Licitatie Publica - Proiectare faza SF,studii geotehnice,ridicari topo,studiul de fezabilitate,proiect tehnic de executie si consultanta pentru obiectivele prima infiintare retea de a[pa uzata(canalizare si statii de epurare)si extindere retea de alimentare cu apa,realizate
Anunt de participare numarul 33374/21.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUZA VODA (PRIMARIA CUZA VODA CONSTANTA)
Adresa postala: str. MEDGIDIEI, nr. 58, Localitatea: Cuza Voda, Cod postal: 907041, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN DUMITRU SOLOMON, Tel.024118176, In atentia: LUCIAN SOLOMON, Email: [email protected], Fax: 0214811115, Adresa internet (URL): www.cuza-voda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare faza SF, studii geotehnice, ridicari topo, studiul de fezabilitate, proiect tehnic de executie si consultanta pentru obiectivele prima infiintare retea de a[pa uzata(canalizare si statii de epurare)si extindere retea de alimentare cu apa, realizate prin fonduri structurale, in comuna Cuza Voda, judetul Constanta.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: primaria comunei cuza voda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSULTANTA, PROIECTARE, STUDII GEOTEHNICE SI RIDICARI TOPOGRAFICE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOTAL CANTITATI/PRESTATII SERVICII/LUCRARI(STUDIUL DE FEZABILITATE, SERVICII SI CONSULTANTA.PROIECTARE).
Valoarea estimata fara TVA: intre 115, 000 si 125, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE-2500 RONI;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE-5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI STRUCTURALE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE/CONTRACT DE SUBCONTRACTARE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.DECLARATIE PRIVINDNEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181.DECLARATIA PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTUL TREBUIE SA PREZINTE FORMULARUL DE OFERTA CEREPREZINTA ELEMENTUL PRINCIPAL AL PROPUNERII FINANCIARE.VA EVIDENTIA VALOAREA TOTALA A LUCRARII CE URMEAZA A FI EXECUTATA, INCLUSIV TVA, EVIDENTIAT DISTINCT.OFERTANTUL ARE OBLIGATIA DE A EXPRIMA PRETUL OFERTAT ATIT IN LEI CIT SI IN EURO.ECHIVALENTUL IN EURO A VALORII EXPRIMATE IN LEI SE VA DETERMINA CORESPUNZATOR CURSULUI DE REFERINTA COMUNICAT DE BNR IN ZIUA PUBLICARII INVITATIEI DE PARTICIPARE IN SEAP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PROPUNEREA TEHNICA VA CONTINE O DESCRIERE DETALIATA A METODOLOGIEI SI A PLANULUI DE LUCRU CONCEPUT PENTRU EXECUTAREA LUCRARILOR, DIN CARE SA REZULTE CA SUNT RESPECTATE TOATE PREVEDERILE DIN CAIETUL DE SARCINI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
FEADR
45%
Descriere:
2.
PRETUL
20%
Descriere:
3.
ESALONAREA PLATILOR
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3/10-09-2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: SOLICITARE SCRISA, .SWE VA ACHITA C/VALOAREA DOCUMENTATIEILA CASERIA UNITATII.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2007 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI CUZA VODA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.33 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3118095, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CONSTANTA, SECTIA DE CONTENCIOS-ADMINISTRATIV.
Adresa postala: STR. TRAIAN, NR.33, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241-617760, Email: [email protected], Fax: 0241-617760, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARUL COM. CUZA VODA.
Adresa postala: STR.MEDGIDIEI NR.58, Localitatea: CUZA VODA, Cod postal: 903005, Romania, Tel.0241-811115, Email: secretar@cuza- voda.ro, Fax: 0241811115, Adresa internet (URL): www.cuza-voda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 10:39