrarilor: 115.211.750 lei fara TVA
2.Valoarea estimata a furnizarii: 115.000.000 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 233, 775, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
AC solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi in cuantum de 2.337.750 lei si emisa prin virament bancar in contul IBAN RO74TREZ7005006XXX002371 (In acest caz, Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. Ordinul de plata emis in alta limba decat romana va fi insotit de traducerea autorizata in limba romana) sau prin scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Scrisoarea de garantie de participare va fi intocmita conform art. 431din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 85 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (conform fie Formularuluinr. 17A fie Formularului 17B).In cazul unei contestatii, in masura in care C.N.S.C o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma conform prevederilor art. 278^1 alin. (1), lit.b) din O.U.G. nr. 34/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantateSe va completa dupa caz Formularul 17A /Formularul 17B.In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare Garantia de buna executie va fi valabila pe toata durata Contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).Modul de constituire a garantie de buna executie : - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf prevederilor HG nr. 1045/2011 privind modificarea art 90 alin(3)din HG925/2006 (in acest caz, Contractorul are obligatia de a deschide, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii contractului, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?Formular nr. 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?Formular nr. 2Nota: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c), d).
3. Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 691, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3. Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt: Director General: Ec. Gangura Bogdan Mihai
Director Directie Economica : Ec. Guruianu Sorin
Serviciu Achiztii: Ec. Calinescu Virginia; Radu Laura; ing. Apostol Sorin; ec. Plesan Claudia.
4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 4 ? se va prezenta pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 56. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Cerinte obligatorii:
1. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertei. Astfel, ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat sa presteze servicii de proiectare constructii civile, sa execute lucrari de constructii civile si sa furnizeze echipamente medicale.
2. Pentru partea de furnizare echipamente medicale: Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Pentru operatorii economici straini: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, valabil la data limita de depunere a ofertei, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) de asemenea valabil la data limita de depunere a ofertei.
Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din cele 2 optiuni:
-in termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatuluiprocedurii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, sau
-ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea acesteia la autoritatea fiscala competenta.
Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de trasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani - 2009, 2010 si 2011 trebuie sa fie de minim 237.500.000 ron.
Convertirea in lei si euro se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.
Cerinta nr. 2
Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de creditconfirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii in cuantum de minim 33.396.400 ron pentru o perioada de minim 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 5 ani cel mult 3 contracte de proiectare lucrari civile, din care cel putin un contract de proiectare pentru o unitate spitaliceasca in valoare de minim 3.500.000 ron. Se pot prezenta si contracte de proiectare si executie (maxim 3) care sa respecte cerintele nr 1 si 2, respectiv valoarea cumulata a proiectarii si executiei lucrarilor civile (din care cel putin un contract de proiectare si executie pentru o unitate spitaliceasca) sa fie de minim 118.700.000 lei.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv, (2007 - 1Euro=3, 3373 Lei; 2008-1Euro=3, 6827Lei; 2009?1Euro=4, 2373Lei, 2010?1Euro=4.2099lei, 2011?1 Euro=4, 2379Lei). Pt alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizand cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro
Capacitatea tehnica - Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel mult 3 contracte de lucrari civile in valoare de minim 115.200.000 ron, Se pot prezenta si contracte de proiectare si executie (maxim 3) care sa respecte cerintele de mai sus.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv, (2007 - 1Euro=3, 3373 Lei; 2008-1Euro=3, 6827Lei; 2009?1Euro=4, 2373Lei, 2010?1Euro=4.2099lei, 2011?1 Euro=4, 2379Lei). Pt alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizand cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro
Capacitatea tehnica - Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani echipamente medicale prin prezentarea a maxim 3 contracte a caror valoare insumata a echipamentelor medicale livrate sa fie in valoare de minim 60.000.000 ron fara TVA.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv, (2009?1Euro = 4, 2373 Lei, 2010?1Euro=4.2099lei, 2011?1 Euro=4, 2379Lei). Pt alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizand cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro
Capacitatea tehnica - Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine utilajele necesare realizarii contractului.
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: I. Manager de proiect
Calificari : Studii superioare; Experienta profesionala generala: experienta profesionala in managementul de proiect in contracte de proiectare si/sau executie constructii, dovedita prin participarea la cel putin un proiect; Experienta profesionala specifica: minim un proiect de constructii similare
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: II. Manager de subproiect parte de constructii civile
Calificari: Studii superioare inginerie; Experienta profesionala generala: experienta profesionala in domeniul proiectarii si/sau executiei de constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect;Experienta profesionala specifica: minim un proiect de executie constructii civile
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: III. Manager de subproiect dotari tehnico-medicale si ne-medicale
Calificari: Studii superioare; Experienta profesionala generala: experienta profesionala in domeniul proiectarii si/sau executiei de constructii civile si/sau instalatii pentru lucrari civile si/sau dotari tehnico-medicale si ne-medicale, dovedita prin participarea la cel putin un proiect; Experienta profesionala specifica: minim un proiect in domeniul tehnicii medicale
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 4
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: IV. Manager de subproiect instalatii mecanice, electrice, sanitare si gaze medicale
Calificari: Studii superioare inginerie; Experienta profesionala generala: experienta profesionala in domeniul proiectarii si/sau executiei instalatiilor pentru lucrari civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect; Experienta profesionala specifica: minim un proiect in domeniul executiei instalatiilor pentru lucrari civile
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 5
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: V. Arhitect Proiectant
Calificari: Studii superioare arhitectura; Experienta profesionala generala: experienta profesionala in domeniul proiectarii lucrarilor civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect; Experienta profesionala specifica: minim un proiect in domeniul proiectarii de constructii infrastructura sanitara
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 6
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: VI. Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile si industriale (RTE)
Calificari: Studii superioare constructii civile si atestat RTE valabil;
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 7
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: VII. Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii
Calificari: Studii superioare constructii civile si decizia de numire in calitate de RTQ-CQ, AQ.
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor.
Informatii privind asocierea.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea
Cerinta nr. 1
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului.
Cerinta nr. 2
Asigurarii unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: 1.1. Pretul ofertei pentru proiectarea si executia lucrarilor ? 30pct . a.Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru executia lucrarilor se acorda 30 pct.b. Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [30] 1.2. Pretul ofertei pentru furnizare echipamente si dotari medicale ? 30pct. a. Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru furnizarea de echipamente si dotari medicale se acorda 30 pct;b. Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [30]
2.
2.1.Durata de realizare a documentatiei pentru obtinerea Autorizatiei de Construire si a proiectului tehnic de executie.
8%
Descriere: a. Ofertantul care prezinta cea mai scurta durata de timp de realizare a documentatiei pentru obtinerea Autorizatiei de Construire si a proiectului tehnic de executie va primi maxim 8 pct .b. Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda in raport cu oferta care prezinta cea mai scurta durata de timp de realizare a documentatiei pentru obtinerea Autorizatiei de Construire si a proiectului tehnic de executie, astfel: Punctaj oferta in cauza = (Cea mai scurta durata de timp/ Durata de timp a ofertei in cauza) x 8 Minim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 121 zile Maxim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 182 zile. Nota: Perioadele se vor prezenta in format ?zile?. Ofertele care nu vor prezenta aceste perioade in format ?zile? nu vor fi punctate. Notiunea de zi va avea intelesul de zi calendaristica.
3.
2.2.Durata de executie a lucrarii ? constructii montaj si echipamente medicale (de la obtinerea Autorizatiei de Construire si pana la Receptia la Terminarea Lucrarilor)
8%
Descriere: a.Ofertantul care prezinta cea mai scurta durata de timp de executie a lucrarii va primi maxim 8 pct.b.Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda in raport cu oferta care prezinta cea mai scurta durata de timp de executie a lucrarii, astfel: Punctaj oferta in cauza = (Cea mai scurta durata de timp/ Durata de timp a ofertei in cauza) x 8 Minim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 547 zileMaxim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 730 zile.Nota: Perioadele se vor prezenta in format ?zile?. Ofertele care nu vor prezenta aceste perioade in format ?zile? nu vor fi punctate. Notiunea de zi va avea intelesul de zi calendaristica.
4.
2.3.Perioada de garantie acordata de ofertant pentru constructii ? montaj C+M
8%
Descriere: a. Pentru oferta care prezinta cea mai mare perioada de garantie a lucrarii se acorda 8 pct. b.Pentru perioade mai mici decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel: Punctaj oferta in cauza (n) = [durata garantiei lucrarii pentru oferta in cauza (n) / durata cea mai mare de garantie a lucrarii maxim ofertata] x punctajul maxim alocat [ 8 ] Minim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 365 zile.Maxim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 1095 zile.Nota: Perioadele se vor prezenta in format ?zile?. Ofertele care nu vor prezenta aceste perioade in format ?zile? nu vor fi punctate. Notiunea de zi va avea intelesul de zi calendaristica.
5.
2.4.Perioada de garantie acordata de ofertant pentru echipamentele medicale
8%
Descriere: a.Pentru oferta care prezinta cea mai mare perioada de garantie pentru echipamente medicale se acorda 8 pct b.Pentru perioade mai mici decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel: Punctaj oferta in cauza (n) = [durata garantiei echipamentelor medicale pentru oferta in cauza (n)/durata garantiei echipamentelor medicale maxim ofertata] x punctajul maxim alocat [8] Minim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 740 zile. Maxim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 1460 zile.Nota: Perioadele se vor prezenta in format ?zile?. Ofertele care nu vor prezenta aceste perioade in format ?zile? nu vor fi punctate. Notiunea de zi va avea intelesul de zi calendaristica.
6.
2.5.Numar de locuri de parcare prevazute
8%
Descriere: a.Pentru oferta care prezinta cel mai mare numar de locuri de parcare se acorda 8 pct.b.Pentru alt nr de locuri de parcare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Punctaj oferta in cauza (n) = [nr locuri parcare (n) / nr locuri parcare maxim ofertat] x punctajul maxim alocat [ 8 ] Minim de locuri de parcare acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 116 locuri parcare. Maxim de locuri de parcare acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de142 locuri parcare.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2012 12:00
Locul: Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti - Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieide evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
I.In cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc cu acelasi pret, modalitatea de departajare este urmatoarea: Ofertantiilor care au prezentat acelasi pret li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Propunere Financiara are pretul cel mai scazut. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare.II. Durata de executie este de 42 luni (max 6 luni proiectare + max 24 luni executia lucrarii), iar perioada de notificare a defectiunilor este de min 12 luni.III. In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta beneficiaza, potrivit prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004 de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.IV. Autoritatea Contractanta isi reverva dreptul de a aplica prevederile art. 122 lit i) si art. 252 lit j) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI (ASSMB)
Adresa postala: str. Sf. Ecaterina, nr. 3, sector 4, Localitatea: Buacuresti, Cod postal: 040154, Romania, Tel. +40 213101059, Fax: +40 213101069
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 17:00