Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare, executie si administrare a semnalizarii rutiere orizontala si verticala


Anunt de participare numarul 131980/10.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Alecsandrescu Constantin, Tel. 0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare, executie si administrare a semnalizarii rutiere orizontala si verticala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 198, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul estimat de contracte subsecvente ce vor fi incheiate in perioada de derulare a acordului cadru: 16 contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru presupune proiectare, executie si administrare lucrari de semnalizare rutiera orizontala (marcaje rutiere termoplastice alb/galben) si verticala (indicatoare rutiere, mijloace auxiliare de semnalizare etc) care vor fi executate pe strazile si parcarile aflate in administrarea Administratiei Strazilor, limitatoare de viteza, benzi rezonatoare, separatoare de sensuri pentru a preveni viteza peste limita legala in trafic, indicatoare de orientare rutiera amplasate pe console si portaluri dar si marcaje rutiere conventionale pentru strazile ce urmeaza sa intre in reabilitare sau intretinere dar care pana la aceasta nu asigura o semnalizare rutiera corespunzatoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
45233290-8-Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
45233294-6-Instalare de semnalizatoare rutiere (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea maxima estimata pentru acordul cadru: conform Anexa 1 la Caietul de Sarcini
Cantitatea minima estimata pentru acordul cadru: conform Anexa 1la caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 198, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 1.000.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG34/2006;
Declaratii privind participare la licitatie cu oferta independenta;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert de pe langa TribunalulBucuresti sau Tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cerificata ?conform cu originalul?;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 40.000.000 lei.
Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2010, vizat si inregistrat de organele competente.Lichiditatea generala-Valoarea acestui indicator se va calcula in raport cu ultimul bilant contabil si trebuie sa fie de minim 99%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara.
Recomandare.
Informatii privind dotarile specifice.
Resurse umane-A.Pentru proiectare:
- Sef echipa proiectare-diploma inginerie civila si experienta in politica organizarii transporturilor si amenajarii circulatiei la nivel urban;
Expert in organizarea si dirijarea circulatiei rutiere;
Expert aplicatii informatice mediu GIS;
Proiectanti ? minim 10.
B. Pentruactivitatea de executie-semnalizare orizontala:
Specialist in materiale pentru marcaje;
Coordonator activitate executie marcaje;
Muncitori cu experienta in marcaje;
Muncitori ? minim 24;
C. Pentruactivitatea de executie-semnalizare verticala:
Coordonator activitate executie instalare semnalizare verticala;
Muncitori calificati (lacatusi) cu experienta in semnalizare rutiera ? minim 6.
-Muncitori ? minim 12;
D. Pentruactivitatea de administrare semnalizare rutiera:
-Coordonator activitate de administrare;
Standarde de asigurarea calitatii-ISO 9001 sau echivalent.
Standarde de protectia mediului-ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea in ultimii 5 (cinci) ania urmatoarelor contracte similare, astfel: a)pt.executie semnalizare orizontala si verticala max.3(trei) ctr: -fiecare ctr. in parte sa fi avut ca obiect executie lucrari de semnalizare rutiera orizontala si verticala;
-val. cumulata a ctr.sa fie de minim 18.000.000 lei fara TVA.b)pt proiectare semnalizare orizontala si verticala max.3(trei) contracte: -fiecare ctr.in parte sa fi avut ca obiect proiectarea de lucrari de semnalizare rutiera orizontala si verticala;valoarea cumulata a ctr.sa fie de minim 400.000 lei fara TVA.c)pt. administrare semnalizare rutiera orizontala si verticala max.3(trei) ctr: -fiecare ctr.in parte sa fi avut ca obiect administrarea lucrarilor de semnalizare rutiera orizontala si verticala;val. cumulata a contractelor sa fie de min.2.000.000 lei fara TVA.Lista minima a tipurilor de utilaje: 1. masina marcaj rutier longitudinal pt. material termoplastic cu aplicare prin extrudare si prin pulverizare (spray) cu capacitatea bazinului de min. 500 l - 2 buc.2. masina marcaj rutier transversal/divers pt material termoplastic cu aplicare prin extrudare cu capacitatea bazinului de min. 250 l - 4 buc.3. masina marcaj rutier longitudinal pt. vopsea conventionala cu capacitate de min. 400l - 1 buc.4. masina marcaj rutier transversal/divers pt vopsea conventionala - 2 buc.5.utilaj stergere marcaj existent - 3 buc.6. preincalzitor pt material termoplastic cu capacitatea bazinuluidemin. 800 l- 4 buc.7.lance cu butelie de gaz pt curatarea, uscarea si incalzirea suprafetelor ( cu compresor ) in vederea executarii marcajelor - 2 buc.8.generator de curent - 6 buc.9.bormasina electica - 6 buc.10.pickammer - 6 buc.11.autoutilitara sarcina utila minim 1 tona-6 buc.12. autocamion minim 8 tone- 1 buc.13. mijloace software de microsimulare si evaluare a nivelului de serviciu a intersectiilor - 1 buc.14. mijloace softaware de evaluare a solutiilor de organizare si ghidare a circulatiei in intersectie prin simularea deplasarii vehiculelor- 1 buc.15. programe software proiectare asistata de calculator - 10 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2012 10:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax: 021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta nr.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel. 021-310.18.60, Fax: 021-310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2011 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer