Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE, EXECUTIE, MONTAJ INSTALATII DE CLORINARE LA SISTEMELE DE ALIMENTARE CU APA AFERENTE LOCALITATILOR BUZOIESTI, RUCAR, COSTESTI, TITESTI, TOPOLOVENI, BASCOV, MARACINENI, LUNCA CORBULUI , BRADULET


Anunt de participare (utilitati) numarul 113958/12.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala:  B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24 A, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110004, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Contracte Achizitii Publice, Tel. 0248 625050, In atentia:  MIHAI VIOREL BURCUS, Email:  [email protected], Fax:  0248 223540, Adresa internet (URL):  www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala in subordinea Consiliului Local
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PROIECTARE, EXECUTIE, MONTAJINSTALATII DE CLORINARE LA SISTEMELE DE ALIMENTARE CU APA AFERENTE LOCALITATILOR BUZOIESTI, RUCAR, COSTESTI, TITESTI, TOPOLOVENI, BASCOV, MARACINENI, LUNCA CORBULUI , BRADULET
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul societatii din str. Targul dinVale ? Pitesti sau, dupa caz, la urmatoarele locatii: Buzoiesti, Rucar, Costesti, Titesti, Topoloveni, Bascov, Maracineni, Lunca Corbului, Bradulet
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 145, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE, EXECUTIE, MONTAJINSTALATII DE CLORINARE LA SISTEMELE DE ALIMENTARE CU APA AFERENTE LOCALITATILOR BUZOIESTI, RUCAR, COSTESTI, TITESTI, TOPOLOVENI, BASCOV, MARACINENI, LUNCA CORBULUI , BRADULET CONFORM CERINTELOR DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
45252200-0-Echipament pentru instalatii de purificare (Rev.2)
45252210-3-Lucrari de constructii de statii de purificare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea conform cerintelor din caietul de sarcini: - Costesti ? 2 buc;
- Topoloveni ? 2 buc ;
- Bascov ? 3 buc ;
- Bradulet ? 2 buc ;
- Buzoiesti ? 5 buc ;
- Lunca Corbului ? 3 buc ;
- Maracineni ? 2 buc ;
- Rucar ? 2 buc;
- Titesti ? 4 buc .
Valoarea estimata fara TVA: 145, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.part.12000 lei/ 90 zile de la dep.of. Prin instrument irevocabil emis de o soc.bancara ori o soc. de asigurari; cu OP;Garantia de buna executie 10% din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;Prezentarea Certificatului eliberat de Administratiei Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinitobligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat , valabil la data deschiderii ofertei ( original sau copie legalizata);Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Localedin care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinitobligatiilecatre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei ( original sau copie legalizata);Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea laprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular B2;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 425000 lei;Prezentarea bilantului contabil pe 2009 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara -Formular C1- cerinta minima:
- incheierea si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost proiectarea, executia, montajul de instalatii de clorinare la sistemele de alimentare cu apa potabila;
- proces verbal de receptie sau orice alt document constatator, semnat de comisia de receptie aferent contractului mentionat.
- 1(una) recomandare emisa de beneficiari la care se face referire in Formularul C1;
- autorizare pentru livrarea produselor ofertate emisa de catre producatorul acestora in cazul in care ofertantul este doar distribuitor.
- ofertantul trebuie sa detina atestat tip B in termen eliberat de ANRE
- pentru statii se vor prezenta agrementul tehnic, avizul tehnic sau echivalent.- Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(Ofertantul trebuie sa detina minim 1(unu) proiectant de specialitate, 1 (unu) electrician atestat ANRE minim II B care vor executa lucrarile electrice necesare pentru montajul echipamentelor, precum si personal calificat pentru executia lucrarilor aferente punerii in functiune a echipamentelor;Ofertantul va prezenta in copie ceritficata pentru conformitate cu originalul carte de munca / contract individual de munca vizat de ITM / contract de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoana respectiva, ori alte documente relevante (valabile pe perioada de derulare a contractului).
- Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
- Lista subcontractantilor - completare formular D.
- Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213 104641, Email:  [email protected], Fax:  0213 104 642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256 2*) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala:  Calea Craiovei nr.38, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110241, Romania, Tel. 0248 222445, Fax:  0248 222445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2011 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer