Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare faza P.T., intocmire PT+DE+CS, documentatie avize, asistenta tehnica si consultanta pe intreaga perioada de implementare a proiectului: prima infiintare, sistem de canalizare si statii de epurare a apei si modernizare de drumuri comunale, pr


Anunt de participare numarul 69471/28.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Smardan, judetul Galati(Comuna Smardan)
Adresa postala: sat Smardan, comuna Smardan, judetul Galati, Localitatea: Smardan, Cod postal: 807275, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Smardan, Tel.0236830020; 0236830026, In atentia: primar Stroea Costica, Email: [email protected], Fax: 0236830020 0236830026
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare faza P.T., intocmire PT+DE+CS, documentatie avize, asistenta tehnica si consultanta pe intreaga perioada de implementare a proiectului: prima infiintare, sistem de canalizare si statii de epurare a apei si modernizare de drumuri comunale, proiect finantat din fonduri structurale in comuna Smardan, judetul Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: comuna Smardan, judetul Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire PT+DE+CS+documentatii necesare pentru obtinerea de acorduri, avize si autorizatii.
Asigurare asistenta tehnica la cererea executantului si consultanta pe toate perioada implementatarii proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare PT+DE+CS+documentatii necesare pentru obtinerea de acorduri, avize si autorizatii
Asigurare asistenta tehnica la cererea executantului si consultanta pe toate perioada implementatarii proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 323, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitatea contractariide servicii suplimentare in limita a 50% din valoarea contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 5000 lei - prin OP sau scrisoare de garantie bancaragarantie de buna executie 5% din valoarea contractului - prin retinere din prima factura
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR - Masura 3.22 din Axa 3 a PNDR. Plata se va face conform Caietului de sarcini.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - formularul 12B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 12C
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - formulare tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor in original sau copii legalizate
Cazier fiscal /certificat echivalent - formular tip emis de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Formularul 13
Bilant contabil pe ultimii 3 ani vizat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Iunei Declaratii privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Formularul 12E
Declaratiecarecontine informatiiprivindefectivele medii anuale ale personalului angajatpeultimii3ani - Formular 12 I si 12H
Informatii privind subcontractantii Se va completa si depune, daca este cazul Formularul 12G. Se va specifica procentul de contract care se subcontracteaza si obiectul subcontractarii.
Se va depune si CV-ul verificatorului de proiect care nu va face parte din echipa de proiectare, depunandu-se o declaratie in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va depune si o copie certificata conform cu originalul dupa un contract de servicii similar (minim PT) incheiat in ultimii 3 ani, indiferent de valoarea acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2009 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2009 13:00
Locul: Primaria comunei Smardan
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR - Masura 3.22
VI.3) Alte informatii
la sediul Primariei comunei Smardan, judetul Galati
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavreopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Galati
Adresa postala: str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform pct.67 din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Smardan - serviciul juridic
Adresa postala: sat Smardan, Localitatea: Smardan, Cod postal: 807275, Romania, Tel.0236830026, Email: [email protected], Fax: 0236830026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2008 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer