Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - (proiectare, furnizare, executie si intretinere):a)servicii de tip common use terminal equipement (ghisee check-in si cuss);b)sistem de reconciliere bagaje;c)furnizare date facturare si statistica,d)mentenanta sisteme si furnizare consumabile


Anunt de participare (utilitati) numarul 60117/01.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041408, Fax: 2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
(proiectare, furnizare, executie si intretinere): a)servicii de tip common use terminal equipement (ghisee check-in si cuss);b)sistem de reconciliere bagaje;c)furnizare date facturare si statistica, d)mentenanta sisteme si furnizare consumabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, furnizare, executie si intretiner:
A)Servicii de tip common use terminal equipement (ghisee check-in si cuss);
B)Sistem de reconciliere bagaje;
C)Furnizare date facturare si statistica
D)Mentenanta sisteme si furnizare consumabile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32425000-8 - Sistem de operare de retea (Rev.1)
74840000-9-Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I.Furnizarea de servicii de tip Common Use Teminal Equipement (CUTE) prin echiparea unui numar de 16 de ghisee de check-in (cu posibilitatea de extindere cu inca 26 ghisee), echiparea unui numar de 21 de porti de imbarcare, furnizare software CUTE, servicii de telecomunicatii CUTE si mentenanta 24h/24.II.Instalarea unui numar de 6 chioscuri de tip CUSS.
III.Realizarea unui Sistem de reconciliere bagaje (BRS) si interfatarea lui cu Sistemul integrat de control de securitate 100% al bagajelor de cala (HBS), pentru a preveni imbarcarea unui bagaj neautorizat, in conformitate cu Regulamentul ICAO, Anexa 17 a Conventiei de la Chicago, precum si furnizarea datelor in timp real despre handlingul si managementul bagajelor.
IV.Punerea la dispozitie a datelor necesare aplicatiei de management al resurselor (ERP-ICAR) care este implementata in aeroport, in vederea preluarii automate a acestora si prelucrare pentru statistici aeroportuare si facturare
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
182.500 RON, prin scrisoare de garantie bancara.Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea totala a contractului si se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul H1;Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificate privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrulPrimariei, Certificat constator emis de ORC, Certificat de inmatriculare, Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului pentru efectuarea de activitati de proiectare, realizare si prestare de servicii de tip common use terminal equipement (ghisee check-in si cuss)si de reconciliere bagaje in perimetrul aeroportuar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi incheiat, in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract ce au avut ca obiect furnizarea serviciilor prevazute in Caietul de Sarcini.Formularul H2 va fi insotit obligatoriu de recomandarea beneficiarului respectiv.Recomandarea va preciza faptul ca ofertantul poseda experienta si cunostintele necesare furnizarii de servicii CUTE, de implementare si de administrare a acestora, are capacitatea de a oferii sprijin pentru suportul fizic periferic, sprijin pentru softurile pe care companiile le utilizeaza(DCS-uri proprii, etc)si de dezvoltare/customizare pentru aplicatiile si sistemele respective, precizandu-se ca sistemul implementat functioneaza la parametrii proiectati.2. Resurse umane-Personalul desemnat de ofertant pentru a presta aceste servicii trebuie sa aiba minim doi ani de experienta, in folosirea, mentenanta si service-ul sistemului intr-un mediu aeroportuar.In dovedirea indeplinirii acestei conditii ofertantul va prezenta o lista cu personalul desemnat pentru indeplinirea contractului, insotita de C.V pentru fiecare membru al personalului propus pentru evaluarea acestei cerinte, indicandu-se in mod expres experienta profesionala.3. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare (Formular H3 din sectiunea IV).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S121-162426 din 26.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operator ec. interesat;Program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2008 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative. Se solicita ca ofertantul sa faca dovadacertificarii sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 :2000.Documentatia se plateste in numerar la casieria CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operator ec.interesat;Program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.2041408, Fax: 2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer