Licitatie Publica - Proiectare pentru obiectivul de investitie ,, Sediu nou Judecatorie Horezu Judet Valcea"
Anunt de participare numarul 122059/26.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL VALCEA
Adresa postala: Str. Scuarul Revolutiei nr.1, Rm. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240566, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU PATRU, Tel. 0250.732418, Email: [email protected], Fax: 0250.732418, Adresa internet (URL): Str. Scuarul Revolutiei nr.1, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
Altele: Justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare pentru obiectivul de investitie , , Sediu nou Judecatorie Horezu Judet Valcea"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Horezu, Judet Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare pentru obiectivul de investitie , , Sediu nou Judecatorie Horezu Judet Valcea"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect constructie sediu
Valoarea estimata fara TVA: 309, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
65 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 6.000 lei RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se afle in niciuna din situatiile prevazute la art.180 si 181 OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 600.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantiivorfacedovadaprestarii in ultimii 3 ani pana la 3 contracte al caror obiect a fost prestarea de servicii similare si care au avut o valoare, fara TVA, egala sau mai mare decat 309.000.LEI echivalent 75.100 EURO(l EURO =4, 1127 la 04.05.2011) Documente solicitate:
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari (conform Formularului nr. 5);
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii (se va prezenta Certificatul privind sistemul de Management al calitatii (in copie legalizata) si Manualul calitatii atestat de un expert autorizat);
- Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;
- Recomandari din partea a 1-2 beneficiari pentru prestarea de servicii similare (cu stampilele si semnaturile lizibile - acte prezentate in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul);
-Ofertantii vor face dovada ca dispun de
personal tehnic de specialitate, avand experienta de minim o lucrare similara, pentru fiecare dintre specialitatile:
- arhitectura;
- rezistenta;
- instalatii electrice;
- instalatii termice;
- instalatii sanitare;
- instalatii de climatizare si ventilatie.
- retele de calculatoare
- retele curenti tari si slabi
Se va considera lucrare similara acel obiectiv de investitie de amploarea si complexitatea celui ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2011 12:00
Locul: Tribunalul Valcea, Judet Valcea, Str. Scuarul Revolutiei 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Valcea
Adresa postala: Str. Scuarul Revolutiei 1, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Tel. 0250739120, Email: [email protected], Fax: 0250732207, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2011 12:29