Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare pentru modernizarea si adaptarea funtionala a unui imobil situat in Timisoara


Anunt de participare numarul 42598/05.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: TEODOR ANGHELESCU, Tel.0213144324, Email: [email protected], Fax: 0213134388;4106117
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare pentru modernizarea si adaptarea funtionala a unui imobil situat in Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Timisoara, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare pentru modernizarea si adaptarea funtionala a unui imobil situat in Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 404, 201.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 5000 leiGarantia de buna executie = 10% din valoarea angajata a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere. Se solicita legalizarea asocierii prin contract, daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat; certificat de cazier fiscal; certificat constatator; certificat de inregistrare sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil intocmit la 31.12.2006, in copie, vizat si inregistrat de organele competente; declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2004-2006). Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani este mai mica decat nivelul minim specificat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2004-2006) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 400000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani. Este obligatoriu ca in perioada mentionata ofertantul sa faca dovada indeplinirii si finalizarii unui nr. minim de contracte de servicii ce au avut ca obiect prestarea de servicii similare celor ce fac obiectul procedurii; recomandari din partea unui nr. minim de beneficiari, emise in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a desfasurat activitati de proiectare de aceeasi complexitate cu cea a serviciilor solicitate prin prezenta procedura de achizitie; certificat de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat; tabel cu personalul autorizat din cadrul firmei pentru prestarea acestor servicii si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului angajat al operatorului economic ofertant, responsabil cu indeplinirea contractului, inclusiv pentru personalul specializat in managementul calitatii; lista cu personalul de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, cuprinzand si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pwersonalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, pe specialitati; declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare; declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cel putin 2 contracte de servicii similare.- Recomandari din partea a cel putin 3 beneficiari.- Ofertantul trebuie sa participe la cel putin 51% din realizarea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria autoritatii contractante, la data achizitionarii documentatiei de atribuire, intre orele 8:30-10:00 si 12:30-15:30.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2008 12:00
Locul: Bucuresti, str. Franceza nr. 48-50, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu a fost publicat un anunt de intentie. Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: Str. Franceza nr. 48-50, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel.0213133065, Fax: 0213134388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2008 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer