Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare ?Inlocuire conducta titei Ø 20? Baraganu ? Onesti, in zona Ibrianu, jud. Braila, pe o lungime de 1,45 km?


Anunt de participare numarul 137774/30.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan
Activitate (activitati)
Altele: Producere, transport si distributie de gaz si energie termica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare ?Inlocuire conducta titei Ø 20? Baraganu ? Onesti, in zona Ibrianu, jud. Braila, pe o lungime de 1, 45 km?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Puncte de lucru SC CONPET SA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare a documentatiei tehnico-economice pentru executia lucrarilor de inlocuire conducta titei Ø 20? Baraganu ? Onesti, in zona Ibrianu, jud. Braila, pe o lungime de 1, 45 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
160 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 800 lei. Valab: 120 zile de la termenul limita de depunere a ofert. Gar de part se constit conf art. 86 alin.1 din HGF 925/2006. Doc.care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior. In cazul IMM se va anexa si declaratia de IMM Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, emisa in favoarea beneficiarului, in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1) .Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul 2 ?Declaratie privind eligibilitatea?.of (si tert sust) are oblig de a prez in orig Formul F2 din Sect IV. Of. din alta tara are oblig de a compl si prez Formular nr. 2 din Sect IV ?Anexa Formulare?, in conform cu preved legale ale statului de rezidenta sau va prez docum edific, in traducere legaliz in limba rom, care sa ateste faptul ca of nu se afla in nici una din situatiile prev in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.
2. Formularul 3 ?Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006?. Of (si tert sust) are oblig de a prez in orig Formul F3 din Sect IV. Of. din alta tara are oblig de a compl si prez Formular nr. 3 din Sect IV ?Anexa Formulare?, in conform cu preved legale ale statului de rezidenta sau va prez docum edific, in traducere legaliz in limba rom, care sa ateste faptul ca of nu se afla in nici una din situatiile prev in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.
3. Formularul nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69 ind 1 din OUG 34/2006?. Pers cu functie de decizie in cadrul CONPET sunt: ing. D. Tudora ? Dir Gen, ec.E.Buzatel ? dir ec, ing. V Crisan ? Dir Log ? Achiz si Pres Comisie de Eval;exp. jr. D Manolache-pres de rez comisie de eval; membrii si membrii de rez ale comisiei: ing. M Sandu; ing. Ghe Samoila, ec. L Dumitrescu, ing. I Voinea, cs.jr. V Marcu, cs jr C Banica, Exp. A.P. Alina Minzicu, ec. I Radu.
4. Certific constat priv indeplin oblig exigib de plata a impoz si taxe catre bug consolid de stat si bug locale - formulare-tip elib de autorit compet, si anume: certific de ates fisc, emise de MF, Ag Nat de Admin Fisc. Of are oblig sa prez sit oblig scadente in luna anter celei in care se depun ofertele. Certific vor fi depuse in oferta in orig, in copie legal sau copie lizibila cu ment ?conf cu orig?, semn si stampil de catre of, . In cazul in care ofert i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prez si Conv si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor docum de plata care sa doved faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Obs: Impoz si taxe pentru care s-au acord inlesniri la pl (amanari, esalonari etc.) de catre org compet nu se cons oblig exigib de pl, in mas in care s-au respectat cond impuse la acordarea inlesnirilor.
Of din alta tara are oblig de a prez certific de rezident fiscal al stat de rezid, in orig si in traduc legaliz in lb rom.
5. Formularul nr. 5 Of din alta tara are oblig de a compl si prez formul nr. 5 in orig si in traduc legaliz in lb rom ?Declaratia privind calitatea de participant la procedura?. Of are oblig de a prez in orig Formul F5 din Sect IV. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.
6. Formularul nr. 6 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Of (si tert sust) are oblig de a prez in orig Formul F6 din Sect IV.Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Of (in cazul asocierii, fiecare asociat) are oblig de a prez certific constr emis de Of Reg Com in conform cu Legea nr. 26/1990, eliber in luna ant desch ofertelor sau in luna deschiderii ofertelor, in orig, copie legaliz sau copie lizibila cu ment ?conf cu orig?, semn si stampil de catre ofertant. Autorit contrac isi rez dr de a verif ult conform copiei cu orig/copia legaliz.
Of din alta tara are oblig de a prez docum edific care sa doved forma de inreg ca pers jur, starea soc, in conform cu preved legale din tara in care ofer este stabilit. Docum vor fi prez in lb rom, trad legaliz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
: Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2009 si 31.12.2010, din care sa reiasa cifra de afaceri la datele 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
Se solicita Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009÷2011), de minimum 80.000 lei.
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr.7 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si lista princip prest de serv din care sa rezulte indeplin in ultimii 3 ani a maxim 3 contr cu ob aseman celui pt care se ofert si cel putin egal cu 20.000 lei. Ofert va anexa copia contr prez ca exp simil si va prez certificare de buna exec; recoman din partea benef contr prez ca exp similara, care se incadr in cerintele de la ac punct.
Ment ca din contr prez ca exp similara, sunt suficiente numai inf priv partile contractante, ob contrac, val contrac si dur acest, precum si pag ce poarta semnat reprezent legali ai partilor contractante.
Ofert va putea prez si alte docum pe care le consid edific in sustin si doved exper similare.
Ofert are oblig de a prez: Formul nr. 8, Anexa 1 la Formul nr. 8 compl si Anexa 2 la Formul nr. 8, compl si stampil de benef contr prezen in copie, formulare din Sect IV, ?Anexa Formulare?. Ofert straini prez docum in orig si in lb rom, traduc legaliz.
Declaratie si lista privind subcontractantii.Ofert are oblig de a compl si prez Formul nr. 9 si anexa la acesta, din Sect IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplin parti (in exprim valorica) din contr de achiz publica. In anexa, are oblig de a prez: val subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat).Ofertantii straini prezinta docum in orig si in lb rom, traduc legaliz. Ofert are oblig de a prez Formularul nr. 9 si anexa la acesta, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare
Se solicita Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Cerinte obligatorii: Echip. obligatorii (proprietate sau inchiriere) pentru indepl ctrului sunt: aparatura pentru ridicari topo, (soft) STEREO 70 necesar pentru intocmirea documentatiilor, reglementat la nivel national prin Ord. MAI ? Ag Nat de Cadastru si publicitate imob nr. 634/13.10.2006, modprin Ord. 134/26.03.2009 si Ord. 415/16.09.2009, licenta AUTOCAD 2009.
Pentru aceste echip, ofva prez copii ale doc de autorizare sau ale specificatiilor tehnice. Pentru echip inchiriate, of are oblig de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere.Of are obligatia de a completa si prez Formularul nr. 10, Anexa 1 Anexa 2 la Formularul nr. 10 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Toate doc vor fi prez in lb romana, traducere legalizata.
Se sol. Decl. priv personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indepl ctrului;Of. va preciza pers responsabil pt indepl.ctrlui, angajat al of.i sau cu ctr de colab. sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/of, din care, in mod obligatoriu, vor face parte:
- personal atestat INSEMEX Petrosani pt proiectare de lucrari in conditii de atm potential exploziva sau emise de organisme similare din state membre UE.- insp prot muncii atestat in baza Hot nr. 1425/11.10.2006 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prev Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 emisa de Guv Rom, modif si completata prin Hot nr. 955/08.09.2010
- personal atestat ANRE pentru instalatii electrice tip C1A, conf Ord. ANRE 24/2007 modi prin Ord. 51/2011;
- personal autorizat sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei conform Ord. 108/2010 si a Legilor 7/1996 si 50/1991;(Form. nr. 11+Anexa)
Certificat ISO care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in domeniul serviciilor de proiectare. Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate. Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2012 11:00
Locul: Sediul II Adm al SC CONPET SA, Str. Rezervoarelor, nr. 8, Ploiesti, Prahova, sala de sedine
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
)Cerinte obligatorii: 1) Anterior elaborarii ofertei, of. are oblig de a vizita si de a examina amplasamentul lucrarii, inclusiv imprejurimile, si sa obt toate informatiile necesare in vederea elab of.Pentru vizitarea amplasamentului, of va contacta Serv Conducte, Constructii din cadrul Directiei Mentenanta Dezvoltare, Sef Serviciu C.C., ing. Mihai Sandu ? telefon 0244 /401360/int. 1360.Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 15, ?Declaratie privind vizitarea amplasamentului?, prevazut in Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.2) Ofertantul va completa si va prezenta Formularul nr. 16 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, Declaratie de acceptare a conditiilor obligatorii impuse in Fisa de date a achizitiei.3) Ofertantul va declara acceptarea in totalitate a clauzelor contractuale prevazute in contractul de servicii de proiectare din Sectiunea III. Ofertantul are obligatia sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 17 din Sectiunea IV, ?Anexe Formulare?.B) Modalitatea de departajarea in situatia a doua sau mai multe oferte cu pret egal.In situatia in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta poate solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.C) Vizualizare documentatiePentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevaz la art. 2562 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL S.C. CONPET S.A
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer