Licitatie Publica - PROIECTARE, INGINERIE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU OBIECTIVUL - PASAJ DENIVELAT SUPRATERAN PE B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU
Anunt de participare numarul 89731/31.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.130, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE, INGINERIE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU OBIECTIVUL- PASAJDENIVELAT SUPRATERAN PE B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Rm. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si asistenta tehnica, privin realizarea investitiei, PROIECTARE, INGINERIE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU OBIECTIVUL- PASAJDENIVELAT SUPRATERAN PE B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79933000-3 - Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Documentatie pentru obtinere avize
2.Documentatie Tehnica pentru emitere Autorizatie de Construire( D.T.A.C)
3.Studiu Topografic, Studiu de Evaluare a impactului asupra mediului ( dupa caz, daca este solicitat de autoritatea de mediu);Documentatiile mai sus mentionate se vor prezenta in 2 exemplare
4.Proiectul Tehnic, Detaliile de Executie, liste de cantitati, evaluare lucrare( se va prezenta pe suport de hartie si pe suport electronic, in 8 exemplare).
5.Asistenta tehnica proiectant (pe durata derularii investitiei)
6.Verificarea documentelor de catre verificatori atestati si autorizati conform reglementarilor in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 878, 759RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare17.575 lei. Garantia de buna executie de 5% din valoare contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL, BUGETDE STAT, FEDR ( Fond European de DezvoltareRegionala)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
- D.G.F.P.: plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului (original sau copie legalizata)
- D.I.T.L.: plata taxelor si impozitelor locale (original sau copie legalizata).
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
2. Statutul societatii sau actul constitutiv
3. Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie / Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.Bilantul contabil la 31.12.2008 si la 30.06.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este de 1.758.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada atestarii personalului pentru prestarea serviciului de proiectare.
-Copie legalizata atestat AFER pentru activitatea de proiectare.
-Certificat SR EN ISO 9001:2001 (original sau copie legalizata) pentru servicii de proiectare-Certificat SR EN ISO 14001:2005 (original sau copie legalizata) pentru servicii deproiectareLista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
Recomandari din partea unor beneficiari/client (cel putin doua), pentru prestari servicii ;
-In conformitate cu art.34, alin.(2) din O.U.G. 34/2006, ofertantul are obligatia de a lua toate masurile privind conditiile de munca si protectia muncii prin respectarea legislatiei in vigoare.
-Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privindrespectarea normelor de sanatate si securitateain munca, in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Copii de pe douacontracteavand ca obiect servicii de proiectare similare; suma valorilor serviciilor prestate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea serviciilor ce vor fi prestate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv 878.759 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentatia este publicata pe SEAP
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2009 10:00
Locul: Primaria Municipiului Rm. Valcea, Str. G-ral Praporgescu, Nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -In conformitate cu prevederile dinGhidul Solicitantului pentruprogramul operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1, sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor poli urbani de crestere;
- domeniul de interventie 1.1; -planuri integrate de dezvoltare urbana; - domeniulpoli de dezvoltare urbana, emis de MDRL.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea deapelPitesti- sectiacontenciosadministrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic contencios
Adresa postala: Primaria mun. Rm. Valcea, str.G-ral. Praporgescu, nr.14, loc. Rm. Valcea, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2009 11:27