Licitatie Publica - Proiectare, executie lucrari si furnizare echipamente pentru obiectivul: Reconstructia, reamenajarea, modernizarea si echiparea Spitalului Clinic de Ortopedie, Traumatologie si TBC Osteoarticular ?Foisor?
Anunt de participare numarul 124924/30.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Adresa postala: Sediu provizoriu: Spitalul Clinic Colentina, Clinica Boli Profesionale , etaj 1, Sos Stefan celMare, Nr. 19-21, sector 2, Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020024, Romania, Punct(e) de contact: VIRGINIA CALINESCU, Tel. 021/310.10.59, Email: [email protected], Fax: 021/310.10.69, Adresa internet (URL): www.assmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare, executie lucrari si furnizare echipamente pentru obiectivul: Reconstructia, reamenajarea, modernizarea si echiparea Spitalului Clinic de Ortopedie, Traumatologie si TBC Osteoarticular ?Foisor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul Clinic de Ortopedie Foisor, Bulevardul Ferdinand I nr. 35-37, sector 2, Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, executie lucrari si furnizare echipamente pentru obiectivul: Reconstructia, reamenajarea, modernizarea si echiparea Spitalului Clinic de Ortopedie, Traumatologie si TBC Osteoarticular ?Foisor?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 143, 007, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC poate achiz.ulterior noi lucr. similare de la op.ec castigator conf. art 122(j)din OUG.34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE SUB FORMA DE INSTRUMENT DE GARANTARE IN VALOARE DE 1.430.075 LEI .GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 5%DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIA PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, ,DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificate de atestare fiscala eliberat de ANAF, din care sa reiasa plata la zi a datoriilor la bugetul consolidat de stat, Certificate privind plata impozitelor locale din care sa reiasa plata la zi a datoriilor, Certificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului, Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de autoritatile competente, media cifrei de afaceri in domeniul constructiilor civile pe ultimii trei ani de activitate (2008, 2009, 2010) sa fie egala sau mai mare decat 242.500.000 ron.Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de creditconfirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii in cuantum de minim 28.600.000 ron pentru o perioada de minim 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exper.similara: Cerinta obligatorie: proiect. si executiei de lucr.civile: Ofert.treb. sa faca dovada ca a finaliz.in ultimii 5 ani cel mult 4 contr.de proiect.si executie lucr.civile, din care cel putin unul pentru o unit. spitaliceasca, iar val.cumulata a celor max.4 contr.sa fie de de min.114.500.000 ron fara TVA.Sau Ofert.treb.sa faca dovada ca a finaliz.in ultimii 5 ani cel mult 4 contr.de proiect lucr.civile si cel mult 4 contr.de executie lucr. civile, din care cel putin un contr.de proiect. pt. o unit. spitaliceasca, iar val.cumulata din cadrul celor max.8 contr.sa fie de min.114.500.000 ron fara TVA;furniz.de echip.medicale: Ofert.treb.sa faca dovada ca a efectuat livrari de produse similare in ultimii 3 ani, in val.de min.8.000.000 ron fara TVA in cadrul a cel mult 3 contr.de furniz.Resurse umane: Ofert.treb.sa faca dovada asig.personal.de specialit.necesar indeplinirii contr.Lista personalului de specialit.CV, Decl.de disponib.Diplome, atestate, autoriz.;Utilaje-Cerinta min: Ofert.treb. sa faca dovada ca detine utilaj. necesare executarii lucr.Lista utilaj.pe care le detine in proprietate sau inchiriere sau in dotarea subcontract.pt.partile din lucr. care vor fi subcontract.Echip.medicale-Cerinta min.Ofert.treb.sa faca dovada ca este abilitat sa furniz.echipam.medicale.Autoriz.de functionare emisa de Minis.Sanatatii, Autoriz. de la prod.a op.ec. ce va asigura instalarea, punerea in functiune si service-ul in perioada de garantie pt. fiecare din echipam.ce vor fi livrate, Centraliz. autoriz. service, Certif.marcaj CE sau Decl.de conform.a prod.prin care sa fie precizata conformitatea prod.cu Directiva europeana in domeniu 93/42/CE, Lista pers.autoriz.de prod.pt.instalarea, punerea in funct. si executarea service-ului in perioada de garantie pt. echipamentele ce vor fi livrate, Inform.privind subcontract.Standarde: SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, SR EN ISO 14001/ 2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
50%
Descriere: Factorii de evaluare din docum. de atribuire-SEAP
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2011 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 12:00
Locul: Administratiei Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti - Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI AGENTILOR ECONOMICI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE POSTATA IN SEAP(www.e-licitatie.ro)LA DISPOZITIA OPERATIORILOR ECONOMICI SUB FORMA DE FISIER ELECTRONIC ATASAT ANUNTULUI DE PARTICIPARE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de contestator despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Administratiei Spitalelor si Serviciilor Medicale BucurestiSediu provizoriu: Spitalul Clinic Colentina, Clinica Boli Profesionale, etaj 1, Sos Stefan celMare, Nr. 19-21, sector 2., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020024, Romania, Tel. 021/310.10.59, Email: [email protected], Fax: 021/310.10.69
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2011 18:29