Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare faza P.T., intocmire PT+DE+CS, documentatie avize, asistenta tehnica si consultanta pe intreaga perioada de implementare a proiectului: Prima infiintare, sistem de canalizare si statii de epurare a apei si modernizare de drumuri comunale, pr


Anunt de participare numarul 70334/23.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Smardan, judetul Galati(Comuna Smardan)
Adresa postala: sat Smardan, comuna Smardan, judetul Galati, Localitatea: Smardan, Cod postal: 807275, Romania, Punct(e) de contact: Stroea Costica, Tel.0236830020; 0236830026, Email: [email protected], Fax: 0236830020; 0236830026
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare faza P.T., intocmire PT+DE+CS, documentatie avize, asistenta tehnica si consultanta pe intreaga perioada de implementare a proiectului: Prima infiintare, sistem de canalizare si statii de epurare a apei si modernizare de drumuri comunale, proiect finantat din fonduri structurale in comuna Smardan, judetul Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sat Smardan, comuna Smardan, judetul Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire PT+DE+CS+documentatii necesare pentru obtinerea de acorduri avize si autorizatii.
Asigurare de asistenta tehnica la cererea executantului si consultanta pe toata perioada implementarii proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire PT+DE+CS+documentatii necesare pentru obtinerea de acorduri avize si autorizatii.
Asigurare de asistenta tehnica la cererea executantului si consultanta pe toata perioada implementarii proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 323, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 5000 lei - prin OP cont RO62TREZ3065006XXX004705 sau scrisoare de garantie bancara; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului - prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR - Masura 3.22 din Axa 3 a PNDR. Plata se va face conform documentatiei de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formularul 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - formularul 12B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 12C
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - formulare emise de organisme independente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor in original sau copii legalizate
Cazier fiscal / certificat echivalent - formular emis de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - formularul 13
Bilant contabil pe ultimii 3 ani vizat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - formularul E
Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani - formulare 12I si 12H
Informatii privind subcontractantii - se va completa si depune daca este cazul formularul 12G. Se va specifica procentul de contract care se subcontracteaza si obiectul subcontractarii.
Se va depune si o declaratie a intregului personal participant direct la indeplinirea contractului insotit de CV-urile acestora - Formularul 12H
Se va depune si CV-ul verificatorului de proiect care nu va face parte din echipa de proiectare, depunandu-se o declaratie in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va depune si o copie conforma cu originalul dupa un contract de servicii similar (minim PT) incheiat in ultimii 3 ani, indiferent de valoarea acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2009 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria unitatii sau prin OP in contul RO35TREZ30621360250XXXXX deschis la Trezoreria Galati
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2009 13:00
Locul: Primaria comunei Smardan
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie, imputernicitii ofertantilor si observatori acreditati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR - Masura 3.22
VI.3) Alte informatii
la sediul Primaria comunei Smardan, judetul Galati
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavreopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Galati
Adresa postala: str. Brailei, nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460261, Fax: 0236460261, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform pct.67 din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Smardan - serviciul juridic
Adresa postala: sat Smardan, comuna Smardan, judetul Galati, Localitatea: Smardan, Cod postal: 807275, Romania, Tel.0236830026, Email: [email protected], Fax: 0236830026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer