Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare (la fazele PAC, PT si DE) si executie lucrari ?SISTEM COMPLEX DE SUPRAVEGHERE VIDEO PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SOCIALE SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZECE ZONE ALE SECTORULUI 2 AL CAPITALEI?


Anunt de participare numarul 137248/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Politia Locala Sector 2
Adresa postala: Sos. Pantelimon, nr. 27, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MANOLEA, Tel. +40 0212525103/132, Email: [email protected], Fax: +40 0212525014, Adresa internet (URL): www.politiacomunitara2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare (la fazele PAC, PT si DE) si executie lucrari ?SISTEM COMPLEX DE SUPRAVEGHERE VIDEO PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SOCIALE SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZECE ZONE ALE SECTORULUI 2 AL CAPITALEI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Bucuresti, sos. Pantelimon , nr. 27 , sector 2 , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021591, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in realizarea Proiectului Tehnic (la fazele PAC, PT si DE)si executie lucrari ?SISTEM COMPLEX DE SUPRAVEGHERE VIDEO PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SOCIALE SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZECE ZONE ALE SECTORULUI 2 AL CAPITALEI?.Contractul de lucrari are doua componente, si anume: o componenta de lucrari, majoritara ca pondere din valoarea totala a contractului, si o componenta de achizitionare produse cu montaj si punere in functiune, conform documentatiei atasata pe www.e-licitatie.ro.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
32323500-8-Sistem video de supraveghere (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
35710000-4-Sisteme de comanda, de control, de comunicatii si computerizate (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea fazelor de proiectare PT + DTAC + DE si executie lucrari aferente obiectivului de investitie: ?SISTEM COMPLEX DE SUPRAVEGHERE VIDEO PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SOCIALE SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZECE ZONE ALE SECTORULUI 2 AL CAPITALEI? , in conformitate cu documentatia tehnica ce poate fi obtinuta gratuit de pe www.e-licitatie.ro.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 061, 220.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de part.: 440000 lei.In sit. in care rezult. proced. de achizitie pub. este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de part. mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 9766, 12 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006. Perioada de valab. a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a garantiei pentru part.: scrisoare de garantie bancara - intocmita cf. Formularului M sau prin virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul RO05TREZ7025006XXX005914. Ordinul de plata trebuie sa contina conf. transferului sumei catre CNI, proced. de achizitie pub.si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asig., se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu priv. la culpa persoanei garantate. In orice sit., dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor. Se va constitui GBE, 5% din val contractului, fara T.V.A., printr-un instr de garantare emis de o soc.Banc sau o soc.de asig, anexa la contract.GBE se poate constitui si prin retineri successive din fact part, caz in care contractantul va deschide un cont la disp.AC, la o banca agreata de parti.Contractantul va deschide la Trezsect 2 un cont de disponibil distinct la dispozitia AC in care se va depune 0, 5% din pretul contractului.AC va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in DA.AC va instiinta contractantul despre vars efectuat, si despre destinatia lui.Din contul deschis la Trezsect 2pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care se prezinta unitatii Trezsect 2 cat si de Trezoreriasectorului 2 la solicitarea scrisa a AC in fav careia este constituita GBE, in sit de la art.91.Contul este purtator de dobanda in fav contractantului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea obiectivului de investitie se va face din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie 1: Declaratie privind eligibilitatea: Formular A, (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie 2: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Formularul B se va intocmi conform Ordinului ANRMAP nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicarea a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acset formular.Cerinta obligatorie 4: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.
Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului C¹ .
Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatCerinta obligatorie 5: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C².Se precizeaza ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt: Director General Aurel Dobrila, Director General Adjunct Pascu Gheorghe, Sef Serviciu Financiar Licitatii Zarnoianu Eugenia, Responsabil Licitatii Lefter Doinita, Consilier JuridicAlexandru Ioana, Sef Serviciu Tanas Eugen.; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie 5: Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul local.Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana;Cerinta obligatorie 6: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul de stat.Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte. Cerinta obligatorie : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantii au dreptul de a desfasura activitati similare cu cele care fac obiectul achizitiei. Astfel, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului (proiectare si executie lucrari de constructii) are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea candidatului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea / apartenenta din punct de vedere profesional / inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie 1: Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit candidatul, sau alte documente edificatoare privind situtia economica si financiara
Cerinta obligatorie 2: Cifra de afaceri medie anuala in domeniul aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 28.000.000 lei pe ultimii 3 ani financiari 2009, 2010, 2011.(AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).Cifra de afaceri solicitata este cea globala.
Cerinta obligatorie 3: Cerinte privind indeplinirea capacitatii economice si financiare
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie 1: Fisa de informatii privind experienta similara
Cerinta obligatorie 2: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani sau are in curs de executare lucrari, similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, in valoare de minim 21.300.000, 00 Lei. Aceasta valoare poate fi obtinuta prin insumarea a maxim 3 contracte de natura si complexitate similare, avand ca obiect lucrari de sisteme complexe de supraveghere video sau contracte de furnizare cu instalare, in care ponderea lucrarilor sa fie mai mare de 50% din valoarea totala a contractului.In scopul indeplinirii acestor cerinte se vor atasa:
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cerinta obligatorie nr. 3Operatorul economic are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere, etc.) la utilajele/echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului.
Cerinta oblig nr. 4: Op ec disp ptr indeplinirea contract de o echipa de spec a carei componenta trebuie sa includa min: 1.Resp cu indeplinirea contract? Manager de Proiect-studii sup tehn -certif sau diploma de absolvire in Management de Proiect-min 2 ani experienta profes2.Expert sist de supraveghere video-studii sup tehn in domeniul electric, electrotehnic sau calculatoare-diploma ARTS-min2 ani exp profes3.Expert echip de retea-st sup tehn in domeniul electronicii sau al telecomunicatiilor-min 2 an experienta profes4.Ing inst electrice, care va prezenta: -st sup tehnice in domeniul electric sau electrotehnic-min 2 ani expprofesionala- Atestat ANRE min IIA si IIB.AUT SI CERTSPECIF: Licenta de funct elib de IGPR ptr inst de Sist de Supraveghere Video si Sist Antiefractie, conf L 333 din 2003, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri cerinta trebuie sa fie indeplinita cel putin de catre unul din asociati. ( copie legalizata)
Alte cerinte privind indeplinirea capacitatii tehnice si profesionale
Cerinta nr.1
Standard de protectie a mediului
Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de
management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii
aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 60 puncte; b) pentru un pret mai mare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pfin (n) = (pret minim/pret n) x 60, unde Pfin (n) = punctajul pentru oferta care contine un pret mai mare decat pretul prezentat la lit. a); pret minim = pretul cel mai scazut pentru care se acorda punctaj maxim, conform lit. a) (exprimat in lei); pret n = pretul prezentat, altul decat cel de la lit. a) (exprimat in lei). Preturile care se compara sunt preturile totale in lei prezentate in Formularul de oferta pentru prestarea integrala a serviciilor si executia lucrarilor, exclusiv TVA.
2.
Durata de executare a contractului (proiectare si executie)
20%
Descriere: Punct ptr fact de ev. ?Durata de executare a contractului? se acorda astfel: a) ptr cea mai mica durata se va acorda pct. max de 20 pct; b) pentru o durata mai mare decat cea prevazuta la lit. a), pct. se acorda astfel: Pp (n) = (durata min/durata n) x 20, unde: Duratele de executare care se compara sunt cele prezentate in cadrul prop tehn a fiecarui ofertant.Term limita de executare a contractului este 24 luni; ofertele cu termen de executie mai mare de aceasta perioada vor fi declarate neconforme. Durata min ptr care se acorda pct. max este de 10 luni; ofertele cu termene de executie mai mici decat aceasta perioada nu se vor puncta suplimentar.Factorul de evaluare se va prezenta in luni calendaristice.
3.
Durata de garantie oferita lucrarii
20%
Descriere: Punctajul pentru factorul de ev. ?Durata de garantie oferita lucrarii? se acorda astfel: a) pentru cea mai mare durata (dar nu mai putin de 24 luni (ofertele cu durate de garantie mai mici de aceasta perioada vor fi declarate neconforme )si nu mai mult de 48 de luni (ofertele cu durata de garantie mai mari decat aceasta perioada nu se vor puncta suplimentar) ) se va acorda pct. maxim de 20 puncte; b) pentru o durata mai mica decat cea prevazuta la lit. a), pct. se acorda astfel: Pp (n) = (durata n/durata maxima) x 20, unde: Duratele de garantie care se compara sunt cele prezentate in cadrul propunerii tehnice a fiecarui ofertant. Ptr. term mai mici decat term min. admis oferta va fi decl. neconforma, iar peste term max. admis oferta nu va fi pct. Factorul de evaluare se va prezenta in luni calendaristice.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7488 din 25.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 11:30
Locul: Politia locala sector 2, Bucuresti, Soseaua Pantelimon, nr. 27, cod postal: 024056
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor precum si reprezentantii UCVAP( daca este cazul ).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti o noua oferta financiara in plic inchis. In situatia in care preturile sunt egale pentru ofertantii carora li s-a solicitat noua oferta financiara, autoritatea contractanta va solicita respectivilor noi oferte financiare in plic inchis pana la obtinerea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG34, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
POLITIA LOCALA SECTOR 2
Adresa postala: Bucuresti, sos. Pantelimon , nr. 27, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021591, Romania, Tel. +4 0212525103, Email: [email protected], Fax: +4 0212525014, Adresa internet (URL): www.politiacomunitara2.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2012 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer