Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE PENTRU DOCUMENTATIA DE AMENAJARE ACTUALIZAREA PLANULUI DE AMENAJARE A TERITORULUI JUDETULUI ARAD


Anunt de participare numarul 13525/09.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, In atentia: Zeina Moldovan, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE PENTRU DOCUMENTATIA DE AMENAJARE ACTUALIZAREA PLANULUI DE AMENAJARE A TERITORULUI JUDETULUI ARAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Planul de Amenajare a Teritoriului Judetean Arad va avea la baza Srategia de dezvoltare a Judetului Arad si o serie de studii de fundamentare, in vederea aprofundarii anumitor domenii sau aspecte relevante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE A OCUMENTATIEI DE AMENAJARE ACTUALIZAREA PLANULUI DE AMENAJARE A TERITORULUI JUDETULUI ARAD
Valoarea estimata fara TVA: 670, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare este 500 RON, - garantiei de buna executieva fi de 5% din pretul contractului, fara TVA, si se constituie conform fisei de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta obligatorie: declaratie pe propria raspunderein conformitate cu FORMULAR 3
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din OUG 34/2006 FORMULAR 12 B
- certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor locale;
- certificat de atestare fiscala;
- cod unic de inregistrare fiscala;
- certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (Bilanturile contabile la 31.12.2004, 31.12.2005 si 31.12.2006, insotite de fisele cu indicatorii economici de performanta (lichiditate, solvabilitate, etc) inregistrate si vizate de catre organele competente.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa INFORMATII GENERALE formular nr. 1;
- Fisa EXPERIENTA SIMILARA formular nr.2;
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani formular 12E
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular12C;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului formular 12 I- Declaratie privind echipamenteletehnice formular 12 H
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Conditie minima cel putin 3 (trei) contracte similare in ultimul anin domeniu cu acelasi obiect de activitate;
-cel putin o recomandare din partea unui beneficiar al unei lucrari similare- Se solicita CV personalului-resurse tehnice: dotarea cu echipament si resurse tehnice care pot fi disponibile si licente pentru programe calculator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunerea financiara
60%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. crt. 6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: cont nr. RO13TREZ0215006XXX006670, deschis la Trezoreria MunicipiuluiArad sau prin lichiditati depuse la casieria Consiliului Judetean Arad
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2007 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele prezente la licitatie vor prezenta copii de pe actele de identitate si imputerniciri din partea firmelor ofertante pe care le reprezinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: bd. GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257.228908, Email: [email protected], Fax: 0257.251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN ARAD
Adresa postala: BD. REVOLUTIEI, NR. 75, ,Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Tel.01257.281.600, Email: [email protected], Fax: 0257.212.188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2007 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer