Licitatie Publica - Proiectare pentru realizarea obiectivului de investitii: Modernizare DJ 191 Marghita - Tasnad
Anunt de participare numarul 51401/06.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: BABA DUMITRU, Tel.0259 417950, Email: [email protected], Fax: 0259 417950, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare pentrurealizarea obiectivului de investitii: Modernizare DJ 191 Marghita - Tasnad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: pe DJ 191pe tronsonul intre Marghita si Tasnad.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare (Intocmire Studii de Fezabilitate, Reactualizare Studii de Fezabilitate, inclusiv Analiza socio-economica, Proiectul Tehnic si Detaliile de Executie, Documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii, Engineering, Consultanta (asistenta tehnica) pe durata executiei contractului de lucrari)pentrurealizarea obiectivului de investitii: Modernizare DJ 191 Marghita - Tasnad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de lucrari va fi stabilita prin documentatia de atribuire si contract.
Valoarea estimata fara TVA: 454, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
DA, in conditiile prevazute de art.122 alin.1, lit. i) si/sau lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 5.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Bihor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare conform prevederilor art.44 si 45 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate
- Declaratia de neincadrare in prevederile art.181 din OUG 34/2006
-Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 29.02.2008 sau o data ulterioara acesteia.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentareaunei declaratii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).
- Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie: - sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin1.350.000 lei.- sa demonstreze ca a inregistrat profit in anii 2005, 2006, 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista cu servicii de proiectare (relevante) executate in ultimii 3ani + certificari de buna executie;
- Se vor prezenta informatiiprivitoare la personalul de conducere si personal calificat pentru realizarea serviciului;
- Se va prezenta o declaratie ca dispune de echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
- Lista cu subcontractantii (daca e cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executata in ultimii 3 ani un proiect similar (proiectare drumuri) a carei valoare este de 135.000 lei, plafon ce trebuie obtinut dintr-o singura lucrare;
- SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent- SR EN ISO 14001/2004 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5118/30.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la casieria unitatii din Oradea, Parcul Traian nr. 5
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2008 12:00
Locul: Oradea, Parcul Traian, nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3118090, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.67 si 68 din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul relatii cu consilierii si achizitii publice Consiliul Judetean Bihor,
Adresa postala: Parcul Traian, nr. 5, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/441317, Email: [email protected], Fax: 0259/441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2008 12:34