Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare instalatie detectoare de incendiu la cladirea de calatori din statia CF Dr.Tr.Severin


Anunt de participare (utilitati) numarul 125559/09.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Gherghina Tudor, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania de Cai Ferate CFR Craiova prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  B-dul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania de Cai Ferate CFR Craiova prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  B-dul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania de Cai Ferate CFR Craiova prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  B-dul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare instalatie detectoare de incendiu la cladirea de calatori din statia CF Dr.Tr.Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sucursala Regionala CF Craiova-Cladirea de calatori din statia CF Dr.Tr.Severin
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire PTE ce constituie propunerea si argumentarea unei solutii tehnice pentru un sistem de alarmare la incendiu pentru cladirea de calatori din statia Dr. Tr. Severin. Rolul sistemului antiincendiu va fi de a detecta si semnaliza automat inceputurile de incendiu sau cele observate de personalul si persoanele ce tranziteaza statia CF.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul se va intocmi in 3 (trei) exemplare.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 300 lei; Garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA, IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% a acestor valori
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din OUG nr. 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34/2006;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice;Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M., daca este cazul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Bilantul contabil din anul 2010;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea/partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate;In cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ? nu este cazul?.
Autorizatie de Furnizor Feroviar (AFER) pentru reparatii cladiri cu specific feroviar cu instalatiile aferente;
Agrement Tehnic Feroviar pentru reparatii si intretinere cladiri cu specific feroviar cu instalatiile aferente;
Certificatul de atestare obtinut de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta pentru efectuarea lucrarilor de proiectare a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor;
Atestat ANRE tip A1 pentru incercari de echipamente si instalatii electrice de JT;
Atestat ANRE tip B1 pentru proiectarea si executarea de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subteran, pentru JT;
Certificate ISO 9001:2000/2008, SR EN ISO 140001, OH SAS 18001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii, protectiei muncii si sanatatii si securitatii muncii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
52/6/405/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2011 10:00
Locul: Sucursala Regionala CF Craiova, B-dul Decebal nr. 1 Craiova, Birou Achizitii Publice, cam 204
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata in intregime prezentului anunt de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari. Deoarece in PROGRAMUL RESTRANS DE ACHIZITII PUBLICE AL CNCF ?CFR? SA pe anul 2011, nr.9/3/3384/2011 la capitolul PROIECTARE LUCRARI-Cod CPV 71322000-1 este estimata o valoare de 483.000 lei reprezentand 117.805 euro, s-a ales pentru atribuirea contractului de prestari servicii: ?Proiectare instalatie detectoare de incendiu la cladirea de calatori din statia CF Dr. Tr. Severin? procedura licitatie deschisa conform art. 28(3) din OUG nr. 34/2006 si a NOTIFICARII postata pe site-ul ANRMAP in data de 23.02.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Craiova
Adresa postala:  B-dul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Tel. 0351403214, Fax:  0351403214
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer