Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - proiectare ?inloc cond titei 8 5/8? Lucacesti-Vermesti-Raf Darmanesti, in zonele Fantana lui Panovski-canal pluvial Vermesti, ventil traversare CF-halta Vasiesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 138197/16.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
transportator unic de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
proiectare ?inloc cond titei 8 5/8? Lucacesti-Vermesti-Raf Darmanesti, in zonele Fantana lui Panovski-canal pluvial Vermesti, ventil traversare CF-halta Vasiesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare ?inloc cond titei 8 5/8? Lucacesti-Vermesti-Raf Darmanesti, in zonele Fantana lui Panovski-canal pluvial Vermesti (2.6 km), ventil traversare CF-halta Vasiesti (1.1 km)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
130 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 1200 lei. Valab: 120 zile de la termenul limita de depunere a ofert. Gar de part se constit conf art. 86 alin.1 din HGF 925/2006. Doc.care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior. In cazul IMM se va anexa si declaratia de IMM 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin instrument de garantare emis in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1) sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul 2 ?Declaratie privind eligibilitatea?. Ofertantul (si tertul sustinator) are obligatia de a completa si prezenta formularul in original.
2. Formularul 3 ?Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006?. Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta forumalrul in original. Tertul sustinator va completa si prezenta in original Formularul 3, din care sa rezulte ca nu se incadreaza la prevederile art. 181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006.
3. Formularul nr. 4 ?Declaratia privind calitatea de participant la procedura?. Ofertanul (liderul asociatiei precum si fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta formularul in original
4. Formularul nr. 5 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Ofertanul are obligatia de a completa si prezenta formularul in original
5. Ofertanul are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala. Ofertantul are obligatia sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, . In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor
6. Formularul nr. 6 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69 ind 1 din OUG 34/2006?. ing. N. Alexandri ? Dir Gen, ec.E.Buzatel ? dir ec, ing. V Crisan ? Dir Log ? Achiz; dr.ing. Gh. Ionescu ? dir. Mentenanta Dezvoltare, ing. D. Tudora-Dir HSEQ; exp. jr. D Manolache; membrii si membrii de rez ale comisiei: ing. M Sandu; ing. Ghe Samoila, ec. L Dumitrescu, ing. I Voinea, cs.jr. V Marcu, cs jr C Banica, ec. I Radu, exp.jr C Andrei.
Of din alta tara are oblig de a compl si prez formul nr. 6 in orig si in traduc legaliz in lb rom Ofertantul are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant
Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, pentru conformitate documentul original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest formular in copie simpla, la solicitarea autoritatii contractante transmisa inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, de minimum 120.000 lei.Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 7 si bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele competente sau alte documente edificatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani, a cel putin un contract cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza si cel putin egal cu 55.000 lei. Ofertantul va anexa copia contractului prezentat ca experienta similara si va prezenta certificare de buna executie: recomandare din partea beneficiarului contractului prezentat ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct.
Mentionam ca din contractul prezentat ca experienta similara, sunt suficiente numai informatiile privind partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si durata acestuia, precum si pagina ce poarta semnaturile reprezentantilor legali ai partilor contractante.
Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Ofertantul are obligatia de a prezenta: Formularul nr. 8, Anexele 1 si 2, completate si stampilat
Declaratie si lista privind subcontractantii.Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa la acesta. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat).
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Echipamentele obligatorii pentru indeplinirea contractului sunt: aparatura pentru ridicari topografice, (soft) STEREO 70, licenta AUTOCAD.Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere.
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 10 Anexele 1 si 2
Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.
Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, angajat al ofertantului sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care, in mod obligatoriu, vor face parte:
- personal autorizat sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei;
- personal atestat ANRE pentru instalatii electrice tip C1A si C2A;
- personal atestat pentru proiectare de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva, conform Legii nr. 319/2006, Normele Metodologice de aplicare si Ordonanta nr. 1636/392/25.04.2007..
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 11, si de a anexa la acesta: CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului si copii ale autorizarilor personalului
Ofertantul are oblig
) Certificat ISO care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in domeniul serviciilor de proiectare. Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate. Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2012 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr. 8 - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)Anterior elaborarii ofertei, ofertantul are obligatia de a vizita si de a examina amplasamentul lucrarii, inclusiv imprejurimile, si sa obtina toate informatiile necesare in vederea elaborarii ofertei.Pentru vizitarea amplasamentului, ofertantul va contacta Serviciul Conducte, Constructii din cadrul Directiei Mentenanta Dezvoltare, Sef Serviciu C.C., ing. Mihai Sandu ? telefon 0244 /401360/int. 1360.Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul 15, ?Declaratie privind vizitarea amplasamentului?, prevazut in Sectiunea IV, ?Anexa Formulare? Formularul va fi vizat de reprezentantii societatii in teritoriu.2) Conform HG 801/2011, documentele de atribuire se incarca in SEAP cu semnatura electronica. Astfel, pentru a preintampina eventualele dificultati in deschiderea acesteia, avem rugamintea sa accesati site-ul: www.certsign.ro Resurse/download/shell SAFE Verify: si sa instalati verifierx64(exe) sau verifierx86(exe). In functie de sistemul de operare al PC-ului dvs, cu acest program instalat, veti putea vizualiza documentatia electronic.?3)In cazul in care in cadrul procedurii sunt prezentate doua oferte care au acelasi pret, inainte de expirarea termenului de evaluare a ofertelor, vor fi solicitate firmelor clasate pe primul loc, aflate in aceasta situatie, prezentarea in plic inchis a noilor propuneri financiare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevaz la art. 2562 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: str. Anul 1848, nr 1- 3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer