Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare, expertiza tehnica si executie de lucrari la obiectivul " Refacere cu schimbarea destinatiei spatiilor la sediul DJAN Cluj-Napoca"


Anunt de participare numarul 34351/01.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJ
Adresa postala: Str.TRAIAN Nr.27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400046, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA ADRIANA SARACUT, Tel.0264-401093, In atentia: SARACUT LUMINITA, Email: [email protected], Fax: 0264-401033, Adresa internet (URL): Cluj-Napoca, str. Traian, nr. 27, intrarea din strada Decebal, nr.26
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare, expertiza tehnica si executie de lucrari la obiectivul " Refacere cu schimbarea destinatiei spatiilor la sediul DJAN Cluj-Napoca"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: CLUJ-NAPOCA, PIATA 1 MAI, NR. 4-5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, expertiza tehnica si executie de lucrari la obiectivul "Refacere cu schimbarea destinatiei spatiilor la sediul DJAN Cluj-Napoca"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
45311200-2-Lucrari de conexiuni electrice (Rev.1)
74222000-1-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
74231900-6-Servicii de expertiza (Rev.1)
74232700-1-Servicii de proiectare a structurilor portante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, expertiza tehnica si executie de lucrari la obiectivul "Refacere cu schimbarea destinatiei spatiilor la sediul DJAN Cluj-Napoca"
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
eventuale lucrari suplim. aparute, conform art.122, lit.i)din OUG 34/2006,
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in suma de 30.000 lei. Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat 2007-2008/O.P
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata si totodata in urma legalizarii sa fie desemnat un lider de asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in art. 181, certificat de atestare fiscala privind plata taxelor catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata, certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata, certificat ORC emis in anul 2007, original sau copie legalizata, Autorizatie expert tehnic atestat M.L.P.A.T, in copie. In situatia in care din documentele prezentate reiese faptul ca ofertantul nu este eligibil, se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181, sau are datorii acesta va fi exclus de la procedura de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12 pentru anii 2004, 2005, 2006 si 30.06.2007, lista de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 4.000.000 lei sau echivalentul in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, insotita de minim 3 recomandari avizate de ISC; Lista principalelor proiecte executate in ultimii 3 ani, Lista principalelor expertize efectuate in ultimii 3 ani, lista cuprinzand informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate, la studiile pregatirea profesionala si calificarea personalului inclusiv documente care atesta acest lucru; declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat; declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele, instalatiile si echipamentele tehnice; obligatii contractuale in desfasurare, declaratie privind subcontractantii, dosar privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii, certificate ISO 9001 sau echivalente, programul calitatii adaptat la lucrare, autorizatii ANRGN, lucrari electrice, ISCIR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se impune prezentarea a maxim 3 contracte cu o valoare cumulata, fara TVA, de min. 1.000.000lei, sau a unui singur contract cu o valoare, fara TVA, de min. 600.000 lei sau echivalentul in euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
248726
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se elibereaza pe baza unei solicitari scrise. CV. documentatiei se achita la casieria IPJ Cluj, incepand din data de 03.10.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2007 10:00
Locul: Cluj-Napoca, str. Decebal, nr. 26, I.P.J. Cluj, Serviciul de Logistica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravapoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa, in orice faza a procedurii, in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.P.J. Cluj, Serviciul de Logistica, Compartimentul Marketing si Achizitii
Adresa postala: str. Traian, nr. 27, intrarea din str. Decebal, nr. 26 , Tel.0264/401093 , Email: [email protected] , Fax: 0264/401033, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400046, Romania, Tel.0264/401093, Email: [email protected], Fax: 0264401033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2007 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer