Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare, lucrari de consolidare si de executie a statiei de tratare a apelor evacuate in emisar


Anunt de participare (utilitati) numarul 39066/15.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Corina Listoschi, Tel.021/318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021/312.91.46, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare, lucrari de consolidare si de executie a statiei de tratare a apelor evacuate in emisar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Compania Nationala a Uraniului - Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, comuna Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268 / 265.137
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, lucrari de consolidare si de executie a statiei de tratare a apelor evacuate in emisar provenite din iazul de decantare Feldioara, jud. Brasov (Modulul M4).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
74840000-9-Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire anexate prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 40, 599, 867RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform documentatiei de atribuire anexata prezentului anunt de participare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 203.000 lei .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse bugetare si surse proprii .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea (Formularul 12 A);Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006(Formularul 12 B);Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990/ autorizatie de functionare/altele echivalente;Certificat de inregistrare plus anexe;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, sau echivalent pentru persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document vizat de conducatorul unitatii din care sa rezulte cifra de afaceri pentru fiecare din ultimii 3 ani;In cazul in care exista subcontractanti, pentru fiecare din acestia se va prezentaundocument vizat de conducatorul unitatii din care sa rezulte cifra de afaceri pentru fiecare din ultimii 3 ani;Fiecare subcontractant va prezenta un angajament ferm prin care se obliga sa puna la dispozitia ofertantului resursele financiare necesare finalizarii proiectului;Autoritatea contractanta impune ca cerinta obligatorie ca din aceste documente (ofertant + subcontractanti) sa rezulte o cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - peste echivalentul a 6 milioane Eurooriginal;Pentru persoane juridice straine documentele trebuie sa fie traduse si legalizate in Romania.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiile generale despre ofertant si subcontractanti-Ofertantul va prezenta informatiile generale despre ofertant si subcontractanti prin completarea formularului B2 din Sectiunea Formularein original;Dovada implementarii unui sistem de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001:2000;Dovada implementarii si mentinerii unui sistem de management in domeniul protectiei mediului conform ISO 14001;Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani, conform formular 12 F din Sectiunea Formularein original;Ofertantul(eventual impreuna cu subcontractantii) vaprezenta: Informatii privind cel putin un contract delucrari care din punct de vedere valoric sa fie de minim 3.000.000 EUR sau informatii privind cel mult 3 contracte a caror valoare insumata sa fie de cel putin 5.000.000 EUR;Declaratie privind partile din contract indeplinite de subcontractanti sispecializarea acestora, conform formularului 12 G din Sectiunea Formularein original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2007 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2007 10:00
Locul: Compania Nationala a Uraniului SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia a VIII-a - Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Dionisie Lupu nr.68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021/318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021/312.91.46, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2007 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer