Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare, Furnizare, Punere in functiune (inclusiv instruire personal deservent) 1 bucata INSTALATIE DE FABRICARE A TRAVERSELOR DIN BETON


Anunt de participare numarul 123315/14.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METABET CF SA
Adresa postala:  Pitesti, str. Tudor Vladimirescu, nr.115, jud. Arges, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110186, Romania, Punct(e) de contact:  Catalin Panescu, Tel. 0248221180, Email:  [email protected], Fax:  0248220966
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societatea comerciala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare, Furnizare, Punere in functiune (inclusiv instruire personal deservent) 1 bucata INSTALATIE DE FABRICARE A TRAVERSELOR DIN BETON
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Metabet CF SA Pitesti, str. Tudor Vladimirescu nr. 115, jud. Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, Furnizare, Punere in functiune (inclusiv instruire personal deservent) 1 bucata INSTALATIE DE FABRICARE A TRAVERSELOR DIN BETON
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42641300-4 - Masini-unelte pentru prelucrarea betonului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 15, 791, 439.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie in cuantum de 165 000 RON (40 000 EUR);Garantie de buna executie a contractului: 5 % din valoare contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect co-finantat prin Programul operational sectorial cresterea competitivitatii economice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Declaratie privindeligibilitatea;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetulde stat consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa atesteindeplinirea obligatiilor fata de bugetul local;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul registrului comertului sau echivalent;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Bilant contabil pe anii 2007, 2008, 2009 auditate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim5 000 000 EUR sau echivalent in lei;
Solvabilitate patrimoniala nivelul minim impus: 30 %;
Lichiditate generala nivelul minim impus: 100 %.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
Certificat ISO 9001 (sau echivalent);
Certificat ISO 14001 (sau echivalent);
Certificat OHSAS 18001 (sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Experienta similara ? Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract (livrat si receptionat)care se incadreaza in codul CPV nominalizat la Cap. II.1.2) + obligativitatea prezentarii unei recomandariaferente fiecarui contract de furnizare, prezentata ca experienta similara, care trebuie sa fie vizata de beneficiari(pentru contractele nominalizate). care insumate sa ajunga la valoarea de 3 800 000 EUR sau echivalent in lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S106-173805din03.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2011 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantin imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE POS CCE, Axa Prioritara 1.Domeniul major de interventie D1.1.Operatiunea ?Sprijin pentru consolidarea si modernizarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile? pentru intreprinderile mari.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, cod 030084, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 213104641, Fax:  +40 213104642, Adresa internet (URL):  http: ///www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  str. Victoriei nr. 22, jud. Arges, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. +40 248219374, Email:  [email protected], Fax:  +40 248219947, Adresa internet (URL):  http: //noulportal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostintade actul considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Metabet CF SA
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu nr. 115, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110186, Romania, Tel. 0248 221180, Email:  [email protected], Fax:  0248 220966, Adresa internet (URL):  www.metabet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2011 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer