Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare, executie lucrari si furnizare echipamente pentru obiectivul: Extinderea Spitalului Clinic Colentina ? Construirea si Echiparea Pavilionului cu Centru Pilot ?Stroke Unit? si Sectii chirurgicale


Anunt de participare numarul 131643/22.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Adresa postala: Sediu provizoriu: Spitalul Clinic Colentina, Pavilion Boli Profesionale, Et1Sos. Stefan cel Mare nr.19-21, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020024, Romania, Punct(e) de contact: VIRGINIA CALINESCU, Tel. 021/310.10.59, In atentia: BOGDAN GANGURA, Email: [email protected], Fax: 021/310.10.69, Adresa internet (URL): www.assmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare, executie lucrari si furnizare echipamente pentru obiectivul: Extinderea Spitalului Clinic Colentina ? Construirea si Echiparea Pavilionului cu Centru Pilot ?Stroke Unit? si Sectii chirurgicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: La sediul unitatii sanitareIncinta Spitalului Clinic Colentina, Soseaua Stefan cel Mare, nr. 19-21, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, executie lucrari si furnizare echipamente pentru obiectivul: Extinderea Spitalului Clinic Colentina ? Construirea si Echiparea Pavilionului cu Centru Pilot ?Stroke Unit? si Sectii chirurgicale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conformspecificatiilor din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 233, 775, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
luc.simil.conf.art.122(j)-OUG34/2006.Val.estim.nu contine val.luc.suplim.de-46.755.000lei fara TVA.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SUB ORICE FORMA DE INSTRUMENT DE GARANTARE IN VALOARE DE 2.337.750 LEI. GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181;Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), din care sa reiasa plata datoriilor la bugetul consolidat de stat , sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata impozitelor locale din care sa reiasa plata datoriilor la bugetul consolidat de stat, sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei. care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, valabil la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de autoritatile competente;
media cifrei de afaceri in domeniul constructiilor civile pe ultimii trei ani de activitate (2008, 2009, 2010) sa fie egala sau mai mare decat 237.500.000 ron.Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de creditconfirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii in cuantum de minim 33.396.400 ron pentru o perioada de minim 6 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exper.similara: Cerinta oblig.- proiect.si exec.de
luc.civile: Ofert.tb.sa faca dovada ca a prest.in ultimii 5 ani cel mult 3 contr.de proiect.luc. civile, din care cel putin un contr.de proiect.pt. o unit. spitaliceasca, si a execut.cel mult 3contr.de lucr. civile, iar val.cumulata din cadrul celor max.6 contr.sa fie de min.118.750.000 ron fara TVA.Se pot prezenta si contr.de proiect.si execut.(maxim 3) care sa respecte cerintele de mai sus;furniz.de echip.medicale: Ofert.tb.sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani echip.medicale in val.de minim 80.000.000ron fara TVA;Lista contr.de proiect.si/sau executie luc.civile finaliz.in ultimii 5 ani;Lista contr.de furniz.echipam.livrate in ultimii 3 ani;Resurse umane-Cerin.oblig.Ofert.treb.sa faca dovada asig.pers.de special.necesar indepl.contr.Lista personal.de specialitate;CV;Decl.de disponib;Diplome, atestate, autorizatii;Utilaje: Cerinte: Ofert.treb.sa faca dovada ca detine utilaj.neces. execut.lucr.Lista utilaj.pe care le detine in propriet.sau inchiriere/ alte forme sau in dotarea subcontract.pt.partile din luc.care vor fi subcontr;Echip.medicale-Cerin.min
Ofert.treb.sa faca dovada ca este abilitat sa furniz.echipam.medicale;Autoriz.de functionare emisa de Minis.Sanatatii valab.la data depunerii ofertei;Autoriz.de la prod.pt.op.ec.ce va asigura instalarea punerea in functiune si service-ul in perioada de garantie pt.fiecare echip.med.ce vor fi livrate;Centraliz.autoriz.service;Lista personal. autorizat de prod.pt.instal.punerea in functiune si execut.service-ului in perioada de garant.pt.echipam.
ce vor filivrate, Inform.privind subcontract;Inform.
privind asociatii;Certif.asig.calit.SR EN ISO9001:2008 sau echiv;Certif.protec.mediu.SR EN ISO 14001/2005 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
2.1.Durata de realizare a documentatiei pentru obtinerea Autorizatiei de Construire si a proiectului tehnic de executie
8%
Descriere: CARACT.TEHNICE SUPLIMENTARE
3.
2.2. Durata de executie a lucrarii ? constructii montaj si echipamente medicale (de la obtinerea Autorizatiei de Construire si pana la Receptia la Terminarea Lucrarilor)
8%
Descriere: CARACT.TEHNICE SUPLIMENTARE
4.
2.3. Perioada de garantie acordata de ofertant pentru constructii ? montaj C+M
8%
Descriere: CARACT.TEHNICE SUPLIMENTARE
5.
2.4.Perioada de garantie acordata de ofertant pentru echipamentele medicale
8%
Descriere: CARACT.TEHNICE SUPLIMENTARE
6.
2.5.Numar de locuri de parcare prevazute
8%
Descriere: CARACT.TEHNICE SUPLIMENTARE
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2012 12:00
Locul: Administratiei Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti - SERVICIU ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitii ai agentilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este postata in SEAP (www.e-licitatie.ro), fiind la dispozitia operatorilor economici sub forma de fisiere electronice atasate la anuntul de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de contestatar despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Sediu provizoriu: Spitalul Clinic Colentina, Clinica Boli Profesionale, etaj 1, Sos Stefan cel Mare, nr. 19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020024, Romania, Tel. 021/310.10.59, Email: [email protected], Fax: 021/310.10.69, Adresa internet (URL): www.assmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2011 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer